7 Ağustos 2012 Salı

Ebay'den The Face Shop Alışverişi



Bu satıcıdan ilk alışverişim ama kesinlikle son olmayacak.  Çünkü satıcı ticari kaygı gütmüyor. Kargo ücreti olarak cüzi bir rakam talep ediyor. Dahası ilk alışverişim olmasına rağmen hediye göndermiş bana ve iyi dileklerini ileten bir not bırakmış. Resim özetliyordur sanırım.

Satıcının ebay profili... Bu da Facebook sayfası...

IOPE ürünlerimi kullandığımı biliyorsunuz. Ancak benim için hem parasal hem de kalite açısından yüksek bir marka olduğu için o ürünleri anneme bıraktım. Hiç önemli değil benim için. Face Shop'un ürünleri denemek için, hem kalite hem de fiyat açısından uygun bir marka gibi geldi bana. Ben Calendula toniği seçtim. Malum cilt yapım kuru... Tonik hakkında şimdilik tek söyleyebileceğim diğer markaların aksine ambalajının cam olması... Bununla birlikte satıcı bana tam boy bir Rice Water Bright Cleansing Foam göndermiş. Daha önce hiç bu tarz bir ürün kullanmamıştım. Değişik bir deneyim olacak benim.




Kutuyu açtığımda bu manzarayla karşılaşınca nasıl sevindim anlatamam. Notun arka kısmında ise, I Love You yazısı var. Hediye gönderdiği üründen daha çok, not sevindirmişti beni.  Zor başlayıp sonunda mutlu olduğum bir günün sonunda almıştım bu paketi. Evren bana mesaj mı gönderiyor nedir? Allah'ın hikmeti bence...

Kargom bir haftada elime ulaştı... Kesinlikle tekrar tekrar alışveriş yapacağım bir satıcı bu... Listesinde fazla ürün yok ama istediğiniz ürünü mesaj atın. Büyük ihtimalle size geri dönüş yapar. Eğer istediğiniz ürün varsa ne mutlu... Benim gibi bir sürprizle karşılaşmanız muhtemel...


8 yorum:

  1. Koreli satıcılar bir acayip değil mi? İnsanı bağlamak için yapmayacakları şey yok k k k. Ben Face Shop'tan bir iki sample kullandım bugüne kadar. Pudralarının güzel olduğunu biliyorum bir de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya ama seviyorum onları. En azından özen gösteriyorlar değil mi? türk usulü indirim falan da yapıyorlar. İşime geliyor.

      Sil
    2. Aynen. Hediye vererek tavlama zaten en güzel pazarlama taktiğidir bana göre. Geri dönüşünü kat kat alıyorlar çünkü. Bir de bizim buradaki kozmetikçiler öğrense. Gerçi markaların veresi gelse de, yüzü bir ton boyalı satıcı kızlar kendilerine saklıyor vermiyorlar hediyeleri -.-

      Sil
    3. Benim kozmetikçide çalışan bir arkadaşım vardı. Genelde bir şey almak için onu tercih ederdim. Çünkü esirgemezdi hiç numuneleri. Hem o kazanırdı hem de ben. Numune verirken elleri titriyor hasbaların. Turuncu bir suratla dolaşamayacaklar ya ortada.

      Sil
  2. Cnm ya anladığım kadarıyla gümrüğe takılmıyor aldıkların bende bi şansımı deneyip bb krem almak istiyorum ama inglizcem pek yok :/ bana yardımcı olurmusun bu konuda ? satıcıya kozmetik yazmasın fiyatı düşük tutsun hani gümrüğe takılıyor nasıl yazayım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şu an Amerika'dayım o nedenle gümrük derdim falan yok. Rahat rahat alışveriş yapıyorum.

      Sil
  3. hiç alışveriş yapmadım ama kore kozmetik ürünlerini almak istiyorum .benim gibi bir acemiye rehberlik ederseniz sevinirim.Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışveriş başlığından gerekli bilgileri edinebilirsiniz.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...