21 Aralık 2012 Cuma

Laneige: Water Sleeping Pack + Purify-Tox Boosting Essence

 
 
 
Ne zamandan beri denediğim yeni cilt bakım ürünlerinden beni bu kadar heyecanlandıran olmamıştı. Guzzi Bacım aylar öncesinden bize bu ürünleri tanıtmıştı ve ben Amerika'ya gelir gelmez hemen sipariş vermiştim. Kullanmaya başlayalı aylar oldu ama fırsat bulup bir türlü ayrıntılı yorumumu yazamamıştım. Gerçi cilt bakım ürünü olduğu için bir ürün hakkında en erken yorumumu en az 1 ay sonunda yapabiliyorum. O nedenle bu süre içinde iki ürünü de fazlasıyla test etme imkanı buldum.
 
Blogumu takip edenlerin genel olarak bildiği üzere kuru bir cildim var. Yaz aylarında alın bölgemde hafif bir parlama ve banyodan sonrasında elmacık kemiklerimin üzerinde hafif bir gerilme hissetsem de genel olarak cilt bakımında tercih ettiğim ürünler pek değişmez. Kuru cilde yönelik ne varsa elimi atmışımdır. Guzzi Bacım bu ürünleri yazdığında "Aha!" dedim kesin denemeliyim bunları. Zira hem kullanım kolaylığı hem de fiyatlarının uygunluğu ile ben de artı bir puan kazanmıştı.
 
 
 


Laneige Water Sleeping Pack: Buna benzer bir ürün daha önce kullanmıştım. O da Skin79'a aitti ama daha çok jel bir yapısı vardı. Bu ürün daha akışkan, elinize aldığınızda eriyip gidiyor. 80 ml ürünü 6 aydır düzenli kullanmama rağmen 3'te 1'ini ancak bitirebildim. O kadar da bereketli bir ürün... Haftada 2 ya da 3 kez banyodan çıktıktan sonra bu ürünü uyguluyorum. Hemen emiliyor, yüzünüze bir şey sürmüş gibi hissetmiyorsunuz. Ardından başka bir şey kullanmıyorum. Kozmetik ürünlerinde koku sevmeyenler için bir eksi olarak hafif bir kokusu var. Ben rahatsız olmadım gerçi. Çok ağır olmadıktan sonra hafif çiçek kokusu benim hoşuma bile gidiyor.

Bu ürünü kullanmaya başladıktan sonra kullandığım kremleri de avuç avuç yüzüme sürmeme gerek kalmadı. O nedenle bir yandan da tasarruf etmiş oldum. Bu ürünün ayrıca ileriki yaşlar için olan çeşitleri var. Anneciğim için alacağım hediye şimdiden belli anlayacağınız. Tabi işin bir de ekonomik boyutu var... Ben genelde ebay'deki Koreli satıcıları tercih ettiğim için bu ürünü uygun fiyata, üstelik hediye samplelarıyla birlikte aldım. Son yaptığım kontrollerde ürünün çeşitine göre kutusu 25 ile 35 dolar arasında değişiyor. Bence bu kalite ve kullanım süresine göre karşılığını kesinlikle alacağınız bir ürün. Kendinize almıyorsanız bile hediye edin sevdiğiniz birisine. Kesinlikle memnun kalacaktır. O kadar da eminim bundan.




Laneige Purify-Tox Boosting Essence. Açık konuşayım Uzak Doğulular'ın essence ile aralarındaki mesele nedir anlayabilmiş biri değildim ta ki bu ürünü düzenli kullanmaya başlayana kadar. Yaptığım alışverişlerde gönderilen birkaç kutu essence sampleını kullanmıştım ama düzensiz kullandığım için ne için tam olarak işe yaradığını anlayamamıştım haliyle. Fondöten değil ki bu bir-iki sürüşte cildinizin rengine, yapısına uygun olduğunu anlayabilesiniz... Neyse bu ürünü düzenli kullanmaya başladıktan sonra fark ettim ki essence denen olay, yüzünüzdeki renk düzensizliklerini azaltmaya yardımcı bir ürünmüş. En azından ben öyle bir durum sezinledim. Ayrıca cildinizi çok güzel nemlendirmesi de cabası...

Cildimde ilgili çok büyük bir sorunum yok ama sabah kalktığım zaman renk düzensizliklerinden dolayı bazen aynaya bakıp kalıyordum. Yanaklar kızarmış, bir taraf solgun bir taraf gölgelenmiş. O nedenle kullandığım fondötenlerde hep renk düzensizliklerini azaltan ürünlerden oluşuyor. Bakınız: MUFE HD serisi...(Yakında onun içinde bir yazı yazacağım.) Bu ürünü kullanmaya başladıktan sonra yüzüme MAC'in MSF'lerinden birini pudra fırçasıyla geçip dışarı çıkıyorum. O kadar... Ayrıca bu ürünün başka bir işe daha yarayabileceğini keşfetmiş bulunuyorum. Ten makyajınızdan önce kullandığınız takdirde hem nemlendirici, hem de bir nevi baz görevi görmüş oluyor. Bu üründen önce aldığım MUFE'nin Elixir'ını bu üründen sonra bir kenara koymuş durumdayım. Gerçi yağlı ciltlerde bu işe yarar mı onu deneyip görmek gerekir. Benim cildim kuru olduğu için nemlendirici namına ne sürsem tutuyor.

Essencein sevmediğim tek yanı var o da kokusu... Ağır bir kokusu yok elbette ama daha çiçeksi bir kokusu olsa daha çok hoşuma giderdi. Onu da görmezden geliyorum artık... Gelelim fiyat kısmına... Ebay'de satıcısına göre 30 ile 40 dolar arasında bir bedeli var bu ürünün. 80 mllik gramajına göre değecek bir rakam...

Ben kısaca bu iki üründen de memnun kaldım. O nedenle gitmeden anneciğime de yaşına uygun olanlardan alacağım. Umarım sizler de bir gün deneme şansı bulursunuz.

Peki, ürünleri daha önce deneyenler, benim belirtiklerim dışında faydalarını gördünüz mü?  


Bir sonraki yazı IOPE Cleansing Oil olacak... İyi hafta sonları...

65 yorum:

  1. Taptığım iki ürün olduğunu bilmeyen kalmadı! Laneige zaten muhteşem bir marka. Fiyatları çok uygun ve devasa paketlerde satılıyor. Yani çok uzun nsüre kullanabiliyoruz.

    Türkiye'de yaşayan Koreli arkadaşlarım her zaman soruyor bana "Türkler neden essence,toner, skin lotion kullanmıyor? Türkiye'nin havası çok kuru. Erkenden yaşlanırsınız."

    Aslında böyle sorulunca lüzumsuz bir soru gibi geliyor. Daha sonra bu ürünleri (bb'nin altına)düzenli olarak kullanmaya başlayınca ne demek istediklerini anlıyoruz. Çünkü insanın cildi çok fazla değişiyor.Olumlu yönde tabii.

    Sleeping pack ve essencein en güzel yanı mesela, kuruluk sorununu ortadan kaldırmaları. Ve sabah uyandığımda allak bullak bir surat görmemem :D Resmen enerjik bir suratla uyanıyorum. Gölgeler kızarıklıklar falan yok! Sabahları yaşlı görünmekten şikayetçi olanlar için ilk kullanımda ile fark edilir değişiklik olacağını garanti edebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzzicim bu ürünleri tanıttığın için sana ne kadar minnettarım zaten bilemezsin. Sleeping pack de zaten gözüm vardı ama essence de ekstradan bir güzellik oldu.

      Biz Türk kadınları genel olarak -bazılarımızı muaf tutuyorum elbette- cilt bakımına gereken önemi vermiyoruz ne yazık ki... Benim evimdeki cilt bakım ürünlerini görenler bu kadar şeyi ne yapıyorsun diyorlar ya da anneme aldıklarımı görüp kıskançlıktan çatlıyorlar. Bilmiyorlar ki cildin düzgün değilse üzerini istediğin kadar boya sonuçta görüntü yine de pek iç açıcı olmaz.

      Sil
    2. Aynen! Bakımlı olmak diyince makyaj yapmak geliyor Türk kadınının aklına. Oysa cildine yeterince özen gösterdin mi makyaj yapmana gerek kalmıyor. Doğal bir ışıltı, güzellik, canlılık geliyor cildine.

      Benim makyajdan anladığım bb üzerine incecik bir pudra, allık, eyeliner, rimel ve dudak nemlendiricidir. Haha böyle sayınca çok gibi duruyor ama makyaj yapanlar bilirler bunları sürdükten sonra insanın yüzünde hiçbir renk olmaz :D Çalışırken küçük göründüğüm için makyaj yaptırmaya çalışırlardı bana, yapardım ,ikinci defa gönderirlerdi bir daha yapardım. Sonunda kırmızı ruj sür bari biraz renk olsun yüzünde büyük görün derlerdi ahhaahh Düşün o kadar belli olmuyor benim yaptığım makyaj.

      Ama o makyajın altına, bb sürmeden önce sürdüklerimin haddi hesabı yok. Nemlendirici bin çeşit şey sürüyorum. Yok cilt elastikiyeti artırıcı bilmem ne :D Masajlar, yogalar... Yatmadan önce ayrı bir seremoni. Herkes hemfikir, bunları yapmaya başlamadan -yani Kore'ye gitmeden önce- daha yaşlı bir cildim vardı.

      Sosyal sorumluluk projesi olarak insanlara bunu anlatıyorum. Kendilerine baksınlar, öncesinde bakım yapmanın ne demek olduğunu öğrensinler. Cildi yağlı diye nemlendirici kullanmayan insan var yahu! Böyle bir şey olabilir mi? Daha yağ ile nemi ayırt edemiyor insanlar.

      Sil
    3. Valla ben de o nedenle millete hediye alırken hep makyaj malzemesi, cilt bakım ürünü alıyorum. Oda arkadaşımın doğum gününde de aynı şey oldu. Artık şaşırmıyorlar bile...

      Bir ortama gidiyoruz bana sen hiç üniversite mezunu gibi durmuyorsun. Ancak 20-21 yaşında falansındır diyorlar. En az 4-5 yaş küçük gösteriyormuşum. Oh oh ne güzel... XD Ki bunu söyledikleri sırada zaten yüzümde çok doğal bir makyaj oluyor genelde... Onunda tesiri olabilir.

      Guzziciğim senden acilen bir el kremi tavsiyesi bekliyorum. Loccitane kıvamında olursa süper olur.

      Sil
  2. Zaten alacaktım bunların ikisini güzzide okuduktan sonra ama şimdi bunu da okuyunca hemen sipariş veriyorum ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım umarım sen de bizim kadar memnun kalırsın...

      Sil
  3. laneige kesinlikle çok kaliteli ve beni çeken kore markalarından. bu aralar toniğini merak ediyorum.sleeping packi ben de kullanıyorum .kesinlikle herkesin dolabında olması gerek.üç günde bir kullanmaya çalışınca nemsizlik problemiyle karşılaşmıyor insan! sabah bir hoş aydınlık oluyor cildim.dışarı çıkınca soğuk yanaklarımı acıtmıyor.sivilceli bir cildim yoktur ama fazla kaçırınca sabah gözeneklerimin tıkandığını görüyorum abartmamak gerek boşuna bence yağlı ciltler haftada bir kullanmalı :)bu tarz kremlerin uzun vadede de işe yarayacağını düşünüyorum.nemli cilt kolay kırışmaz mesela :) çok sağolsun güzzi koreden yollamıstı bana benim şansıma 60 TL :( ebay satıcıları daha uygunmuş sonradan farkettim maalesef ...yüzümde pek ton farklılıkları olmuyor ben sadece krem kadar yoğun olmasın,sürüp hemen çıkabileyim parlamasın ya da bb kremden hemen önce yüzüme sürebileyim..işte böyle bir ürün arıyorum.esssence bunlar için uygun olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bin jin ben IOPE'nin tonik ve emülsionunu kullandım ve çok memnun kaldım. Laneige'den çok az bir farkı vardır diye düşünüyorum. Blogumda da ayrıntılı açıklamıştım aratıp bulabilirsin. Essencei ben daha çok cildi nemlendirmek ve renk bozukluklarını dengelemek için kullanıyorum ama yatmadan önce düzenli kullanmak gerekiyor. Sabah kalktığında etkisini görebilmek için... Bunun dışında cildin yağlı ise o konuda bir yorum yapamam. Dediğim gibi benim cildim kuru olduğu için ne versem yalayıp yutuyor. Ama şunu söyleyebilirim ki krem gibi parlama falan yapmıyor hemencecik emiliyor. O konuda endişen olmasın...

      Sil
    2. Yavrum vallaha neye aldıysam ona yolladım. Zaten Peri de 25-25 dolar arasında olduğunu yazmış. Şimdi niye bunu açıkladın diyeceksin :D Bir uyarı yapmak için açıkladım. Kore markalarının sahteleri çok fazla dolanıyor piyasada. Özellikle popüler olanların. Laneige sleeping pack sadece Kore'de değil diğer Asya ülkelerinde ve Amerika'da bile çok fazla satıldığı için sahtesi üretiliyor. O yüzden mutlaka tanıdığınız, güvendiğiniz satıcıdan alın. Yoksa 11 dolara bile satan Çinli tanıyorum ben :D

      Sil
    3. Evet ebay'de ben de rasladım sahte satıcılara. O nedenle genelde alışveriş yaparken feedbackleri okuyorum. Sahte ürün, tarihi geçmiş ürün hakkında tek bir yorum okursam bile direk eliyorum o satıcıyı... Ne de olsa yığınla satan var. Bir de ben genelde top-seller olanları tercih ediyorum ve birden fazla ürün alacağımı söyleyince shippingden de kar etmiş oluyorum. İndirim yapıyorlar yani. Kesin sorun bunu...

      Sil
    4. of hem de nasıll sahtesi dolu güzzi.bb creamlerde çok... iyi üründen çakmayanları güzel gagalarlar. senin yolladığın siparişlerden sonra alışveriş yaptım ve 'top rated seller'ları tercih ettim baya araştırdım. k-pop towna da baktım,sadece sleeping pack değil başka ürün fiyatları da mağaza fiyatlandan daha uygun olabiliyor biraz şans meselesi iyi araştırmak lazım ^^ neyse Perinin blogu aracılığıyla yeniden teşekkürlerimi sunayım ben en dolu koliyi bana yollamıştın tahminimce :D

      Sil
  4. çoook teşekkür ederim o yazını okumuştum aslında bir daha göz atayım başka seri uyar bana belki :) bu arada blogunu tw. hesabıyla takibe alamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa neden canım? Sağ taraftan beni twitterdan takibe alabilirsen eğer bloktaki yeni yazıları oradan da duyuruyorum aslında...

      Sil
    2. kusura bakma Peri ancak cevap verebiliyorum :/ her denediğimde 'İsteğiniz gerçekleştirilemedi. Lütfen tekrar deneyin veya daha sonra tekrar ziyaret edin' yazısı çıkıyor.ayarlarımla ilgili bir sorun var ama çözemedim,çözeceğim bu sorunu inşallah :)

      Sil
    3. Canım twitter hesabın varsa https://twitter/Perikanali benim hesabım. Valla ilk defa böyle bir sorunla karşılaşıyorum açıkçası...

      Sil
    4. takibe aldım şimdi daha önceden takibe almıştım zannediyordum :( sorunumu çözünce blogu da takibe alırım.sadece bu blogda karşılaştığım bir sorun değil çünkü..

      Sil
  5. slm. essence nin 30-40 yaş arası için uygun olanının tam adı nedir, yardımcı olabilirseniz sevinirim. ayrıca bu yaş grubu için içeriği hakkında da bilginiz varmı. ben yabancı dil sorunu nedeniyle çok iyi anlayamıyorum. laneigenin uygun bir essence sini almak istiyorum ama anlayamadığım için karar veremedim. ayrıca sadece essence değil krem ve peelin içerikli uygun bir temizleyicisini de almak istiyorum. bilgi verebilirmisiniz. annem için aldım dediğiniz için soruyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürünü alabilirsiniz ama ileriki yaşlar için aynı zamanda kırışık karşıtı özelliği olan hydra solution essence ve time freeze essence anladığım kadarıyla sizin ihtiyacınıza yönelik... Krem ve peelingi de aynı seriden seçebilirsiniz. İsimleri pek değişmiyor çünkü.

      Sil
  6. merhaba :)

    ben ebaydan sizin bahsettiğiniz satıcılardan bu ürünü alacağım ama gümrüğe takılma ihtimali var mı?Ya da kargo elimize ulaştı ekstra para ödüyor muyuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'de yaşıyorsan ne yazık ki öyle bir sorun söz konusu... Kargo eline ulaşırsa hiçbir ücret ödemek sorunda değildin. Tek söyleyebileceğim siparişlerini az tut. Sakın büyük kutularda siparişler verme...

      Sil
  7. çok teşekkür ediyorum 8 parça ürün sipariş edeceğim laneigenin ürünleri bir de güzzinin bahsettiği etude housenin 5 adımdaki skin losyon essence vs.ürünlerini..22 yaşındayım kaliteli olsun istiyorum çok araştırıyorum bu yüzden..çok teşekkür ederim cvp verdiğin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım memnun kalırsın...

      Sil
  8. merhaba bende etude houseın lotıon we essense nı kullanıyorm kuru cıldım war we her zmn duzenlı kullanamıyorm unuttgm ıcın
    bu sleepıng pack ne anlaamdm uyumadan once mı amacı ne 21 yasındaym
    sımdıden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sleeping packin amacı cildini nemlendirmek ancak krem ve essencelerden farkı nemlendiriciliğinin daha yopun olması. Ben genelde banyodan çıktıktan sonra ya da yatmadan önce sürüyorum haftada 3 gün. Kimisi krem gibi her gün sürüyor cildine. Değişiyor kişiden kişiye anlayacağın...

      Sil
  9. Tesekkur ederım sonuc olarak onerıyor musunuz ? YAzılarınızın hepsını okudugum ıcın bazı fılm dıız yazıları dısında fıkırlerınız onemlı.bırde essence de farklı gıbı geldı sankı kesın baska ozellıgı wardır rutın kullanamam dıe sadece lotıon we essence almıstım ztn gmarkette kargo da cok pahalı malum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu iki ürünü de öneriyorum. Hala da kullanıyorum düzenli. Essencei ben baz olarak da kullanıyorum bazen ama bu biraz da kişiye kalmış bir şey... gmarket pahalı ya, ben şahsen ebay'i tavsiye ederim.

      Sil
    2. haklısınız gmarkette etude houseın essense ve freshener ı nı aldıgım fıyata laneıge ın setını aldım uyku maskesı de hedıye geldı 15 ml ama olsun bereketlı dedıgınıze gore henuz kullanmadım sıze sormadan. Bildiğiniz üzere etude house'ın elımde seffaf facıal freshener ı war once bnu suruyorum boyun dahıl sonra da essence war hafıf losyonumsu beyaz kıwamda..göz cevreme ayrı bırsey uygulamıyorum gerek yok dıe..,bu freshenerlerın tonık gıbı olup göz cevresıne uygulanmaması gerektıgını duymustm bu konuda bır bılgınız warm ı acaba?? pekı ya essensı? ben goz kapaklarım dahıl goz altlarıma da freshener de essence de suruorum da zararı olur mu ? laneıge den nemlendırıcı de war sette..onu da surebılırım sanırım deıl mı yuzde her yere? k.bakmayın cok sordum ama 1.elden kullanan oldgunuz ıcın yorumlarınız onemlı

      Sil
    3. Kleinn ben şahsen göz çevreme sadece göz kremi ve sleeping packten haftada 2 kere sürüyorum. Onun dışında hiçbir ürün kullanmıyorum. Çünkü göz çevresi daha farklı yapıya sahip. Yüz için olan nemlendiriciler zaten göz çevresi için önerilmiyor. Bu önemli...

      Sil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Laneige'in maskelerinden hiç kullanmadım. O nedenle bir yorum yapamıyorum. Ebay'den güvenilir satıcı arıyorsanız, sağ taraftaki linklerden alışveriş başlığına tıklarsanız benim alışveriş yaptığım satıcılara erişebilirsiniz...

      Sil
  11. Ayrıca bu esssence cok gıttı demıssınız ya benım aldıgım essence losyon kıvamında ve sabah aksam kullanınca yarıladım ya göz çewreme göz kapağıma da uyguluyorum
    Acaba ondan mıdır yoksa bunun kıwamından mı bılemedım
    Bırde sureklı kullanabılır mıyız yoksa arada nefes alsın dıye ara vermek gerekır mı?
    Sız sankı uzmanmıssınz gıbı soruyorum ama malum kore kozmetık urunlerını herkes merak etse de deneyıp yorumlarınızı yazan nadır kısılerdensınız ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Kleinn... Uzman değilim ama ortalama bir bayandan daha fazla bilgiye sahibim diyelim kore kozmetikleri hakkında. :) Ben essenci düzenli kullanıyorum ama sabahları cildime pek sürmüyorum. Vaktim pek olmuyor. :) Daha çok gece yatmadan önce... Bir de ben essenci göz çevreme kullanmıyorum. Tercih etmiyorum doğrusu. Göz kremi yetiyor.

      Sil
  12. Çok haklısınız göz çevresi önemli derisi daha ince sanırım. O zaman sadece freshener dediğim toniği uygulayım sonrasında birşey surmeyeyım arada sleepıng pack dısında.
    Gmarketten almasam da yorumları okuyunca laneige nın bu essence nı almaya karar verdım. Normalde hem tonık hem essence almak varken aynı fıyata tek bunu almak mantıksız ama Korelı kadınlar bayılmışlar okudugum kadarıyla =) Bir siz ve güzzinin yazılarını okuyunca son kacınılmaz oldu.
    Amerika'da iyi eğlenceler ve başarılar ^_^Fighting :)

    YanıtlaSil
  13. peri selam, bu övdüğünüz ürünlerin cazibesine kapıldım ve denemek istiyorum.Ebay çok kalabalık ve gerçek sahte olayı olduğundan amazondan almayı düşünüyorum sence güvenilir mi bir bilgin var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Gül... Ben amazon'dan bu tarz ürün hiç almadım. Adresim hep ebay oldu. Benim sürekli alışveriş yaptığım satıcılara sağ taraftaki Alışveriş linkinden ulaşabilirsin. Gerçi online alışveriş her zaman bir risktir bunu sakın unutma...

      Sil
    2. Peri peki LIRIKOS diye bir marka daha var amorepasific'in kendi sayfalarında bu markayla ilgili bilgin var mı, kullansan yazardın herhalde ama, belki bir kullananı tanıyorsundur.

      Sil
    3. O markayı hiç kullanmadım. Zaten ebay'de de nedense satışını yapan hiç yok. Pek tanınmıyor galiba ondan kaynaklı olabilir. Koreli arkadaşıma bir sorayım bakayım. Belki o kullanmıştır daha önce...

      Sil
    4. Güzel olur sorarsan.Ben aslında satışını amazondan buldum.Ama hala ebayla amazon arası kararsızlık var...Ve tabi markayıda şuan bilmiyorum..

      Sil
    5. Peri çook yazdım biliyorum ama, esas derdimin ne olduğunu bilmeni istiyorum.Biliyorum bir uzman değilsin ama kızlar böyle şeyleri konuşmalı ki sende bu sayfada bunu yapıyorsun :) ben kırışıklar oluşmadan önüne geçmeliyim diye düşünenlerdenim , 23 yaşındayım ve şuan mimeklere müdahele için bir serum iyi olur diye düşünüyorum. Essence sanırım serumdan farklı birşey değilmi? Eğer öyleyse bu markanın serumunu biliyor musun?Çok iyi bir ingilizcem olmasada laneigenin kendi webinde göremedim..Tabi bunlar serum görev görüyorsa o başka..

      Sil
    6. Ne yalan yazayım ben 26 yaşındayım ama kırışıklık karşıtı cilt bakım ürünü hiç kullanmadım. Şahsen 30 yaşın altındakilere de pek tavsiye ettiğimi söylemeyeceğim. Bu yaşta onları kullanırsak 40'ı geçince ne yaparız diye düşünmeden edemiyorum. O mantıkla hareket ediyorum biraz. Bu yaşlarda dikkat edilmesi gereken en önemli nokta cildinizi nemlendirmek... Ancak illa ki ben kırışıklık karşıtı bir ürün istiyorum dersen açıklamasında anti-wrinkle yazan ürünleri almanı tavsiye ederim. Zaten markalarda bunu açık açık yazarlar ve bu kategorideki ürünleri diğer serilere göre daha pahalıdır.

      Sil
  14. Selam Peri!ben de bu markayı çok merak ediyorum..36 yaşındayım.hafif seyreden seboreik dermatititimden dolayı,tahriş etmeden exfloiate görevini görecek bir peelinge ihtiyacım var.bu markada böyle bir ürün var mı acaba?artı bunun haricinde pekçok üründen bahsetmiş güzi blogunda.en minimuma indirecek olursak hangi ürünleri kullanmak gerekli?bir de yüz yıkama için bir ürün tavsiye edilmemiş sanırım.lotion onun yerine mi kullanılıyor?ilgine şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Guzzi ve benim rutinimiz ve kullandığımız ürünler farklı çünkü cilt tipimiz farklı. Laneige'den peeling hiç kullanmadım ama koreli arkadaşım primeranın peelingi harika demişti. Yüz yıkama için sanırım makyaj temizlemekten bahsediyorsun. Ben temizleme yağları kullanıyorum. Lotion bizim tonik ve krem arası bir ürün. Yüz yıkama ile alakası yok. Sürüyorsun cildinde kalıyor. Umarım sorularını cevaplayabilmişimdir.

      Sil
  15. Selam Peri..bu markanın bütün nemlendiricileri parfümlü mü?kuru karma bir cilde sahibim ben..bana tavsiye edebilecegin bir nemlendirici var mı bu markadan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kullandığım bütün Laneige ürünleri hafif kokulu ama ben rahatsız olmadım ki parfümlü ürünleri de pek sevmem. Laneige'den nemlendirici sample olarak kullandım ve memnun kalmıştım. Moistful serisinin nemlendiricisini deneyebilirsin.

      Sil
  16. Biraz önce nemlendirici tavsiyesi istemiştim sizden.Bilge ben:)sorumu şu şekilde degiştirmek istiyorum.Guzzi'nin kullandıgı skin,lotion,essence , sleeping pack ve bir de bb'yi kullansak bu ürünler nem ihtiyacımızı karşılamaz mı?nemlendirici kreme ihtiyaç duymadan..bir de bu bb kremi kışın kullanılıyor mu ve nasıl temizleniyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim koreli arkadaşım nemlendirici yerine sadece sleeping pack kullanıyor. Ancak ben sihay noktaları çoğalttığı için her gün kullanma taraftarı değilim. BB krem yaz kış fark etmez. Her mevsim kullanabilirsin. Ben temizlerken hep makyaj temizleme yağları kullanıyorum.

      Sil
  17. Yüz yıkama derken, hayır makyaj temizleme degil ,normal makyajsız bir cildi temizlemeyi kasdetmiştim.Ben makyaj yapmıyorum ve bir blogger bana bu cleansing oil'i uygulayıp sonra da bir tülbentle ovuşturursam cildimi, peeling görevi görecegini söylemişti ürünün.sen ne düşünüyorsun bu konuda?artı bu ürün sadece makyaj çıkarma amaçlı ve her tür cilt tipinin kullanabilecegi bir ürün mü?son olarak da bahsettigin primera'yla ilgili bir sorum olcaktı sana..Nette Laneige'in bir peelingine bakmıştım ,ama hassas ciltler için pek uygun olmadıgını söylemişti yorum yapanlardan biri içindeki granüllerden dolayı sanırım..Aynı peelingden mi bahsediyoruz acaba?bu arada arkadaşının cildi hassas mıydı?
    ilgine tekrardan çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj temizleme yağlarıyla ilgili hiç öyle bir tecrübem olmadı o nedenle bir şey söyleyemem. Ben genelde hassas ciltlere yönelik peelingleri kullanıyorum ama laneige'den hiç o tarz ürün kullanmadım. eğer cleansing oil yazılarıma bakarsan orada detaylı açıklamalarım var, blogumda mevcut. Arkadaşımın cildi kuru onu biliyorum. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

      Sil
  18. sen hangi peelingi kullanıyorsun peki?biraz yapısından bahseder misin rica etsem?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben en son Body Shop'tan bir ürün bitirdim ama pek memnun kaldığımı söyleyemem. Çok fazla peeling kullanan biri değilimdir şahsen.

      Sil
  19. Merhaba Peri.Amazondaki yorumlar ne kadar güvenilir bilmem ama orda şöyle bir yorum buldum..Hassas ciltlerden çok normal ciltlere uygun bir ürün gibi geldi bana bu ürün,sen ne dersin?
    I used to use this all the time because SLEEPING MASK!!! So convenient and easy!
    But I thought I had acne while I used it, and when I stopped, my skin stopped breaking out!
    So I think I'm allergic to some ingredient in it, and I've since switched to an all-natural moisturizer and my skin is healing up. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazan kız ürünü kullandığı dönemde akne sorununun arttığından bahsetmiş. İçindeki bazı maddeler neden oldu sanırım diye yorumdda bulunmuş. Eğer senin de böyle bir sorunun varsa başka bir ürün kullanmalısın. Arama yaparken sensitive skin ibaresini kullan.

      Sil
  20. Merhaba Peri, ben bu iki ürünüde almak istiyorum ve sen amorepacific-korea satıcısından aldığını belirtmişsin alışveriş sayfanda.Ancak bu ürünler onun sayfasında yok ve amorepacific-global 'ede artık güvenmediğini belirtmişsin.Şuan bu ürünleri hangi satıcıdan alıyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Gül. Amorepacific-korea adlı satıcıya mail at. Ürünün elinde olup olmadığını, listeleyebileceğini sor. Satıcıların belli sayıda ürün listeleme hakkı oluyor. O nedenle bazı ürünleri zaman zaman kaldırıp yerine başka ürünler koyuyorlar. Bu nedenle bulamamış olabilirsin.

      Sil
    2. Peki, teşekkürler :)

      Sil
  21. selam peri..water sleeping'te parfüm var.parfüm içerikli ürünler ,güneşe çıkıldıgında leke yapıyor,hadi onu geçtim,boya maddesi var bu üründe.ne kadar iyi olursa olsun performansı ,sadece bu iki içerik,üründen vazgeçmek için yeterli bir sebep..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sleeping pack'in önerilen uygulaması gece yatmadan önce cilde uygulanıp sabah kalktığınızda yıkanmasıdır. Bu durumda zaten güneşle temas gibi bir mevzu söz konusu değil. Ancak kimisi nemlendirici krem gibi kullanmayı seviyor. Onun için bir şey söyleyemiyorum.

      Sil
  22. yine de hassas ciltlilerin parfümlü ürünlerden uzak durması gerektiğini düşünüyorum.ayrıca, Blue 1 ve Yellow 5 olmak üzere iki farklı boya maddesi var üründe.hani peeling veya yıkama jeli olsa neyse de ,nemlendirici ya da maske olması düşündürtüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu üründe de sabah yıkaması tavsiye ediliyor ama hassas cilde sahip olanlar elbette dermatoloğa başvurmalı ürünleri kullanmadan önce. Benim böyle bir sorunum yok. O nedenle önerip önermeme kısmında kişilerin kendi cilt tiplerine göre hareket etmesine kalıyor iş...

      Sil
  23. selamlar peri uzun zamandır kore ürünlerini takip ediyorum sürekli biyerlerden sipariş verdiğinizi yazıyorsunuz ben türkiyede yaşıyorum sipariş nerden ve nasıl verilir beni bilgilendirirmisin umarım cevap yazasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağdaki Alışveriş başlığında deneyimlerimi paylaşıyorum. Oradan bakabilirsin. Üstelik ben zaten Amerika'da yaşıyorum, o nedenle alışveriş benim için sıkıntı olmuyor.

      Sil
  24. Merhaba kizlar. Bende kayiyorum kore kozmetigine. İlk alisverisimi yaptim ama instagramdan. Ebay den yapamadim yabanci dilim yok zor oldu. Cok pahaliya gldi sanki urunler elime. Guvenebilecegim uvuza aliwveris ypabilcegim birini ariyorum. Moistfool essence ve crem alisverisi yaptim ilk olarak krem 60ml essence 20 ml 70t kargo ile 80tlye patladi bana fazla geldi sizce nasil? Su testerler geldi yaninda hangisi ne ise yariyor , laneigwater sleeping pack ex, skinfood royal honey nutrition crem, skinfood gold kiwi emulsion, diger testerlari anladim. Kullanim iasini da ne oldugunu da soylermisiniz

    YanıtlaSil
  25. slm bn bu araştırırken laneigne water sleeping pack ve mask çeşidini gördüm farkı nedr biliomusunuz

    YanıtlaSil
  26. Merabalar ben amazondan laneige esense siparis etmistim fakat 2 ay oldu gelmedi sizin aracil7ginizla almak isterim bana yardimci olursaniz cok memnun olurum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...