16 Aralık 2013 Pazartesi

Dr. Jart+: Nourishing Beauty Balm {BB Cream}

 
 
BB krem tavsiyelerine devam... Cilt makyajında çok ucuza kaçmadığımı biliyorsunuz artık. Üç kuruş fazla olsun ama memnun kalayım psikolojisindeyim ben. Sonra çöpe giden bir sürü ürün şeklinde paramı çar çur etmek istemiyorum. Bugüne kadar kullandığım BB kremlerde de durum değişmedi. Daha önce kullanıp memnun kaldığım CLIO BB Krem için tıklayın!
 
BB krem araştırmalarım devam ederken Koreli ev arkadaşıma sormuştum. O da iyi bir marka istiyorsan "Dr. Jart'ın bbsi geçen sene Kore'de en iyi bb olarak seçildi. O zaman onu alıp deneyebilirsin." dedi. Onun tavsiyesi üzerine ve netten araştırdığım kadarıyla bu markada karar kıldım.

Bu bbnin 4 farklı çeşiti bulunuyor. Şöyle ki;



Ben bunların içinden kendime en uygun olanı Black Label'ı olarak görüp almıştım. Silver Label yağlı ciltlere yönelik, Blue Label pembe alt tonlu ciltler, Pink Label ise çok açık ten rengine sahip olanlar için daha uygun geldi. Şemadan benim anladığım bu en azından... Ben ocaktan nisan ayının başına kadar bu ürünü kullandım. O zamanlar cilt tonumdan biraz daha açık olsa da ne de olsa bb krem olduğu için cildimle uyum sağlıyordu. Ancak yazın gelmesi ve benim cilt rengimin koyulaşması ile bir süreliğine ara vermek zorunda kaldım.

Bu bbnin kırışıklık karşıtı ve beyazlaştırıcı özelliği de varmış. Ayrıca SPF25 koruma faktörü de içeriyor. Bu güneş koruması şekilden de görüldüğü gibi labeline göre değişiyor. Üstelik Dr. Jart ürünleri hayvanlar üzerinde test edilmiyor. Benim için artı bir özellik daha...


 

Bu bbnin en fazla memnun kaldığım yönü renk tonunun daha koyu olması. Zaten Black Label'ın özelliği de bu... Aslında Blue Label'ı almayı düşünüyordum başta ama Black Label'ın kapatıcılığı daha fazla... Ayrıca diğer tonlar daha açık ya da benim cilt yapıma uygun değildi. Koreli arkadaşım bana "Bu ürünle cildin çok yumuşak görünüyor." der dururdu hep. Sanırım onlara göre bu güzel bir şey... Elbette bunun tek nedeni bu bb değil. Üzerine kullandığım pudranın da etkisi var. Onu da bir ara tanıtacağım. Çok memnun kadlım çünkü...

Yapısı kullandığım diğer bblerden biraz daha koyu. Bunun nedeninin kapatıcılığı ile alakalı olduğunu düşünüyorum. Hafif kremsi bir kokusu var. Ben beauty blenderımla kolayca uyguladım. İsterseniz parmaklarınızla ya da fondöten fırçanızı da kullanabilirsiniz. Ayrıca ürün 50 ml...




Gelelim fiyatına... Dediğim gibi bu ucuz bir bb krem değil. Her zaman ki gibi ebay'i baz alarak konuşursam satıcısına göre 25 dolardan başlıyor. Ancak top-rated satıcılarda bu ürün 35 dolardan satışa çıkmış. Güvendiğiniz satıcılar varsa onlardan alın derim. Çünkü 3-5 dolarlık bir ürün almıyorsunuz. Elinize sahte ürün geçmesini istemem.

İnternette aradığımda genelde Missha'nın bb creamleri karşıma çıkıyor malum yasak nedeniyle ulaşmak zor. Ben Missha'dan kullndığım ürünlerden pek memnun kalmadığım için bbsini şu an denemek istemiyorum.

Peki, Missha dışında önereceğiniz ürünler var mı? Dr. Jart'ın bu ürününü hiç deneme fırsatınız oldu mu?

 

15 yorum:

  1. Etude house'ın cotton fit bb kremi de güzeldi. Ama bana en uyan Misshaydı gene. Perfect cover..Bu markayı duymuştum ama hiç denememiştim. Yazı için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Missha'nın rimelini ve bir-iki ürününü denedim ama pek memnun kalmadım. O nedenle almak istemiyorum. Bakalım belki Etude House'u deneyebilirim. Teşekkürler...

      Sil
    2. Misshanin makyaj urunleri pek begenilmiyor ama ben peelingini 2 cesit bb kremini ve makyaj bazini kullandim. Hepsinden oldukça memnun kaldım. Ozellikle peelingi cok guzeldi. Onyargilari kirmak biraz zor biliyorum ama bence cilt urunlerine bir sans vermelisin. Kendine iyi bak. Hoşça kal.

      Sil
    3. Olabilir Sesame... Aslında missha'nın fiyatlarına bakarak bu ürünle karşılaştıramam. Ancak verdiğim paranın karşılığını almak isteyen biriyim. Dediğin ürünlere bir bakacağım. Teşekkürler...

      Sil
  2. EH cotton fit kuru veya karma ciltte cakey duruo. Ben almistim cok rahat kullanamadim ama bitirmek icin skin79, bazende too faced'in bb'leriyle karistirdim. O zaman daha normal gozuktu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de skin79 kullanmıştım ama kapatıcılığı hiç yoktu. Ancak çok güzel glowy bir görüntü veriyordu. Ben de bazen senin gibi karıştırıp kullanıyorum ürünlerimi. Çöpe atmaktan iyidir.

      Sil
  3. Merhaba :) Ben yaklaşık bir yıldır Dr. Jart'ın silver label'ini kullandım. Kapatıcılığı iyi ama bi süre sonra cildim yağlandı ve gözeneklerim daha görünür oldu.
    Yağlı, esmer ve geniş gözenekli bir cildim var. İyileştirici özelliği olduğu için ve yağlı ciltler için olduğu için almıştım. Açıkçası yağlandırmasından hoşlanmadım. Şimdi bu bb kremim bitmek üzere ve yenisini arıyorum. Acaba başka bir ürününü mü almalıyım bilemedim. Size mail yoluyla ulaşabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bu bb cream benim en memnun kaldıklarım arasında... Ancak tabi farklı ciltlere göre reaksiyonları da farklı. Gerçi sendeki gibi bir durum da beklenmemesi gerekir. BB krem seviyorsan bir ürün daha denemeni isterim. Hemen küsme :) İstersen mail yoluyla da ulaşabilirsin bana.

      Sil
    2. BB kremden vazgeçemem artık öyle sanıyorum :D İyi kapatıyor ama cildim yağlanınca hoşuma gitmedi :/ Yine bu ürünü mü alayım? Yoksa başka BB kremler de deneyeyim? :/

      Sil
    3. Bu üründen memnun kalmadıysan bence devam etmenin anlamı yok. Bu markanın farklı bir serisini ya da başka markalardan yağlı ciltlere özgü olanları kullanabilirsin.

      Sil
    4. Tamam teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Korelilerde bu senenin trendi cushionları dene derim ben. Özellikle Hera UV Mist Cushion. Ben çok memnun kaldım. Ne yazık ki bitti ama şimdi yenisini sipariş edicem ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ürünü biliyorum firewhiskey hatta iope'ninkini denemiştim ama benim cildime uygun değildi. O nedenle almadım. Çok övülüyor ama renk tonu hiç olmadı.

      Sil
  5. Etude house'ın natural beige bb'sini kullanıyorum mükemmel bir kapatma sağlamıyor ama genel olarak güzel bir görünüm verdiği kesin :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben yasağa rağmen ebay den bb krem alıyorum hatta satıcımda güvenilir mail adresini verirsen bu konuda konuşabiliriz ya da sen bana profilde ki mail adresimden ulaşabilirsin ^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...