14 Nisan 2012 Cumartesi

En Çok Bilinen 10 Güney Kore Kozmetik Markası


Geçen gün aklıma düştü, "Tamam ben elimden geldiğince Kore kozmetikleri deniyorum ama iyisi, kötüsü, markalısı hangileridir?" dedim. Kore ürünleri özellikle Çin olmak üzere Asya ülkelerinde çok popüler... Yazıda da popülaritelerine göre bir sıralama mevcut... Benim denediklerim dışında yorum yapmam mümkün değil zaten, ama bir gün bu markaları bir yerde görürseniz, aklınıza gelsin istedim. Sample falan bir şekilde alıp deneyin. İçlerinde benim duymadıklarım bile var. Ben Türkiye'de olmayan ve daha da kötüsü nette doğru düzgün kaynakları bulunmayan bir konuyu araştırıyorum değil mi? Neden iki de bir size, eğer bir şeyler biliyorsanız yazın/yorum atın diyorum. Bunun için işte... 

Bu konuda uzman olduğumu söylemiyorum, aslında hiçbir konuda uzman olduğumu söylemiyorum ama kafama bir şeyi taktığım zaman genelde elimden kurtulamaz. Az çok mutlaka bir şeyler öğrenir, o öğrendiklerimi de etrafımdaki insanlarla paylaşırım. Ben bu konuda bilgi edindikçe, sizlere de iletmeye çalışacağım. Beraber öğreneceğiz artık. O yüzden bu konuda azıcık sabır. Bütün aldığım o ürünleri elimde, yüzümde deniyorum ben. Kimi zaman faydalı oluyor ya da bazen tam tersi etki gösterip, farklı tepki veriyor ürünler. Misal şu aralar sivilce bastı yüzümü... Kim vurduya gideceğim bir gün neyse... Bu tarz yazılar ileride gelebilir. "Aman ya Türkiye'de yok, ne işimize yarayacak?" demeyin! Haklısınız bir yönden ama bir gün bu ülkeyi keşfedip, buralara yönelmeyecekleri ne malum... 

Edit:{Şimdi mi aklına geldi yaa} Şimdi bu markaları ben seçip koymadım buraya, araştırma sonuçlarına göre çıkan sonuçları kendi yorumumla yazdım. Daha da önemlisi bu listeye bakıp da "Vay, ilk ondaymış bu markalar, kesin bu ürünler süperdir, çok iyidir..." gibi bir mana çıkarmayın. Size şöyle bir örnek vereyim: Dior ve Makeup For Ever, Fransız markalarıdır. Türkiye'de, Dior'u sorun millete, bilmeyen kimse yoktur ama MUFE'yi ancak makyaj markalarını iyi takip edenler bilir. Ancak ikisi de kaliteli markalardır. Bilinmemesi MUFE'nin kötü bir marka olduğunu göstermez. Başka bir örnek daha size, benim bir önceki yazımda bahsettiğim IOPE'nin ürünleri son birkaç senedir Kore'nin en iyi cilt bakım ürünlerinde ilk beşte yer alıyor ve ben de kullandıklarımdan gayet memnunum ancak bu listede yok. Yani bilinilirlik her zaman iyi bir marka anlamına gelmez. Diğer bir örnek de Missha, bizim bloglarda görüp duruyoruz, öve öve bitiremiyorlar, bu listede de var. Ancak Asya ülkelerinde bilinmesi Missha'nın çok kaliteli, süper bir marka olduğunu göstermez. Hatta Kore'de oldukça vasat bir firma olarak görünüyormuş. Yorumunuzu ona göre yapın canlar... Dediğim gibi yine karar sizin...   


1- CHARMZONE: Ne yalan söyleyeyim, bu markayı ben de ilk kez duyuyorum. Charmzone Japonya'ya ihraç edilen ilk Kore kozmetik markasıymış. Kore'de kadınların makyaj malzemesi olarak en fazla övdüğü markaymış dahası. Kalitesi hakkında yorum yapamam ama ürünlerinin fiyatları 25-35 dolar civarında... High-end değil yani bu marka ama ucuz da değil... Sitelerini incelemek için tık! 


2- VOV: Bu markayı duydum işte. Özellikle ürünlerinin ambalajları çok şirin... Gerçi çok az Kore markasının ambalajları renksizdir. Vov markası renkli kozmetik ürünlerinde hep ilk üçte gösteriliyormuş. O halde bir bildikleri vardır. Alıp denemek lazım... Benim listemde ürünleri yok. En azından şimdilik yok... Sitelerini incelemek için tık! 


3- LANEİGE: Bu markada duyduklarım arasında ve netteki kullanıcı yorumları da gayet iyi... Hatta almak için birkaç cilt bakım ürününü listeme ekledim. Amore Pacific firmasının bünyesinde olan bu marka, Kore kozmetik piyasasında büyük bir pay sahibiymiş. Uzmanlara göre 25 yaş üstündeki kadınlar için iyi bir seçim olduğu söyleniyormuş. Fiyatları da ne ucuz ne pahalı... Sitesi için şuradan buyurun!



4- THE FACE SHOP:  Face Shop'ta kozmetik piyasasındaki üç büyüklerden birisi... Dahası Face Shop, Kore'de bir yıl içindeki satış hacmi olarak en büyük paya sahip markaymış. One-step cleanserı benim listemdeki yerini hala koruyor. İnternetteki yorumları da iyi, fiyatları da gayet uygun geldi bana. Sitesi için tıklayın! 



5- ETUDE HOUSE:  Bu markayı da duymayan yoktur herhalde. Bana göre cicili bicili ambalajlarıyla en sevimli görünen markalardan birisi... Etude House da, Amore Pacific bünyesinde ve özellikle renkli kozmetik ve genç yaştaki bayanlar için öneriliyormuş. Ben şimdilik denemeyi düşünmüyorum. Fiyatları diğer birçok markaya göre uygun... Sitesine bakmak için buyurun!



6- SKIN FOOD: Doğal kozmetik ürünlerini sevenler arasında çok popüler bir marka bu... Ben de birkaç ürününü deneme fırsatı buldum. Özellikle kokuları harika... Birkaç ürünü daha var almak istediğim. Aslında hepsini alıp, denemek istiyorum. Biri beni durdursun ya ne olur! Üstelik fiyatları da diğer markalara oranla uygun geldi bana... Sitesine girip bakın isterseniz. Hem çeşit bol, hem de her türlü cilde yönelik farklı ürünleri mevcut. Daha ne olsun...



7- MİSSHA: Bizim makyaj bloggerları sayesinde bu markayı Türkiye'de duymayan yoktur sanırım. Özellikle gençler arasında çok popüler bir marka Missha... Biz Missha için ölüp bitsek de Kore'deki en ünlü markalardan biri de olsa, -bunu bir değil birkaç yerden duydum/okudum- işin gerçeği Missha'ya, Kore'de "Fakir markası, ona kadar daha iyi ürünler var..." gibi şeyler söylüyorlarmış. Ben şimdilik hiçbir ürününü kullanmayı düşünmüyorum. Sitesi için şuradan! 



8- O HUI: Bu markaya ilk defa bu yazımı hazırlarken rastladım. İsmi bile bana biraz ofsayt geldi ama olsun, daha ne garip isimlere sahip markalar var. Bu marka ürünlerini doğal kozmetiğin, modern teknoloji ile birleşimi olarak tanıtıyormuş. Şimdilik alıp, denemek gibi bir niyetim yok. Sitesi için şuradan!



9- INNISFREE: Daha önce bu markanın ürünleri hakkında yorumlar okumuştum ama adının Yeats'ın bir şiirinden geldiğini bilmiyordum. Kim diye sormayın ben de tanımıyorum bu adamı. Herkesi tanımak zorunda mıyım canım... Amore Pacific'in bünyesinde olan bu marka, doğal, sağlıklı ve moda kozmetik ürünleri üretmeyi amaçlıyormuş. Açıkçası likit mineral bir fondöteni var, onu denemek isterim. Şöyle buyurun bakalım. 


10- MAMONDE: yine Amore Pacific'e ait bir marka daha... Mamonde de, makyajdan çok cilt bakımında önde olan bir firma. İsminin anlamı da Fransızca "Benim Dünyam" anlamına gelen ma monde'den geliyormuş. Fransızları bir katmasalar araya olmaz zaten. Bazen gerçekten çok sinir bozucu oluyor. Mamonde ürünlerinin fiyatları da orta karar... Ne pahalı ne ucuz... Bende de var birkaç ürünü... Deneyip göreceğiz. Sitesi için tık!

Benim naciz bilgilerim şimdilik bunlar dostlar... Umarım bir gün bunlar ve dahası Türkiye'ye gelir, bizler de kullanma imkanı buluruz. Lütfen kozmetik dünyasını Fransa'dan ve kozmetik markalarını da sadece MAC, NARS'tan ibaret sanmayın... Onları kötülemiyorum, hatta çok kaliteli ürünleri var ama kozmetik dünyası çok büyük bir deniz... Deneyecek, keşfedecek o kadar çok ürün var ki... 

Umarım birileri görüyordur bu yazıları ve o birileri anlar benim ne demek istediğimi. Bazen boşa mı yazıyorum bunları diye düşünüyorum. Zaman gösterecek her şeyi... 


73 yorum:

  1. hepsini okudum, isimlerini falan not aldım ama ürünlere ulaşma konusunda çok tereddütlüyüm, bu yaz Amerika'ya falan gideceğim bakalım belki rast gelirim de alabilirim bir kaç bir şey =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amerika'ya gittiğinde bu ürünleri ebay'den ya da diğer Kore sitelerinden sipariş verebilirsin. Ancak edit kısmında yazdığım gibi bu markalar çok iyidir gibi bir şey söyleyemiyorum. Sadece Asya'da çok tanınıyorlarmış. O kadar...

      Sil
    2. Korendy.com dan bütün kore güzellik ve kozmetik ürünlerini sipariş verebilirsiniz

      Sil
  2. Diger marka;ari unutmussun canim ;) ben Tony Moly markasinin siyah noktalar icin urunleri severek kullaniyorum. It's Skin markasinin Snail icerikli kremlerinin hem yuz hemde vucut icin olanlarina bayiliyorum. Nature Republic markasinin urunlerini pek kullanmadim.dun event yapmislardi,%50 indirim vardi gunes kremlerinde,aldim bir tane(6500 won-5 dolar).. Etude House, ne yalan soyleyeyim sirf urunlerinin kokulari guzel ve cicili bicili diye kullaniyorum. Innisfree markasinin Skin care urunlerini tek gecerim. The face shop ise skin care urunlerini butceme uygun diye kullanirim. Missha urunleri cok ucuz,bol event veren bir marka ama kaliteli degil acikcasi.
    Mamonde nin bende neredeyse butun urunleri var. her urunlerinden bir tane var. cunku esim kozmetik firmasinda calisirken mudurleri haftalik ve aylik hediyeler verirdi. makyaj urunleri cok kaliteli ve canli renkleri var.
    Ama yazini begendim. Bilmedim markalarda varmis. O markadar bence korede olmayan ama kore firmalarina ait dis ulkelerde satis yapan markalar gibi geldi. Ama yaniliyorda olabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam canım. Teşekkürler beni aydınlattığın için. O markaları unutmadım canım, edit kısmında düzelttim zaten. Bu markaları ben seçmedim, araştırma sonuçlarına göre yorumladım sadece. Dediğin gibi Kore'de satışta olmayan, sadece dışarıya gönderilen ürünler ve markalarda olabilir bunlar. Bizim Flormar ve Golden Rose'un da böyle serileri var çünkü yurt dışına gönderdikleri...

      Missha ürünlerini denemeye şimdilik düşünmüyorum, senin uyarının da bunda payı büyük ne yalan söyleyeyim. Hem daha kaliteli ürünler dururken neden ondan alayım ki...

      Tony Moly ürünleri hakkında yorumlarını bekliyorum, özellikle yumurta şeklinde olan maskeleri çok dikkatimi çekti. Önerir misin o markayı?

      Sil
  3. Tatlım bende skin food gözaltı kremi var bence high-end ürünleri sollar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de avokadolu olanı mevcut. Güzel nemlendiriyor şimdilik memnunum ama morluklara pek derman olamıyor sanki...

      Sil
  4. Canım yanlış yazdım. Gözaltı kremi değil, göz altı kapatıcı diyecektim. Dark circle diye geçiyor. Alabilirsen tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Benim aklımda birkaç ürün var ama nereden satın alacağımı bilemiyorum bana yardımcı olursan çok sevinirim canım...

    YanıtlaSil
  8. Selam Meltem... NAsıl bir konuda yardıma ihtiyacın var. Biraz daha açık yazarsan belki elimden bir şeyler gelebilir.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. internet üzerinden alışveriş yapmak istiyorum ama sitelere güvenemiyorum bana birkaç tane site önerirsen çok memnun olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadasim kore sitelerine guvenebilirsin suan pazar arastirmasi yapiyoruz kore kozmetik inisfree uzerine ihracaat dusunuyoruz

      Sil
    2. Selam adsız. Acaba hangi firma sizinki bana mail atabilir misin rica etsem? Ben de bir bakmak isterim. Sadece o değil bir sürü firma var Kore'den ihraç edilecek...

      Sil
    3. Suan firma adi veremiyorum G.Kore firmalarindan hangi markalari tercih ediyorsunuz veya onerebiliceginiz firma var mi?

      Sil
  11. Bu alışveriş meselesi senin ihtiyaçlarına göre karar vermen bir şey. Ben şimdiye kadar cheapsmells, strawberry, cosmo-de, ebay, gittigidiyor gibi sitelerden alışveriş yaptım. Hiçbir zaman da sorun yaşamadım. Eğer bir sorunun olursa sitenin çözüm merkezleri bulunuyor. Onlarla iletişime geçebilirsin. Çabuk geri dönüş alırsın en azından. Bunlar benim önerebileceklerim. Tabi son karar senin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ben e-bayden güvenilir bir satıcı arıyorum sizin alışveriş yaptığınız ürünlerinin orijinal olduğunu bildiğiniz satıcı var mı ismini verebilir misiniz? teşekkürler... denizdenerde@gmail.com

      Sil
    2. Sağ taraftaki alışveriş başlığını tıklarsanız alışveriş yazılarıma ve satıcılara ulaşabilirsiniz.

      Sil
  12. bende bir süredir çok fazla g.kore yapımları seyrediyorum ve imrenmemek elde değil! ne kadar güzel ciltleri var yahu. nasıl başarıyorlar cidden merak etmekteyim :( benim cildim karma hatta yağlıya dönük.siyah nokta ve gözenek problemim var.ara ara da streslendiğimde bir-iki sivilce çıkar. en çok şu siyah nokta ve gözeneklerden şikayetçiyim. missha'nın bb cream'ini çok duydum ve merak ediyorum doğrusu fakat tr'de satılmıyormuş artık.öyle yazıyordu heryerde :/ geçenlerde de bir avm'de doğal ürünler ararken bir bayan "shilibao" isimli bir peeling jel önerdi.herkes çok memnun kalıyormuş vs.ben çok güvenipte almam böyle şeyler fakat orada uyguladı ve eğer beğenmezsen alma dedi.cidden işe yaradığını görünce aldım.birde uzak doğu,yeşil çaylı vs yazıları görünce hemen tav oluyorum nedense:) 125 gr bir tüpü ve 25 tl'ydi.ondan memnun kaldım fakat etkisi uzun sürmüyor.2 günde cildim tekrar eski haline dönüyor.peeling dediğin de hergün yapılmazki ama:( bu yüzden daha etkili bir ürün arıyorum.ve uzak doğuluların ciltleri bu kadar güzelse onların cilt bakım ürünleri sanki daha etkilidir gibi psikolojik bir durum oluştu bende:) senin kullanıpta memnun kaldığın ve önerebileceğin bir ürün var mı bu yukarıdaki markalardan herhangi birinden? peeling,siyah nokta ve gözenek sorunu için??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peeling olarak hiç kullanmadım Uzak Doğu ürünlerinden henüz. Siyah nokta problemi olan biri değilim o nedenle çok ihtiyacım olmadı ama Cure Naturel ve IOPE'nin ürünlerini çok övüyorlar. Bir dene istersen. Yaklaşık fiyatları 30 dolar ama gramajları falan uzun süre idare eder seni.

      Bu Uzak Doğu meselesi daha çok başımızı ağrıtacak gibi desenize. Kadınların cildi çok güzel valla.

      Sil
    2. http://eng.theskinfood.com/products/product.asp?prdNo=83-10
      bu ürün hakkında herhangi birşey biliyor musun? tavsiye eder misin?^^
      fiyatlarına baktım ama göremedim,gerçi detaylı bakma fırsatım olmadı sadece göz attım ama bu dikkatimi çekti,merak ettim.uçuk bir fiyatı yoksa denemek istiyorum ama nasıl ulaşacağımı da bulamadım

      Sil
    3. Ürünün adını tam olarak yazarsanız daha iyi yardımcı olabilirim. Linki açamadım çünkü.

      Fiyat meselesine gelirsek Skin Food uygun fiyatları ile bilinen bir marka. Cleansing oilleri 10-15 dolar civarında mesela.

      Sil
    4. Egg White Pore Clean Pad ürünün ismi..
      linkin üstünden geçip ctrl+c yapıp sonra adres çubuğuyla ctrl+v ile yapıştırırsanız link açılır.eğer başka bir problem yoksa tabi

      Sil
    5. Senin için ebay fiyatlarına baktım. 10 parçası 8.45 dolar. Ben bu ürünü hiç kullanmadım. O nedenle yorum yapamam ama fiyatı diğer markalara göre uygun geldi bana. Ebay'i deneyebilirsin. Blogda benim sürekli alışveriş yaptığım bir satıcı var. Onu tavsiye edebilirim.

      Sil
  13. bu ürünleri türkiyeye nasıl sipariş verebilirim ne kadar fiyatı tutar? ebay dan almak istiyorum ama türkiyeye siparş veriliyormu bide güvenilir bi sitemi bilemedim yardm edrmisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ürürnün fiyatı nereden aldığına ve satıcısına bağlı elbette... türkiye'ye sipariş biraz riskli gümrük mevzuatından dolayı...

      Sil
  14. Ben uzun süredir kozmetik siparişi veremiyoruz diye biliyordum Türkiye'ye? 1.5 sene olmuş olması lazım gümrük mevzuatı değişti. Sipariş verip de elinize ulaştığı oldu mu 2011 Nisan'dan sonra?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bir-iki siparişim ulaşmıştı hatta yazmıştım. Alışveriş linkine tıklarsanız ulaşabilirsiniz.

      Sil
  15. Slm bi süredir blogunu okuyorum.teşekkür ederim paylaşımların için..ben de uzak doğu meraklısıyımdır..özellikle korelilerin kendilerine ve diğer insanlara olan saygıları cok hosuma gidiyo..bi de kendilerine cok iyi bakıyorlar..bende bu merakla missha'dan bb shiney krem ve bb boomer aldım cok uzun süre olmadı kullanalı ama cildim donuk duruyo sanki cok beğenmedim parlaklık özelliği güzel ama ışıl ışıl canlı bi cildim olmadı..makyaj ürünleri değil ama cilt bakım saç bakım ve parfümde en beğendiğim ve kullandığım marka L'occitane fransız markası herşeyinden cok memnun kaldım tavsiye ederim..listenizdeki diğer markaları nasıl satın alabilirim? kendi sitelerinde satış yapmıyorlar sanırım hem o kadar uzaktan gelmesi zor olur..çok makyaj yapan birisi değilim daha cok cilt bakımı sac bakımı ile ilgileniyorum..sorunlu bi cildim yok biraz siyah nokta ve çillerim var ama temiz ve parlak bi cildim vardır bu markalardan cilt bakımında en iyisi hangisi acaba..ve nasıl alabilirim..cok uzun oldu ama şimdiden teşekkür ederim hoşçakalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam adsız. Ben alışverişlerim için hep ebay'i tercih ediyorum. Diğer siteler hakkında bir yorum yapamayacağım. Cilt bakım ürünleri bakımından yaşın 30'u geçmişse iope'yi öneririm. Biraz tuzludur ama kesinlikle memnun kalırsın. Onun dışında Laneige ve Etude House da tercih edilebilir.

      Sil
  16. Merhaba,

    ben naner,ben ebay dan sipariş vermek istiyorum ama güvenilir satıcılara ihtiyacım var.bana yardımcı olur musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışveriş başlığındaki yazılarda sipariş verdiğim satıcıları da yazıyorum. Oradan ulaşabilirsin.

      Sil
  17. ben 16 yaşındayım .Kore kısacası Uzakdoğu deliyisim. Ciltleri mükemmel ama ben hangi ürünleri kullanabileceğimi bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şahsen softener ve emulsion denen ürünleri bir denemeni tavsiye ederim. Ancak ürün alırken yaşına uygun olanları seçmen gerekir

      Sil
  18. 16 yaşımdayım ve hangi ürünleri kullanacabiceğimi bilmiyorum en azından markaları?

    YanıtlaSil
  19. Blogunuzy ara ara takup ediyorum coj guzel bilgilendirrme yapiyorsunuz oncelikle tesekkur ederim. dokunmatik olunca yazim hatasi oluyor kusura bakmayin. siz ebay.com dan alisveria yaptiginizi soylesiniz. ben internetten aliaveris yapildiginda gumruge tqkiliyor , kisisel gonderim yapildiginda gunrukte takilmiyor gumruk parasi alinmiyot diye duydum dogru mu acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Gülcan düşüncelerin için teşekkkür ederim. Ben Amerika yaşıyorum bir süredir. O nedenle alışveriş yapmam sorun olmuyor. Ancak kişisel göndereim de sorun olmuyor.

      Sil
  20. Merhaba. Oncelikle bu denli guzl bilgiler verdiginiz icin tesekkur ediyorum. Blogunuzu guney kore begenen biri olarak ara ara takip ediyorum. Siz ebay den alisveris yaptiginizi soylediniz. Ben internetten alisveris yapildiginda gumrukte takiliyor gumruk parasi aliniyor ancak kisisel olarak gonderilirse takilmiyor gumruk parasi islemiyor diye duymustum dogru mudur acaba ?

    YanıtlaSil
  21. Ben The Saem'in Ardent Lady BB Kremini(Kore) kullanıyorum. Çok fazla kapatıcı olmamasına rağmen, cildimi temiz, berrak gösteriyor, biraz da beyazlatıyor sanki. Memnunum diye bilirim, ama diğer markaları da denemek istiyorum. Ben sadece şu tek kullanımlık maskeler oluyor ya, birkaç Kore markasınınkini kullandım. Birkaç gün ara ile 4 kez filan maske yaptım, hiçbir yarar-fark göremedim. Neden acaba? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Koreangel... Ben o dediğin maskelerden bir dönem haftada iki ya da üç sefer kullandım. Memnun da kalmıştım. Ancak benimkiler nemlendirici özelliği olanlardandı. Cildinin yapısına uygun ürün seçmen çok önemli...

      Sil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. The faceshop urunlerini yakinda http://www.thefaceshopturkiye.com/ dan temin edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  24. ben bb krem almak istiyorum. missha kullandım. biraz pütür pütür durdu altına nemlendirici sürmeme rağmen. açıkcası kozmetikle ilgili çok bilgim yok.ama bakım yapmayı seviyorum. cildim çook kuru. bana ürün önerir misin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer cildin kuruysa benimki gibi, bloggumdaki arama kısmından cilt bakım ürünleri başlığını aratabilirsin ya da direk P's cosmetics kısmına tıklayarak benim deneyip memnun kaldıklarımı inceleyebilirsin. Bir de bb seçerken dry skin(kuru ciltlere yönelik) olarak aratırsan daha olumlu sonuç alırsın diye düşünüyorum.

      Sil
  25. 50 yaş için hangi markayı tavsiye edersin canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 50 yaşın üzerine ben Sooryehan, Ohui, Su:m 37 gibi markaları öneririm en aşağıya... Benim annem 50sine girdi bu sene. Ancak genetik olarak kırışıklıkları çok fazla olmadığı için laneige ve iope kullanıyor benim tavsiyemle.

      Sil
    2. benimde yok fazla kırışığım aslında:) bakacağım söylediklerine teşekkürler:) roserose shopta var mı peki?

      Sil
    3. peki neler alınmalı? mesela skin, toner, essence, krem, hangileri şart, masrafı kısmak adına:))))

      Sil
    4. Bahsettiğin sitede olup olmadığını bilmiyorum. Hiç alışveriş yapmadım oradan çünkü. Ben her gün skin ve lotion, bir de haftada 2 ya da 3 kere sleeping pack kullanıyorum.

      Sil
  26. teşekkürler canım sen hangi siteden alıyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genelde ebay ya da sasa'dan alıyorum.

      Sil
  27. ebaydan alındığında koreden falan geliyor kargo fiyatı ne kadar ödüyorsun acaba? Bana çok pahalı olurmuş gibi geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebay'e hiç göz atmamışsın sanki. Çünkü satıcıların yüzde 90'ı urunlerini free shipping yani ucretsiz kargoyla yolluyor.

      Sil
  28. göz attım Free shipping yazıyor ama mesela alta bakıyorum Shipping and handling
    Each additional item
    To
    Service
    Delivery*
    Free shipping
    Free
    Turkey
    Economy Int'l Shipping
    Estimated between Wed. Dec. 18 and Wed. Dec. 25
    Seller ships within 1 day after receiving cleared payment.
    US $2.50
    Free
    Turkey
    Standard Int'l Shipping
    Estimated between Wed. Dec. 18 and Wed. Dec. 25
    Seller ships within 1 day after receiving cleared payment.
    US $24.00
    US $3.00
    Turkey
    Expedited Int'l Shipping
    Varies for items shipped from an international location
    Seller ships within 1 day after receiving cleared payment. falan gibi şeyler yazıyor çeviri yapıyorum ama pekte bi şey anlamıyorum tabii http://www.ebay.com/itm/SKINFOOD-Fresh-Fruit-Lip-Cheek-SKIN-FOOD-RUBYRUBYSHOP-/330824160596?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item4d06a81554 mesela bu üründe free shipping yazıyor ama shipping and payment kısmında değişik şeyler çıkıyor anlamadım yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genelde standard In't shipping'i seçiyorum. Takip numarası vermiyorlar elbette. Ucuz olmasının nedeni o tabiki. Diğerlerini seçersen hem anladığın üzere külfetli olur hem de takipli postalarda gümrüğe takılma ihtimali çok yüksektir. Uluslararası alışverişlerde ben hep en ucuz olanı tercih ettim. Boşuna kargo parası ödemene gerek yok.

      Sil
    2. Yani demek istediğin mesela bazı ürünlerde 3 güne gelir gibi şeyler yazıyor onu diyorsun sanırım o zaman standart kısmını seçince sorun olmuyor çok teşekkür ederim bilinçlendirdiğin için bir de sen Amerika da yaşıyorsun sanırım Türkiyeye gelirken kargo bir problem olmaz herhalde :)

      Sil
    3. Takipli postada hiçbir zaman garanti veremezsin. Bir haftada da gelebilir bir ayda da... Türkiye'ye gelirken pek sorun olmuyor ama yakında ülkeye tamamen dönüş yapacağım.

      Sil
  29. ekonomik paket nasıl oluyor?

    YanıtlaSil
  30. ekonomik paket nasıl oluyor peki? bi de gümrüğe takılınca posta noluyor acaba? çok teşekkür ederim bu arada çok yardımcı oluyorsun :)

    YanıtlaSil
  31. Söz konusu Güney Kore ise; onların kozmetiklerini denemek lazım. Çünkü çok fazla dizilerini izledim kadın erkek güzelliğe bakıma aşırı önem veriyorlar. Mesela estetik çok yaygın orada caddelerde bile estetik yapan çok fazla klinik varmış. Bitkisel çayları falan oldukça yaygındır. Bu yüzden kozmetiklerinin içinde kullanılan bileşenleri çok iyi diye biliyorum. Benim arkadaşım oraya gidince ünlülerin kullandığı kozmetik ürünlerden aldı. BB krem özellikle Kore insanında çok önemlidir.

    YanıtlaSil
  32. Pek çok Kore markası deneyen biri olarak Charmzone'u hiç denemedim madem bu kadar seviliyor bir denemek gerek! :)
    http://gulceile.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  33. Slm, ben ebru belcikadan. Benim hassas ve kuru cildim var oyle oluncuda kosmetic urun pek kulanmiyorum, cesaret edemiyorum. Hangi urunleri ve hangi markalari tavsiye edebilirsin yuzume ozellikle fondoten ve bb cream. simdiden tessekurler XXX

    YanıtlaSil
  34. ya bunların fiyatları neresnde yazıyo bulamadım :(

    YanıtlaSil
  35. Tonymoly'de çok iyi bir marka değil mi?

    YanıtlaSil
  36. Şu adreste de birkaç marka bulunuyor.

    http://www.missliva.com/guney-kore-kozmetigi

    YanıtlaSil
  37. sevgili blogger, sizinle nasıl irtibata geçebilirim?

    YanıtlaSil
  38. Selam kizlar, bir suredir uzakdoguda yasiyorum o yuzden bende Kore urunleri kullaniyorum.Oncelikle Nature Republic tabsiye etmeyecegim urunleri vasat.Benim gibi hassas kizarik bir cildiniz var ise ve daha cok dermokozmetik kullanmak zorunda iseniz Ciracle ve skin lab urunleri gercekten cok basarilidir yuksek derece tavsiye ederim. The Face Shop bizim bim marketleri gibi heryerde ve uygun ama cok etkili urunleri yok. www.wishtrend.com adresinden de tum Korean cosmeticleri siparis verebilirsiniz 😉

    YanıtlaSil
  39. Eline sağlık çok güzel açıklamıssın. Tavsiye ettiğin ürünleri yeni açılan bir türk sitesinden buldum. bütün kızlara tavaiye ederim. www.korendy.com

    YanıtlaSil
  40. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  41. evet geçen Şubat ayında açıldı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...