26 Eylül 2011 Pazartesi

Shall We Dance: Dans Kıyafetleri Büyülesin Sizi!


Bugün bol resimli bir post sizi bekliyor. Önce bir uyarı yapalım. "Moda ile ilgili bir yazı değildir." Eğer bir aksilik çıkmazsa 50 sene sonra da bu yazıyı okuyup, kendinize bir şeyler seçebilirsiniz.

Dans hakkındaki her şeyi çok seviyorum. Tango favorim olsa da her türü ilgimi çekmeyi başarıyor. Kıyafetleri, ayakkabıları, kullanılan aksesuarlar da çok güzel, çok farklı...

Geçenlerde, çok uzun zaman önce izlediğim bir film olan "Shall We Dance" aklıma geldi ve oturup sevdiğim sahneleri bir kez daha tekrardan izlemiştim. O sırada filmde kullanılan elbiseler dikkatimi çekti. Hem gündelik gibi duruyor ama bir yandan da çekici bir tarafı var hepsinin.

İlk beğendiğim bu siyah elbise... Önden gayet sıradan görünse de sırt dekoltesi can yakacak cinsten. Eğer bu tarz bir elbise arıyorsanız ya da ola ki bir gün ihtiyacınız olursa Ebay'de "Ujena Mambo" olarak aratın. Mutlaka bir şeyler bulursunuz.




Aslında buna elbise denmemeli... Altı bizim gündelik kullandığımız, en azından ben kullanıyorum, ince kumaşlardan yapılan, capri, bol paçalara benziyor. Bluz beni daha çok çekti desem yeridir. Sırt kısmındaki bağlamalı kısmı çok sevdim.




Benim favorim ise bu lila rengi elbise... Filmde Richard Gere ile olan tango sahnesinde bu elbiseyi giymişti Jennifer Lopez... Aslında elbise demek yanlış olur. Dikkat edildiği zaman bluz ve etek olarak iki parça karşımıza çıkıyor. Etek parçalı, derin yırtmaçlı... Dans ederken çok rahat etmenizi sağlayacak cinsten. Göğüs dekoltesini ise ayrıca sevdim. Ancak bu parçanın tek olduğu söyleniyor. Ne kadar aradıysam da ne yazık ki bulamadım. Gidip bir terziye diktirmek daha doğru olur.

Kıyafetleri nasıl buldunuz? En çok hangisini beğendiniz?  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...