6 Aralık 2012 Perşembe

Uluslararası İlişkiler III {Türk Kızları Güzel Mi?}



Konunun aslı şuradan geliyor canlar...

Bir de bu var...

Yazdığım makalelerimden bunaldığım bir akşam Google Amca'nın beni nerelere sürükleyebileceğine şahit oldum. Malumunuz biz bloggerlar olarak en fazla gülüp eğlendiğimiz mevzu "Blog İstatistikleri" başlığı... O başlıkta neler neler gördüğüme bazen inanamıyordum. Beni bu mevzu hakkında yazmaya itense buraya geldiğimden beri karşılaştığım muhabbetler...

İngilizcesi olmayanlar ya da bütün bir yazıyı ve yorumları okumaya üşenenler için kısa bir özet geçeyim. İlk yazıda yabancı bir abimiz Türk kızlarının özelliklerini sıralamış ve altına Türk ya da yabancı bir sürü okuyucu yorum yapmış. Bu yorumların ortak özelliği ise yabancı yorumcuların Türk kızlarını genel itibari ile çok güzel ve çekici buldukları, Türk erkeklerinin ise onlardan daha farklı görüşte oldukları yönünde... (Sanırsınız ki hepsi Kıvanç Tatlıtuğ ya da Çağatay Ulusoy anasını satıyım...) İkinci yazı ise yine yabancı bir abimiz tarafından sorulmuş "Türk kızları güzel mi? " diye... Bunları gördükten sonra durur muyum, kısa bir Google turunun ardından Türk kızlarıyla ilgili yorumların atıldığı bir sürü konu başlığı bulmam zor olmadı tabi ki...



Malum bizim ülkemizde hangi ülke kızların meşhur olduğu ya da hangilerinin ucuzluğundan bahsedildiğini hepimiz az çok biliyoruzdur. Açıkçası buraya gelene kadar -ya da daha basite indirgersem şu yukarıdaki başlığı Google'da aratana kadar- ben de Türk kızlarının dünya çapında bu kadar ünlü olduğunu bilmiyordum. Vallahi ne canlar yakmışız da haberimiz yokmuş... Buradan yola çıkıp da koskoca dünya güzelimiz var, Azra Akın gibi saçma salak tespitlerde bulunanlar olabilir ki kendilerine söyleyeceğim Hindistan'ın da bir sürü dünya güzeli var ama ben yüzüne bakılacak tek Hintli görmüş değilimdir ki altı ay boyunca Hint mahallesinde yaşadım. Tek tük her ülkeden çıkıyor yani...

Neyse girizgahı yaptıktan sonra gelelim asıl mevzuya... Amerika'da yaşıyorsanız ve özellikle de bir dil okulundaysanız etrafınızda her milletten insanı görmek mümkün. Üstelik sosyal ortamınızda oldukça genişse garip tesadüfler içinde buluyorsunuz kendinizi... Hal böyle olunca tespitlerinizde uluslararası düzeye taşınıveriyor birden bire... Uzak Doğu'sundan Latin Amerika'sına kadar geniş bir yelpaze sizi bekliyor...

Bir gün Japon bir sınıf arkadaşım yüzümün on santimetre kadar ötesine yaklaşıp, gözümün içine odaklanmış şekilde "Türk kızları çok güzel yaaaa..." şeklinde bir inilti koparmıştı. Bunu söyleyen bir kız, üstelik güzel de birisi olunca insan kendisiyle ve milletiyle övünmüyor değil ki bana sorsalar ortalama bir Türk kızı ne kadar güzelse ben de o kadar güzelimdir. Amacım kendimi övmek falan değil maksat komedi olsun. Hem de birkaç itirafta bulunayım, kendimden bahsedip sizlerle yakınlaşayım istedim. Gülelim bu arada merak eden cancağızlarım varsa onların da merakını gidereyim. Buraya geleli neredeyse 7 ay olacak. Kimine göre kısa, kimine göre uzun olsa da belirli milletlerden azımsanmayacak kadar insan tanıdım. Bu nedenle yazıyı okurken ön yargılı olmayın lütfen...




1- Türk kızları Araplar'ın favorisi... Kimileri bu durumdan hoşlanmasa da fazladan birkaç hayran bence göz çıkarmaz. Türk olduğunuzu öğrendikleri anda bir ikram, bir iltifat sormayın gitsin. Vallahi kendinizi Mısır'a davet edilmiş Beren Saat gibi hissediyorsunuz. Kuveytliler de sanırım bu kategoriye girebilir.

Bir gün yemeğe gideceğiniz mekanı ve yemeği siz seçmişsinizdir. Haliyle karşınızdaki kişinin hoşlanıp hoşlanmayacağından emin değilsinizdir ve bu benim gibi bir bünyeyi fazlasıyla rahatsız etmektedir. Derken bunu dile getirirsiniz ama gelen cevap fazlasıyla samimidir.

Peri: It is my favorite and I hope you like it.  (Bu benim favorim, umarım beğenirsin. )
Boy: I like everything that you like... (Senin beğendiğin her şeyi beğenirim.)
Peri: ?!?!?!?!?

2- Japonlar da az değil hani... Hele ki ülkeleri hakkında biraz ilgiliyseniz tamamdır. İki ülke çok uzak olduğundan mıdır, Türk kızlarını sıcak bulduklarından mıdır nedir bilinmez Japon erkek arkadaş edinme olasılığınız çok yüksek... Gerçi sürekli içine kapanık, duygularını saklayan bir Japon'la, benim gibi sevdiceğinin ne düşündüğüyle fazlasıyla ilgili bir Türk kızı nasıl olur bilmiyorum ama kişiden kişiye değişir bu durum.



Sıkıldığınız bir partiden sonra sizi evinize bırakan Japon'a fazlasıyla gıcık olmuşsunuzdur. (Madem sinir oldun ne işin var elin arabasında dediğinizi duyar gibiyim. Arkadaş kurbanı oldum aaa dostlar...) Onu sinir etmek için ne yapsam diye düşünürken aklınıza Japonlar'ın fazlasıyla kibar olması gelir. siz ne söylerseniz söyleyin yarabbi şükür deyip, susup oturacaktır yerine.

Peri: Ben genelde Japonları severim ama sen Japon gibi değilsin. Daha çok Amerikalı gibisin.
Boy. Gerçekten mi? Bu çok güzel bir iltifat. Teşekkürler... Dürüstlüğün çok hoşuma gitti.
Peri: !?!?!?! (Tabi Peri hemen öyle vaz geçer mi?)
Peri: Siz Japonlar hayır demeyi bilmiyorsunuz. Bu da benim işime geliyor. Bir şey istediğim zaman hep yerine getiriyorlar.
Boy: Açıkçası ben hayır diyebilirim. 5 senedir burada yaşıyorum.
Peri: Beni eve bırakmak zorunda değildin mesela. Sırf kibar olduğunuz için yapıyorsunuz. Ben de yalan yok.

Çocuk en sonunda benimle baş edemeyeceğini anlayıp sustu ama peşimi de bırakmadı desem. Ben de bu kadar hakarete rağmen hala benimle görüşmek istiyorsa vardır bir hinlik, dur bakayım diyerek araştırmacı kişiliğimle görüşme teklifini kabul ettim. (Ne yapıyorsam sizin için zaten, bir gün kim vurduya gideceğim.) Aynı zamanda sonradan öğrendim ki, bizim elemanın en yakın arkadaşı da Türk kız arkadaş istiyormuş. Vallahi ne kadar ünlüymüşüz yahu... İşin doğrusu sadece Türk kızları değil burada tanıştığım Türk erkeklerinden de Japon kızlarla çıkanlar azımsanmayacak kadar fazla... Anlayacağınız Japon kızları In! - Rus kızları Out!



3- Siyahiler...  Bir yerde Türk kızlarının siyahi fantazisi var gibi bir yazı okumuştum. Yalan ayol yalan. Siyahilerin Türk kızı fantazileri varmış da bizim haberimiz yokmuş. Türk kızlarını bu arkadaşlar da keşfetmişler. İnanmıyorsanız size iki örnek birden vereyim.

Amerika'ya ilk geldiğim zamanlar ki -bir beş sene öncesine tekabül ediyor- çalıştığım departmanda, ilk gün 190lık zenci bir abimiz yemek teklifinde bulunmuştu. Ben saf garibim de "So what?" şeklinde kalmıştım tabi ki, kendisi o dönemde bana asılan tek siyahi şahısta değildi ama pek sallamadığımı itiraf etmeliyim. Çok küçükmüşüz o zamanlar... Cahillik kötü şey... Diğer örnek ise ev sahibem... Şekerden tatlı doğal sarışın Türk ev sahibemin eşi bir siyahi ve çok tatlı birisi... Siyahiler iyi, hoş, eğlenceli insanlar ama favorim değiller ne yazık ki yav...

4- Latinler... Amerika'da azımsanmayak bir grubu oluşturan Latinler, biz Türkler'i kendilerine yakın hissediyorlar. Malumunuz Akdeniz insanı olmanın verdiği bir özellik olan sıcak kanlı olma potansiyelimiz Latinler'in dikkatini çeken ilk özellik... Diğer hususta eğer benim gibi buğday-esmer ve Latin kadınlarını andıran bir vücuda ve saçlara sahipseniz, Taco Bell'de, Macy's de, olur olmadık saçma sapan yerlerde sizinle İspanyolca konuşmaya başlayıp tanışmak isteyen insanlar olacaktır. Başlarda bu durum canımı sıksa da (Ne yani ten rengi biraz koyu olan herkes İspanyolca konuşmak zorunda mı?) yeni bulunduğunuz bir ortama ısınmada ve arkadaş edinmede en kolay yol bence...

Şimdilik dikkatimi çeken en belirgin gruplar bunlar. "Eee, hani Peri hiç Avrupalı göremedik. Yoksa bizi beğenmiyorlar mı?" dediğinizi duyar gibiyim. Açıkçası Avrupa takımı ilgi alanım olmadığı için genelde onlarla pek aynı ortamlarda bulunmuyorum. O nedenle bir grup açacak kadar deneyim yaşamadım. Ancak merakınızı gidermek adına iki örnek vereyim, o da Türk kızlarının genelde düşkün olduğu bir ülke olan Fransa'dan... Bunlardan biri yine bir siyahi olan ve bana en az beş kere hafta sonları boş vaktimi soran bir arkadaşımın arkadaşı, diğeri ise kız arkadaşı olmasına rağmen beni her gördüğünde kaba bir tabir olacak ama yiyecekmiş gibi bakan ve konuşmak için fırsat kollayan ve ben de suratına geçirme hissini uyandıran iri yarı çocuk... Eşantiyon olarak da Türk ev arkadaşımın Türkiye'deyken 8 ay kadar birlikte olduğu Fransız bir erkek arkadaşı varmış.  

Buraya kadar yazıyı okuyup bitirdiyseniz bravo vallahi... Bu mevzu hakkında daha neler neler çıkar önüme benim ama çok da uzatmak istemiyorum. Peki, sizin böyle yaşadığınız deneyimleriniz var mı?

Karikatürler Alıntıdır...

56 yorum:

  1. çok güzel anlatmışsın.Sanırım sadecedil okulu için ordasın. Bir an orda çalışıyorsun sandım da. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Şimdilik dil okulu için ama kendi alanımda eğitime başlayacağım. Ha bir dönem çalıştığım da olmuştu. Work and travella geldiğimde...

      Sil
    2. Memnun oldun mu work and travel dan.
      Şirketin iyi miydi?

      Sil
    3. Evet şirketim diğerlerine göre daha iyiydi.

      Sil
  2. eline saglik pericim bu tarz yazılarını daha sık bekliyorum =) walla ilk linke dalmısım ancak yorum bırakabiliyorum. Avrupa ya salsan bizi 10 kaplan gücünde fln dolaşırız bu gazla^=DD şaka bir yana gerçekten Türk erkeklerinin sürekli kulp bulduğu Türk kızlarını, yabancılar çok beğeniyorlar ve egzotik buluyorlar. eger arkadas populasyonun Avrupa taraflarına dogru kayarsa, o tespitlerini de duymak isterim =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımcım... Valla içinizde sakladığınız gücü görün istedim. Hani meşhur sözümüzde olduğu gibi. "Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asıl kanda mevcuttur. " XD Türk erkekleri ağızlarını açıp baksınlar, Türk kızları elden gidiyor haberleri yok. Avrupalılar hakkında eğer istediğim sayıda deneyim yaşarsam elbette yazarım neden olmasın. XD

      Sil
  3. Kore'de de durum aynı aslında :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Çok hoş, eğlenceli bir yazı olmuş. Ben de yurtdışında yaşamış biri olarak görüşlerine katılıyorum. Eli yüzü düzgün, ortalama bir Türk kızı iseniz yurt dışında gayet yoğun bir ilgiye maruz kalmanız son derece normal.
    Türk ya da yabancı diye sınıflamaktan ziyade kafamızın uyduğu, birlikte vakit geçirmekten keyif aldığımız diye düşünmek çok daha doğru bence...

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.

      Elbette kafa yapısıyla ilgili bu durum ama kültürel farklılıklar ne yazık ki çok büyük rol oynuyor. Ne kadar önemsemiyor, benim için önemli değil deseniz de sonuçta birlikte büyüdüğünüz bir gerçeği değiştiremezsiniz.

      Sil
  5. Yalnız ben de tam neden bu kadar çabuk bitirdin diyordum XD Okudukça anılarım geldi gözümün önüne XD Biz böyle paslaşarak çok yazacağız anlaşılan hehehhe

    Türk kızları o kadar meşhur muymuş yahu?? Kore'de Türkler tanınmadığı için öyle bir whoaaa Türk müsün durumu ile karşılaşmadım ama, Türk kızlarının hepsi böyle güzel mi diye sorup egomu tavana vurdurmuşlukları çok vardı heheheh

    Arap'ın senin sevdiğini ben de severim lafına yarıldım ahahhaah Hangi dandik Türk dizisinden öğrenmiş acaba böyle konuşmayı. Gerçi bir Arap'ın favorisinin Türk kızları olması çok normal. Bulunabilecek en "independent" müslümanlar bizleriz ne mutlu. Kendilerinin öyle yorumladıklarına sörf yaparken şahit olmuştum.

    Zencilere gelince... Daha önce zencilerin yerel halktan olduğu bir ülkede bulunmadım. Ama Kore'de çok fazla Amerikan askeri vardı ve hepsi zenciydi XD Rahatlıkla söyleyebilirim ki gittiğim mekanlarda her birinin şansını bir defa denediği ve ilk seçenek olarak tercih ettikleri bendim XD Lakin çok uzun (Ki ben de 178'im düşün ne kadar uzun) ve aşırı kaslı olmaları sebebiyle (Ki aslında harika görünüyorlar) ufaktan tırsıyordum. "Ulen kafama bir vursa ölürüm." gibi bir mantığım vardı XD Niye vursun o ayrı? Ama Amerikan askerlerinin sağı solu belli olmaz XD Yapar yapar arkadaş... Eheheh

    Latin sanılmışlığım var benim de XD Üstelik benim vücudum seninki gibi onları andırmaz bile XD Latin Amerikalı kız diye çağırılıp hemen karşımdaki camdan kendi silüetimi kontrol etmişliğim ve kıvrımlarımın hala o kadar da kıvrılmadığını görüp ufaktan üzülmüşlüğüm vardır XD

    Bu yazılara devam et ya! Cidden. Çok eğlenceli oluyor. Hatta her yaşadığında ufak ufak not düş buraya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzziciğim ne kadar sevmesem de gel Amerika'yı da bir gör. Ben genelde Amerikalılar'la takılmadığım için ortamlarım gayet iyi oluyor. Sen de öyle yaparsın. XD

      Aslında etnik gruplar çoğalsa da elime daha fazla malzeme geçse diye düşünüyorum. Tayland, Kore, Çin, Brezilya bir çok ülkeden tanıştığım çocuklar var ama istatistiğe vuracak kadar populasyonu yakalayamadım. Ne yazık ki... XD

      Zenci meselesine gelirsek ben de New York'tayken tanışmıştım ama LA'de pek görmedim açıkçası. Gerçekten çok iriler ve insan hali hazırda çekiniyor. Maşallah sen de amma küçükmüşsün Guzzi yav. XD Zaten garipler "Aha karı!" şeklinde yanan abazalarmış seni görünce tabi ağızlarının suyu akıyordur. XD Aman deyim dikkat et...

      Oh ne güzel işte Türkleri gururlandır bacım orada...

      Sil
    2. Vallaha Amerikalılar hafif salağımsı oluyorlar ama burnu havada ırkçı Avrupalılardan bin kat daha iyiler bence. Irkçı insana, kendisini üstün gören adama hiç katlanamıyorum. O yüzden bir Avrupalıdansa bin Amerikalıyı tercih ederim.

      Vallaha askerler zaten fenalarda oluyorlar. Bir de düşün zenci Amerikalı bir askersin ve Kore'desin XD Gerçekten "Karıııı!" diye gözleri yerlerinden uğruyordu XD Baya hoş tipler de oluyordu ama, alışmamışız "Bu beni öldürür." imajı var XD

      Sil
    3. Tamamen aynı görüşteyim Guzzicim. Ben de o nedenlşe bucak bucak kaçıyorum Avrupalılardan...

      Burada tanıştığım Koreli kızların hepsi zencilerden kaçıyor. Kore'de durum daha fanadır diye düşünüyorum. Sonuçta hepsi açık görüşlü değil.

      Bu arada Japon için bir şey dememişsin. Aslında senin dersanede Japon nüfusu olması lazım. Bu konudu görüşlerini bekliyorum. XD

      Sil
    4. Savaş sırasında Amerikan askerleri (Ki paralı askerlerin neredeyse tamamı zenci oluyor) Koreli kadınlara tecavüz etmişler. Çok fazla yaşanmış böyle olaylar. Birincisi o yüzden korkuyorlar. İkincisi çok yapılı oldukları için. Kavga etmeye kalksalar hiçbir şansları yok neticede XD Üçüncüsü Asyalılar hayır demeyi gerçekten bilmiyorlar. Yabancıları terslemeyi de bilmiyorlar. Yabancı bir adam kızlara laf attığında anca kıkırdıyor salaklar.

      Japon çok tanıdım ama hepsi kızdı :D Erkekleri kızlarından dinledim genelde. Bir de Japonya'da birkaç günde ne gördüysem o kadar... Bildiğim aşırı derecede soğuk oldukları, ağızlarından tek bir güzel laf çıkmadığı. Ki bu yüzden Japon kızları iki iltifat edince hemencecik aşık oluyorlar, bunu ben değil bizzat kendileri söylüyor heheh
      Bir de şöyle bir şey var; Kore'de metroda falan rahatsız etmemek için bakmazlar, Japonya'da ise gözlerini dikip yiyecekmiş gibi bakan tipler çok vardı. Ki bunlar genç adamlar değil XD Hep 40lı yaşlardaki adamlar

      Sil
    5. Bu arada yazın daha birinci gününde en çok okunan ikinci yazı olmuş XD Meğer Türk kızının yıllardır beklediği yazıyı yazmışsın be Peri

      Sil
    6. Evet o tecavüz olayı her zaman yaptıkları pislik... Bir de koreli kadınlar erkeklerinden pek iltifat, ikram göremedikleri için yabancı birileri laf atınca hoşlarına gidiyor olabilir. Üstelik Kore'de yabancı nüfusu Amerika'daki gibi çok üst rakamlarda değil. Youtube'da tanıştığı amerikalı'larla direk yatağa giden kızların videoları vardı. Resmen özentilik...

      Japonlara gelirsek dediğin gibi soğuklar. Bazen ağızlarını açıp tek kelime edemiyorlar. Gerçi buradakiler biraz manipüle olmuş. O nedenle arkadaş ilişkisini geçirmemeye çalışıyorum.

      Sil
  6. Yazın çok hoşuma gitti, Avrupalı erkeklerde bizi çok beğeniyor buna emin olabilirsiniz, özellikle doğu Avrupa ve katolik olanları...Katolik olanlar değer yargıları bakımından sıkı ortamda yetiştiklerinden Türk kızlarının tüm isteklerine saygı duyuyorlar, yalnız aynı şey Almanya, Belçika ve Hollanda bigi gelişmiş batı ülkeleri için geçerli değil, ben Brüksel de 2,5 sene yaşamış biri olarak, gurbetçilerimizin yarattığı kötü imaj neticesinde bizden nefret ettiklerine birebir tanık oldum fakat doğu Avrupalı erkekler öyle değil (Çek,Polonya,Slovenya gibi), en son bir eğitimimde onlarla fazlasıyla tanışma durumum oldu özellikle Polonyalılar Osmanlı dönemi yakın ilişkilerde olduğumuz için ve tarihle bizden çok ilgili oldukları için bize inanılmaz sempati duyuyorlar...O eğitimde benimde etrafımda yazan çok erkek oldu, hatta içlerinden bir Polonyalı ile hala arkadaş olarak tel de ve maille görüşüyoruz, onunkisi platonik benimkisi farkı kültür tanıma isteği...Sarışınlara özenmeyin bizim gibi buğday Akdeniz kızlarına tapıyorlar resmen:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Türk kızlarına sadece bir fikir versin istedim.

      Türkler'in yoğun olarak yaşadığı yerlerde -özellikle eğitimsiz olanların ki bunu da utanarak söylüyorum- ne yaık ki bizi pek sevmiyorlar. Amerika'da bu durum daha iyi neyse ki... Çünkü burada bulunanların çoğu eğitim seviyesi en az üniversite olan Türkler...

      Polonyalı benim de arkadaşım olmuştu ve sevgililerine çok bağlılar. Koyu Katolik oldukları için ilişkilerinde de ciddiler. Gerçi biraz soğuklar ama olsun gene de Fransız'lardan iyidir...

      Sil
  7. vay arkadaş herkes mi yurtdışına çıkmış(yazar burda kendi kaderine hayıflanıyor)...zevkle okudum süpper bir yazıydı,türk kızları gitsin yerine x gelsin diyen türk yontulmamış meşelerine de kapak olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Dilaracım. Onlar kıymetimizi bilmesinler valla elin oğlu onlardan hızlı çıkıyor.

      Sil
  8. Çok güzel bir yazı gülümseyerek okudum anılarım aklıma geldi :)

    Ben 4 ay kadar İngilterede kaldım 2009 senesinde orda kursumda genelde Myanmar, Moğalistan ve Çin'den arkadaşlarım vardı. Myanmarlılardan çok çektim biri beni baya bıktırdı sürekli bişeyler içelim derdi atlatırdım.

    Kaldığımız mahallede ise Hindistan ve Pakistanlı çoktu ve Pakistanlıların Türk kızlarına azımsanamayacak derecede bi ilgisi var istisnasız her tanıştığım gördüğüm Pakistanlı sana öyle bir bakar ki o bakışların dili olsa neler der.

    İngilizlerle muhabbetim çok yoktu garsonluk yaptığım yerde görürdüm bir tek ama birgün bi ingiliz durakta bana erkek arkadaşım olup olmadığını sormuştu -ben kısa boylu normal güzellikte bir kızım- adam bildiğin holigan tipli iriyarı sarışın bir tipti evet var dedim döndü arkasını gitti birde ahh bir İskoçyalı otobüste benimle sohbet etmişti çok tatlıydı yanarım numarasını almadığıma yanarım :D

    Bunun dışında İngilizler çok kibarlardı ama İngiliz bulmak büyük dert çünkü çok fazla göçmen var hele Londra bin beter her yerden Türkçe kelimeler geliyor kulağa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım senin paylaşımlarda güzelmiş. Zaten yazıyı yazmadaki amacım azıcık da hatıraları depreştirmek. Ben de ilerde buraya bakar bakar gülerim artık. XD

      Pakistanlı benim de tanıdıklarım oldu ama koca koca adamlardı ama söylediğin gibi çok fazla ilgi var Türklere. Üstelik biz bir gelişmiş ülkeyi nasıl görüyorsak onlarda bizi öyle görüyorlar. Tabi ortak dine sahip olmanında etkisi büyük.

      Amerika'da da durum farklı değil. Bir bara gidiyoruz Amerikalıdan çok etrafta uzak doğulu var. Gerçi benim için hava hoş. Amerikalılarla pek vakit geçirmeyi seven biri değilim çünkü... Ama arada sokakta koşuya çıkmış bir yakışıklı da görünce insanın içi erimiyor değil.

      Sil
  9. Uzun zamandı okuduğum en keyifli yazıydı:)) Arap ülklerinde cazip olmak kötü, bir İtalyana güzel görünebilmek hoş olurdu ki bu yazıda avrupa es geçilmiş:( Fransızla pek işim olmaz. Asya uzak diyar diyoruz da bu yazı ile bir kere daha anlaşıldı onlar için pek yakın ve sıcağız:) Hiç aklıma bu tarz bir konu aratmak gelmezdi keyifi bolca malzeme dolu belli :) Devamını da bekleriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Araplar'ın ilgisi başta beni de sıksa da sonradan alışıyorsunuz. Eğer isterlerse çok da kibar ve düşünceli olabiliyorlar. İtalyanlarla bir partide bulunmuştum ki dediğim gibi ilgi alanıma girmediği için uzak durmayı tercih ediyorum. XD

      Sil
  10. Blogunu yeni keşfettim. Çok keyifli :)

    YanıtlaSil
  11. Korler sagirlar birbirini agirlar olmus yahu bu kadar havali olmayin turkiye de birmilyin yabanci gelin var buna ragmen erkekler sizin kadar havalanmiyor ordan burdan duyumlarla butun dunyayi turk kizlarinin pesjnde oldugunu uydurmussunuz bu nasil bir egodur arkadas yuh diyorum neyse he anam he butun dunya turk kizlarinin pesinde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ezik insan modeli daha... Valla bu yorumları yazan arkadaşlar ya gerçekten çirkin ya da güzel olduklarını hissettiren hiç olmamış etraflarında... Valla canım senin için öyle olsa da bizim güzelliğimizi görenler var Allah'a şükür...

      Sil
    2. Kimse tüm dünya Türk kızlarının peşinde demedi. :) Yabancı erkekler "Türk kızııı!" diye çıldırmış değiller elbette ama gayet de Türk kızını beğeneni dolu. Bir Türk kız rahatlıkla dilediği ülkeden erkek arkadaş/eş bulabilir kendine ve buluyor da.

      Sil
    3. Ayrıca Türkiye'de erkek nüfusu fazla olmasına rağmen ve de sahip olduğumuz kültüre rağmen pek çok yabancı damadımız var. Faber Castell'in veliahtından, Robbie Williams'a, pek çok Alman ve Hollandalı futbolcuya kadar hem de. Dünyada pek çok Türk glin var. Fakiri, zengini, güzeli, çirkini... :)

      Sil
  12. Erkek her yerde abaza ama sdiz de neden bu kadar ezikmiş gibi hissettiniz Türk kızlarını anlamadım. Amerika'da ortamlarda favori olan Türk arkadaşım çok fazla. Aşın bunları artık...

    YanıtlaSil
  13. gerçekten çok beğendim.
    dediğiniz gibi sanki hepsi kıvanç .

    YanıtlaSil
  14. yazın gerçekten çok güzel :) Peki koreliler bizim hakkımızda ne düşünüyor bir bilgin varsa bizimle paylaşmanı çok isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Belki Koreliler'le de ilgili bir şeyler yapabilirim.

      Sil
  15. Korelilerle de ilgili bir şey yazarsan çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  16. Amerika'da 10 yila yakin zamandir yasiorum ve anladigim Turk erkekleri disinda tum milletlerin Turk kizlarina bayildigi oldu. Sonunda da zaten Amerika'da uzun zamandir yasayan bir Italyan'la evlendim. Ustelik MIT'li ve devasa bir sirkette ust duzey mudur olan yakisikli bir Italyan.

    YanıtlaSil
  17. + bir turk erkeginde ayni ozellikler olsaydi havasindan yanina varilmazdi. Demem o ki bir Turk kizinin yapabilecegi en buyuk hata Turk erkegiyle zaman kaybetmek. En azindan benim tanidigim Turk erkekleriyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Kalinka... Bizim Türk kızlarının en fazla şikayet ettiği nokta bu. Türk erkeklerinin kendisine bakmadan kusur bulmaları. Yılmaz Erdoğan'ın dediği gibi "Adama sormazlar mı bunu hak edecek ne yaptın diye..." doğru valla. Allah da seni eşinle mesut etsin. Mutluluğunuz ömür boyu sürsün.

      Sil
  18. işte bizim kaybettiği nokta bu kendini beğenmişlik bütün dünya hayranmış he he tabi öyle ortamlarda en çok türk kızlarının peşindelermiş bilmem ne yalanlar diz boyu hey allahım ya kızlar boşuna biyerlerimizi kaldırmayalım yabancı kadınlar her türlü bizden daha güzeller bu bir gerçek hele o ruslar yokmu dünyanın heryerinde erkekler peşinde resmen gelin ihraç ediyoo adamlar ama gerçekten çok güzeller ben bile bazen gözlerimi alamıyorum erkekler napsın bacım türk erkeklerine gelince tr dekileri bilmem ama almanyada alman kızlar kapış kapış ediyolar buna rağmen erkekler bizden daha az kendini beğenmişlik yapıyor okadar yabancı kızların ilgisi varken yinede şurda yazılanların hiçbirini bir erkeğin ağzından duyamazsınız şu arada yunan kızları takmış kafayı benimkini bile taciz etti orospular sinir oluyorum yunan kızlarına nerde görsem bi türkü takmışlar kollarına havalı havalı geziyolar, şunuda unutmadan söyliyim yabancı erkekler kendini beğenmiş kızlardan hiç hoşlanmazlar samimi sıcak kanlı kızları seviyolar e şimdi burda yazılanlara bakılırsa türk kızlarını beğenmelerini nasıl beklersiniz anlamıyorum adamlar zaten kız bulmakta zorlanmıyorlar burda kızlar erkeklerin peşinde hemde çok bakımlı güzel kızlar e bunları bırakıp bi türk kızının nazını tribinimi çekicekler allasen kendimizi kandırmayalım :D.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Nilay! Valla ben kendi deneyimlerimi yazdım. Avrupa nasıl bilemem, orada ilgi yoktur belki ama Amerika'daki deneyimlerim ve arkadaşlarımın yaşadıkları bana bu yazıyı yazdırdı. Ha bir de şu var ben demedim ki Rus kızları çirkin ya da dünyadaki en güzel kadınlar Türkler. Hayır! Ancak Türk kadınlarının kendine özgü bir gizemi var deniyor her gittiğim ortamda. Ne çekiyor bilemem. Zaten güzellik göreceli bir kavram sana göre ben güzel değilimdir ama bir başkası için belki de dünyadaki en mükemmel yüz hatlarına sahip biri gibi dururum. Bu ayrı! Yazının amacı zaten başta sizi eğlendirmesiydi. Bu kadar ciddiye almayın. Bilimsel tespit yapmıyorum ben burada. Her neyse! Umarım sevgilini de Yunanlardan korursun. Allah muhafaza...

      Sil
  19. Selam, nilayy'ın bir Türk kızı olduğuna kesinlikle inanmıyorum, birincisi Türk erkeklerinin hödük olmasından dolayı Türk kızının burnu havadadır ama bana insan gibi gelen bir yabancıya niye Türk erkeğine uyguladığım aşağılık muamelesini yapayım ki? Ki hoşlandığım terbiyeli nadir Türk erkeğine de yapmıyorum :D Açık söylüyorum Rus kızları şişirme, kusura bakmayın ama herkes 180'lik anoreksiklerden hoşlanmaz, lise yıllarında o kadar kendimi hırpaladım neden boyum kısa diye şimdi ise boyumu çok beğeniyorum bir 160lık olarak, 196lık Norveçli eski sevgilim de bırakın sorun yapmayı laf çarpıtmayı adamı resmen eritiyordu ufak tefek olmam. Dünyanın en güzel çekici kızları Türk kızları, neden mi? Çünkü bizde bayansı bir duruş var, bu duruş Latinlerde de var ama ucuz duruyorlar, Araplarda da var ama stil yok, Farslarda da var ama kendilerini maymuna çeviriyorlar o makyaj ve giyimle, en doğal ve giyinmeyi bilen düzgün tipler biziz ama ne yazık ki yaşadığımız ülke Türk erkekleriyle dolu olduğu için onlar bunun farkına varabilecek kapasitede değiller, İStanbul'da bir üniversite mezunu ortalama bayan için konuşuyorum tabii ki, güzeliz kardeşim

    YanıtlaSil
  20. Bir de pek hoş bir haber değil ama linkini veriyorum ve bu linkten alıntı
    http://sozcu.com.tr/2013/dunya/turk-kizlari-alman-kadinlari-kizdirdi-411378/

    ''Ashley Madison’dan yapılan açıklamada, “Biz şirket içi bir çalışma yaptık. Erkeklere, tatil öncesi gidecekleri yerlerde kadınlarla ilgili izlenimlerini sorduk. Arayanların çoğu Alman erkeklerdi ve birinci sırada, Türk kızlarıyla birlikte olmak istediklerini belirttiler. İkinci sırayı Brezilyalılar, üçüncü sırayı ise İspanyollar aldı. Alman erkeklere göre en seksiler, Türk kızlarıydı. Biz de buna dayanarak bu kışkırtıcı ilanları hazırladık” denildi.''

    YanıtlaSil
  21. Vay be bizim kızlar neymişde bizim haberimiz yokmuş

    Konuya gelirsek bence beğenmeleri tamamen psikolojik bn bi rusun güzel olduğunu bildiğim için her rusun güzel olduğunu düşünüyorum mesela türk kızlarıının en Çekicilikleri boylarının kısa olması çok tatlı duruyolar bi erkek olarak öyle düşünüyorum bide insanlar farklılık ları severler o erkekler kendi kızlarını göre göre bıkmış yeni tarzlar isterler bnm gibi

    YanıtlaSil
  22. Merhaba, yazını okudum ve çok beğendim :)
    Yabancı insanlarla yaşadığın bu tip olaylarla ilgili birkaç yazı daha istiyorum. Gerçekten sonuna kadar okunasıydı :)

    YanıtlaSil
  23. salam. Çox maraqlı yazı idi. maraqlı məlumatlar/bilgiler qazandım XD

    YanıtlaSil
  24. Blogunla yeni tanistim maalesef keske yaziyi daha once okusaydim. Yazin beni sasirtti acikcasi turk bayanlarinin bu kadar ilgi uyandirdigini bilmiyordum ogrenmis oldum :)) ayrica olumsuz yorumlarda cok dikkatimi cekti. Anlamadim turk bayanlarini cekemediler galiba. Su bir gercek turk erkekleri bayanlarinin kiymetini bilmiyor bu hangi irktan olursa olsun kaldiki tur bayanina kulp takmasin :))

    YanıtlaSil
  25. merhaba yazdıklarını çok beğendim biraz da koreli erkekler hakkında bilgi verebilir misiniz??

    YanıtlaSil
  26. Merhaba. Çok güzel bir yazı. Naçizane ben de birkaç şey yazmak istiyorum.

    Pek çok ülkede bulundum ve kıyaslama şansım oldu... Hiçbir ülkede bizim ülkemizdeki kadar kızlara değer vermeyen, kendini dünyanın kralı zanneden erkek yok. Türk erkekleri (istisnalar dışında) ne yazık ki inanılmaz bir ego patlaması yaşıyor. Kendilerini dünyanın kralı, kızları da onlar için yaratılmış canlılar olarak görüyorlar.

    Elbette her yabancı erkek de melek değil ama bizim erkeklerimizden çok daha merhametliler ve iyiler. Ayrıca çoğu da oldukça yakışıklı.

    Ve de ilginç bir şekilde yabancı erkekler Türk kızlarını çok daha sevip, değer veriyorlar. Bence Türk kızları onlara psikolojik ve fiziksel olarak eziyet eden Türk erkeklerinden uzak durmalı ve onlara değer veren yabancı erkeklerle hayatlarına devam etmeli. Şu 3 günlük dünyada kendini bir halt sanan kıl yumağı ile ömrünü heba etmezler. Tam tersi, merhametli v iyi erkeklerle dünyada cenneti yaşarlar. Allah inşallah iyi ve efendi olan Türk kızları merhametsiz Türk erkeklerindn kurtarır ve onlara yabancı erkekler nasip eder.

    Türk erkekleri Türk kızlarına çemkirip duruyorlar ama yurt dışında bile pek çok hala Türk kızı peşinde. Gözlerimle şahit oldum. Hem Türk kızlarını sevmezler, hem de Türk kızı peşinde koşarlar. Çok ilginç... Rahat bıraksalar zaten Türk kızlarını, Türk kızları yabancı erkeklerden şaşmaz.

    Bu arada ben hiç Türk erkeği ile çıkmadım. Yani herhangi bir kuyruk acım yok. Tamamen gözlemlerime göre analiz yapıyorum. Türk erkeği ile beraber olup da gerçekten mutlu olan kız hiç görmedim. Ben Türk erkeklerinden gelen teklifleri daima reddettim çünkü zaten tipim bile değiller. Ayrıca bunca şeye şahit olduktan sonra iyi ki hiçbirini kabul etmemişim diye Allah'a şükrediyorum. :)

    Erkek arkadaşım Ukraynalı ve birbirimizi çok seviyoruz. Kirill eğer bir Türk erkeği olsaydı, bu yakışıklılığı ile kendini kaf dağında görürdü. Oysa Kirill hiç şımarık değil, çok efendi. Bana da değer veriyor, ben de onu çok seviyorum ve çok değer veriyorum. Allah herkese böylesini nasip etsin.

    Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  27. Bakın yabancı erkekler bizi ne kadar sevip değer veriyorlar türk erkekleri yatıp kalkıp dua etsinler bizi bulamayan larda var. Şahsen ben kore yi türkiye den dahada çok seviyorum. Bide türk erkekleri diyo ya onlar kıza benziyor diye , türk erkekleri var ya kendilerinden daha yakışıklılarını görsünler bide tüysüz olduklarını görsünler hemen alay ediyorlar ama bilmiyolarki öküzlerdede tüy var neyse arkadaşlar benim söyleyeceklerim bu kadar görüşürüzzzzz.

    YanıtlaSil
  28. Turk erkekleri kendilerini fazla begenmisler yazık jsdndhjsdnnds

    YanıtlaSil
  29. Turk erkekleri kendilerini fazla begenmisler yazık jsdndhjsdnnds

    YanıtlaSil
  30. Turk erkekleri çok güzeller sanki kendilerine bakmiyolar bile neyin derdindeler benimde alman arkadaşlarım oldu peşimi zor biraktirdim sheeran diye bi çocuktu orta yakışıklıydı her yerden engellemek zorunda kalmıştım türk erkeklerinin tercihleri rus kizlari tabi orası ayrı bi ironi

    YanıtlaSil
  31. Çol güzel bir yazı olmuş ama ben en cok alman erkeklerini merak ediyodum 🙁

    YanıtlaSil
  32. Çol güzel bir yazı olmuş ama ben en cok alman erkeklerini merak ediyodum 🙁

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...