16 Nisan 2012 Pazartesi

Garraud Paris Markasını Duydunuz Mu?



Bu yazımda benim değil, annemin bir dönem kullandığı bir markadan bahsetmek istiyorum... Bir seferliğine değişiklik yapalım...

İlgi alanlarım gereği, birbiriyle alakası olmayan konularda yazılan birçok blog takip ediyorum. İtiraf ediyorum; en çok makyaj bloglarını gezerken eğleniyorum. Zaten kozmetik delisi biri olunca tam tersini beklememek gerek. Bu işin hakkını veren, gerçekten işin uzmanı olmuş, makyaj ve cilt bakımıyla ilgili -her türlü bilgi olmasa da- birçok konuya hakim bloggerlar var. Takdir de ediyorum kendilerini, çünkü zor bir iş...  Ancak ne yalan söyleyeyim, bazıları o kadar vasat ki, inanın, insan o başlık kısmının yanına açıklama olarak "Makyaj Blogu" yazmaya utanır. Hele bir de blogunu ticarethane gibi kullananlar var ki onlara söyleyecek söz bulamıyorum.

Diyeceksiniz ki "Sen de kozmetiklerle ilgili yazılar yazıyorsun, sen de utan!" Hayır, efendim utanmıyorum, utanılacak bir şey de yapmıyorum. Bir kere bile benim bu blogu makyaj-kozmetik blogu olarak tanıttığımı, öyle bir şey yazdığımı gördünüz mü? Göremezsiniz de... Burada yazdığım ürünler benim kullandığım ve kişisel yorumlarımı yazdığım ürünler... Arada bir de -bu yazıda olduğu gibi- annemin ürünlerini tanıtmaya çalışıyorum. Malum yaşı gereği onun kullandığı ürünler daha farklı... Belki o yaşlar için olan ürünler sizin için gereklidir. Belli mi olur?

Neyse, ben asıl mevzuya geleyim. Arnaud olsun, bu yazıda bahsi geçecek olan Garraud markası olsun daha önce hiçbir Türk bloggerın yazılarında bu markalara ratlamadım. Herkes kullanmak zorunda değil, ancak yasak gereği piyasada bulunan, pek bilinmeyen markaları da azıcık yazsalar güzel olarak. Hep aynı şeyler, aynı markalar, belli koleksiyonlar... Fotokopi çeker gibi, gına geldi artık...


Annemin cilt bakım ürünlerinin hepsini ben seçerim, arada cildinin durumuna göre değiştiririm ya da başka markalar denemesini sağlarım. Garraud markasının ürünlerini, üç sene önce yine bu denemeler sırasında, bana Arnaud markasını tavsiye eden bir cilt bakım uzmanı sayesinde tanımıştım. Arnaud ürünlerinden memnun kaldığım için bu markaya da çok fazla ön yargılı yaklaşmadım. Malum annemin yaşı gereği kırışıklık karşıtı ürünleri kullanması daha doğru -gerçi o pek umursamıyor bu durumu ama olsun, ben elimden geldiğince buna dikkat etmeye çalışıyorum- ve Garraud'un ürünlerinden memnun kalacağına garanti vermişti o uzman. Ben de hydro serisinden göz maskesiyle, göz makyaj temizleyicisini ve lüks serisinden de göz kremini almıştım annem için.

Üstteki resimde bulunan göz kremi lüks serisine ait... Annem kullandığı dönemde çok memnun kalmıştı. Hatta şimdiye kadar onun için aldığım göz kremleri arasında en sevdiklerinden biriymiş. Bulabilirsen tekrar al diye tembihlemişti beni. Bunun dışında hydro serisindeki göz maskesini ise arada bir kullanıyordu ama bitirememişti bir türlü. Uyguladıktan sonra nasıl hissettiğini sorduğumda, bir rahatlık var diyordu. Bitirememesinin sebebi ise taşınırken kaybolmuş, geçenlerde bir yerden çıktı, geldi. Neden atmamışız bilmiyorum ama iyi ki atmamışız. Aşağıdaki resim ona ait çünkü...


Bu ürünler dışında bu markadan bir şey almadım annem için... Nedeni ise markanın bulunmaması... Ben sadece Ankara-Pino Parfümeri'de bulabilmiştim. Üstelik internet üzerinde satışı yok. Kendi sitesini ziyaret etmek için tıklayın!  Dahası bu markayla ilgili bilgi bulduğum tüm siteler Fransızca... Fransızcam olmadığı için anlayamıyorum doğal olarak...

Bir eksi yanı da tipik bir Fransız cilt bakım markası olarak pahalı olması... Açıkçası Fransa'da high-end midir bu marka, yoksa değil midir, bilemiyorum ama Türkiye'deki satış rakamıyla olmaya aday... Üstteki lüks serisine ait 15 mllik göz kremini üç sene önce indirimli fiyatıyla 200 liraya almıştım... Sanırım şimdiye dek bir krem için verdiğim en yüksek rakamdır.(Gerçi annem için feda olsun...) Aldığım yerden şimdiki fiyatını öğrenmek için aradım ancak bu seri artık gelmiyormuş. Sadece hydro serisinin ürünleri bulunuyormuş. Bahsettiğim hydro serisine ait maskenin şimdiki satış fiyatı ise 78 lira...

Ürünleri kendim için alıp denemeyi düşünmüyorum. Nedenleri belli, her yerde bulunmuyor, nette marka ile ilgili araştırma yapabileceğim, kullananların yorumlarını okuyabileceğim yeterli kaynak yok. Hatta hiç yok. Üstelik lüks serisi bana göre pahalı... Belki annem için -elindeki ürünler bitsin- birkaç parça bir şeyler alabilirim ya da benim Arnaud ürünlerini bıraktığım gibi, onun için de Kore ürünleri seçerim. Hala karar veremedim. Önerisi olan var mı?

Marka hakkında daha detaylı bilgiler vermek isterdim ama dediğim gibi bu ürünleri annem kullanalı bayağı oldu. Onun hatırladıkları ve benim araştırdıklarımdan elde ettiklerim bunlardan ibaret...

Siz bu markayı hiç duydunuz mu? Ürünlerini denemek ister misiniz? 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...