1 Ocak 2013 Salı

CLIO: Small Face BB Cream + Shimmering Base




Clio deyince araba markası gibi oldu ama bu markanın bilinmemesinn sebebi, Kore'de öyle diğer markalar gibi her yerde satılmaması... Drugstore değil anlayacağınız... Ancak bu markanın kötü olduğu anlamına gelmez. Tam tersi beğendiklerim arasına girmeyi başardı...

Ne zamandır bu üründen bahsedeceğim ama bir türlü sıra gelmedi. Amerika'ya ilk geldiğim dönemlerde sürekli bu bbyi kullanıyordum. Gerçi denediğim her bb cream gibi bu da cildimle aynı renk tonunu tutmasa da üstüne geçtiğim bronzer tarzı pudralarla durumu eşitliyordum anlayacağınız.

Hadi size -bilmişliğimi belli edeceğim ya milletin yaptığı gibi- marka dillerinden konuşayım biraz da. MAC fondötenlerde NW35'e denk gelen bir cildim var. Klasik Türk cildinin NC20 ya da NC25lerde olduğunu okumuştum bir yerde. Haliyle cildimin gayet koyu bir tonu olduğunu fark etmişsinizdir. MUFE kullananlar varsa da, o markada da N127'e denk geliyor. En azından son kullandığım fondöten öyle...

Mayısın sonunda Los Angeles'a ayak basmış bir şahıs olarak, güneşi ve benim de bronz bir teni sevmem dolayısıyla bir ay gibi bir süre zarfında kullanabildim bu ürünü. Sonunda zaten koyu olan cildim melezleri andıran bir hal aldı. O nedenle rafa kaldırmıştım. Neyse gelelim benim yorumlarıma...




Small Face BB Cream: Sanırım denediğim bb creamlerden en koyu tona sahip olanlardan birisi buydu. Ürün 50 ml ve klasik bb krem ambalajında geliyor, bu nedenle de çok hijyenik... Küçük bir parça bile bütün yüzünüze uygulamaya yetiyor. Kuru cilde sahip olanlar düşünmeden alabilir. Cildinizi kurutmuyor, tahriş etmiyor. Neyse kremin SPF50+ özelliği olduğu için kullandığım günlerde ayrıyeten başka bir güneş koruyucusu sürmeme gerek kalmadı. Aynı zamanda kırışık karşıtı özelliği de mevcut olduğundan ileriki yaşlarda olan bayanlar için de gayet uygun bir ürün... Dahası cilt beyazlatma özelliği de varmış ama ben düzenli kullanmadığım ve güneşlenmeyi sevdiğim için bu özelliği hakkında yorum yapamıyorum.   

Ben bu ürünü Mehron süngerimle uyguladım. Sonuç çok daha güzel oldu. Size de tavsiye ederim bu süngerlerden edinin, fırçalara göre çok daha kullanışlı... Kremin aşağıdaki gibi bir tonu var. Ben aslında kullanacağım fondötenlerde cildime renk vermesi açısından pembe alt tonu olanları alıyorum. Ancak bu ürün benim cildimi renksiz gösterdi, o nedenle başka ürünlerle karıştırıp kullanmayı tercih ediyorum şu sıralar...

İşin fiyat kısmı var tabi ki... Bu krem diğer markaların bblerine göre biraz daha tuzlu... Şu an için ebay fiyatı 27 dolar civarında... Tavsiye eder miyim? Eğer bb cream seviyorsanız bence bir şans vermelisiniz. Ben diğerlerine göre daha çok beğendim zira...




Shimmering Base: Ne yalan söyleyeyim benim bazlarla aram hiç iyi olmadı. Seveni var, onsuz yapamayanı var ama ben zaten makyaj yüzümde 12 saat dursun mantığında olan bir insan değilim. Zaten cildimde çok büyük sorun da yok. O nedenle bu tarz ürünleri de hep gereksiz gördüm. Almadım, almak istemedim. Bu baz da benim ilk fondöten ya da bb bazım oluyor. Bu yüzden genel bir yorum yapacağım.

Bir kere ürünün çok güzel bir kokusu var, bayıldım resmen. Benim gibi kuru cildi olup da yüzünüze fondöten ya da bb sürdüğünüzde çok mat duruyor diyorsanız, hah işte bu baz tam size göre... Zaten ürünün üzerinde "Water Shiny Skin Effect" yazıyor ve bunu tam anlamıyla yerine getiriyor. Yüzünüze sürdüğünüzde hafif, inci beyazı bir ışıltı ediyorsunuz. Üstelik nemlendiriyor da... Üzerine fondöteni geçip ten makyajınızı tamamlıyorsunuz. Gerçi benim manyaklıklarım çoktur. Canım sıkıldığı günlerde üç-beş ürünü karıştırıp cildime uyguladığım çok oldu. Ne yapabilirim ki, tenimle uygun tonda ürün bulamıyorum.

Ürün 60 ml, gayet bereketli bence... Ayrıca ambalajı nedeniyle çok da hijyenik... Fiyatını tam hatırlamıyorum, şu anda ebay'de de satışı olmadığı için bir şey söyleyemem. Ancak denemeniz tavsiye edilir...

Peki, siz bu ürünlerden kullandınız mı? Clio markasını daha önce duymuş muydunuz?   


2 yorum:

  1. Bak hiç duymamıştım bu markayı.. Cildim karma olduğundan BB hakkında emin olamadım ama sen dedin ya bi araştırıcam ;)
    Mehron sünger dediğin ne bu arada? Yazdın yada bi yerlerde gösterdin de ben mi kaçırdım? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim ben cok begendim. Rengi de cildime pek uymadigi halde ustelik...

      Mehron sungerden bahsetmistim blogumda daha once. Sagdaki arama butonundan ulasabilirsin.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...