26 Aralık 2012 Çarşamba

The Body Shop: Deep Cleansing Scrub Mask + Warming Mineral Mask

 
 
 
Yavaş yavaş Body Shop ürünlerini yazsam iyi olacak sanırım. Cilt bakımı için buraya geldiğimden beri Mario Badescu ürünlerini kullanmak istiyordum. Ancak Body Shop üst üste o kadar kazançlı kampanyalar düzenledi ki ben de dayanamadım, eksiklerimi bu markadan tamamladım. Hem böylesi Mario'dan daha uygun fiyata geldi. Bir dahaki sefere artık...
 
Bu iki üründe ben de 3 aydan beri bulunuyor ama onlar hakkında iyi mi, yoksa kötü mü bir şeyler yazacağıma bir türlü karar verememiştim. Bu yazıya başlamamın bir nedeni de Türkiye'de yabancı markalara ulaşamayanlar için bir alternatif sunmak... Umarım yardımcı olur... Neyse ilk olarak iki üründen sevmediğimle başlayayım...
 
 
 
Blue Corn 3in1 Deep Cleansing Scrub Mask: Bu ürünleri aldığım dönemde resmen bulunduğum bölge yanıyordu. Bir de üstüne benim siyah noktalar çoğalınca ve de özel günlerde olmanın bana hediyesi birkaç sivilce yüzümde yerini alınca Body Shop'taki bayana bana ne önereceğini sordum.O da bana bu ürünü tavsiye etti. Keşke etmeseymiş... 
 
Maske aslında üzerindeki açıklamasının sizi yönelttiği gibi normal ya da yağlı ciltler için daha uygun... Ben de "Ya zaten kampanya, hem de özel günlerimde kullanırım." mantığıyla kıza uyup almıştım. Maalesef öyle yapmamak gerekiyormuş. Bu deneyim bana bir kez daha öğretti ki kendi cilt bakım ürünlerimi kendim seçeceğim. Kimseye de pabuç bırakmayacağım. Saçma sapan şeyler önerip benim de kafamı karıştırıyorlar.
 
Neyse gelelim benim yorumlarıma... Bu ürün kuru ve hassas ciltler çin kesinlikle uygun değil. Ben ilk birkaç seferde tüm yüzüme uyguladım ve sonuç yanaklarımda yanma şeklinde bana geri döndü. O nedenle uzak durun derim. Ancak yağlı cilde sahip olanlar beğenecektir. Kullandığım dönemde alın bölgemde olan parlama neredeyse yok oldu, burun çevremde oluşan siyah noktalarda azaldı. Bu tarz cilde sahip olanlar memnun kalır diye düşünüyorum. Ben de bu maskeyi artık sadece özel günlerimden önce ve yazın T bölgemde oluşan parlama için kullanacağım. Tecrübeyle sabit...
 
 
 
 
Warming Mineral Mask: Bu ürününü beğendim işte... Yüzünüze sürdüğünüz anda bir sıcaklık hissediyorsunuz. Kullandığım ilk an "Noluyoruz, bu ürün alerji falan mı yaptı bana nedir?" dedim, meğerse özelliği buymuş. Maske tüm cilt tipleri için önerilmiş zaten. Blue Corn'un askine bu ürün benim yanaklarımda yanma ya da gerilme hissi bırakmadı. Ancak dürüst olmak gerekirse siyah noktalarla baş etme de onun kadar başarılı da olamadı. Kullandıktan sonra cildimi pürüzsüzleştirdiğini de fark ettim. Eh daha ne olsun...       

Ben warming mineral maskı haftada bir kullanıyorum ama blue cornu canım ne zaman isterse şeklindeye dönüştürdüm. Malum benim cildim için her zaman uygun bir ürün değil. Önerir miyim? Eğer kampanya dönemine denk geldiyseniz ve bahsettiğim cilt yapısına sahipseniz bir şans verebilirsiniz. Yoksa özellikle birer tane edinin diyemem...

Peki, siz bu maskeleri daha önce kullandınız mı? Önerileriniz neler?

2 yorum:

  1. ilk maskeyi merak ediyordum alabilirim, bu arada mario badescu kullanmak istiyorsan sitesinde consultation mi ne bir bolum var. oradaki cilt tipine gore anketi doldurunca cikan uygun urunlerin mini testerlarini ucretsiz olarak yolluyorlar, bana 5 urun falan geldi once deneyip sonra almaya karar verecegim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Kitten Mario'nun uygulamasından haberim var. Alacağım zaman ben de onu deneyeceğim. Bu ara elimde çok fazla cilt bakım ürünü birikti. Koreli arkadaşlarım sağ olsun. O nedenle önceliğim elimdekileri bitirmek. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...