23 Aralık 2012 Pazar

IOPE: Moisture Skin Cleansing Oil {Makyaj Temizleme Yağı}



Kullandığım DHC Cleansing Oilden sonra kendi kendime bundan sonra makyaj dolabımda mutlaka bir makyaj temizleme yağı bulunduracaksın demiştim. Temizleme yağları kolay uygulanması ve zahmetsiz olması nedeniyle artık benim vazgeçilmezlerim arasında... Bu üründen sonra bir temizleme yağı daha var sırada... Yalnız o batılı bir markanın...

IOPE, Kore markaları arasında favorilerim arasındaydı... İlk edindiğim ürünlerinden birisi de tabi ki bu temizleyicisi oldu. Kuru cilde yönelik bir ürün bu... Yağlı cilde sahip olanlarda kullanabilir bana göre ama sonrasında kesinlikle jel ya da köpük tarzı bir ürün kullanmalarını tavsiye ederim. Nedenini de açıklayacağım.

 
 
Ürün 180mllik dev, klasik pompalı bir şişede geliyor. İki pompa tüm makyajınızı kusursuz temizlemeye yetiyor. Cildinizi kurutmuyor, tahriş etmiyor. Kuru cilde sahip olanlar için gözü kapalı önereceğim bir ürün bu... Ben üşenmediğim günlerde bir de jel tarzı bir ürünle yüzümü tekrardan yıkadım. Ancak edindiğim deneyime bakarak bunu alışkanlık haline getirsem daha iyi olacakmış. Çünkü buraya geldiğimden beri -yaklaşık 7 aydır- makyajımı sürekli bu tarz yağlarla çıkartıyorum. O jel kullanmadığım günlerin getirisi yüzümde pırtlayan birkaç tane yağ bezesi olarak geri döndü. O nedenle siz siz olun bence bu ürünlerden sonra yüzünüzü tekrardan temizleyin derim. Tecrübeyle sabit... Neyse bu temizleme yağıyla ilgili birkaç noktaya değinmem lazım...
 
Birincisi kokusu... Sevemedim kokusunu... Tamam temizleme yağları genel olarak kokulu oluyor zaten ama bunun içine ekstra birşeyler katmışlar sanırım. Bana olması gerekenden daha yoğun bir kokusu varmış gibi geldi ki kozmetik ürünlerinde koku açısından çok takıntım yoktur.
 
İkincisi ise bu temizleme yağını ben göz çevresi için önermiyorum. Gerçi açıklama kısmında ayrıntılı bir yazı yoktu ama DHC'yi göz çevrem içinde kullanmış ve memnun kalmıştım. Ancak bu ürün ondan daha farklı bir yapıda sanırım ya da benim gözlerim çok hassas. Çünkü kullandıktan sonra gözlerimde yanma ve kızarmaya sebep oldu. O nedenle sadece yüz makyajınızı temizlemek için kullanın derim.
 
Bunların dışında markaya haksızlık etmek istemem. Bu temizleme yağını genel olarak beğendim ben. Üstte belirttiğim iki neden olmasa daha da beğenirdim. Neyse size önerebilirim ama bir daha alıp kullanacağımı sanmıyorum. Çünkü piyasadaki diğer temizleme yağlarına göre hem biraz daha pahalı -5 ya da 6 dolar- hem de daha denemek istediğim bir sürü markanın temizleme yağları mevcut..
 
 Peki, siz temizleme yağları hakkında ne düşünüyorsunuz?
 
 
 Bir sonraki yazı Body Shop'tan aldığım iki maske hakkında olacak.
Beklemede kalın...
  
 
 

11 yorum:

  1. çok merak ediyorum bu ürünleri ama cildim yağlı olduğundan sanki bana ağır gelir gibi geliyor. ben makyajımı makyaj temizleyici/yüz temizleyici karışımı bir ürünle yıkayıp çıkarıyorum, göz makyajımı da losyonla. tüm yüzüme bunu sürüp sonra tekrardan yıkamak zahmetli geliyor ama kuru cildim olsa sanırım kesin denerdim böyle bir yağ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitten markaların genelde yağlı ve kuru ciltlere özgü ayrı ayrı ürünleri oluyor. Onları deneyebilirsin. Laneige'in ürünleri o şekilde mesela... Göz makyajını ben de losyonla çıkarıyorum artık. Çünkü temizleme yağlarına güven olmuyor her zaman.

      Sil
  2. Bioderma sensibio H20 öneririm cidden kurutmuyor ve de yağlandırmıyor mucize ürün benim için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu hep tavsiye ediyorlar ama hiç alıp deneme fırsatım olmadı diğerlerinden... :)

      Sil
  3. Ben önceden iki renkli olan göz makyajı temizleme ürünleri kullanırdım yüzüm içinse ıslak mendil ama sonradan temizleme yağlarını keşfettim çünkü göz makyajı temizleyiciler (Sephora kullanıyordum) yağlı bir tabaka bırakıyordu gözümde. Mac cleansing oil aldım çook memnunum. Her akşam iki pompa tüm yüzüme yetiyor. Çok güzel kokuyor ve suyla birleşince süt gibi birşeye dönüşüyor. Alalı 9 ay olmuştur ve bitmek üzere onu almadan sephoradan iki renkli temizleyici almıştım onu bitirip yeniden alacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Mac'in o ürününü duydum ama Uzak Doğu markalarının oilleri daha iyi diyorlar makyajı çıkarmada hem de daha ucuz. Temizleme mendillerine gelirsek ben de kullandım daha önce ama cildi tam olarak temizlediğinden şüpheliyim. O nedenle suyla kullanılan ürünler bana daha cazir geliyor. :)

      Sil
    2. Evet temizleme mendilleri kesinlikle iyi temizlemiyor. Bu tarz ürünleri daha çok seviyorum daha temiz hissettiriyor. Uzak doğu ürünlerini blogunda sık sık okuyorum ama cesaret edemiyorum bi türlü, okumakla yetiniyorum :(

      Sil
    3. Bence kesin denemelisin. Pişman olacağını sanmam. Ben genelde Fransız ürünleri kullanan biriydim ancak şimdi rotam tamamen uzak doğuya kaymış durumda... XD

      Sil
  4. IOPE candır ya! Zaten Kore markalarıyla ilgili en sevdiğim şey kuru ciltlere yönelik ürünlerinin çok iyi olması. Ben bu markanın temizleme yağını hiç denemedim ama emulsionu ve skin lotionını çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kullandım Guzzicim ama bu ürün bana biraz ağır geldi sanırım. Bence alırsan başka marka al cleansing oil olarak. Mesela DHC bundan daha iyi...

      Sil
  5. Selam, mimlendin! http://siyahinicindekikirmizidunya.blogspot.com/2012/12/mimlendim.html

    Umarım iyisindir.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...