1 Eylül 2012 Cumartesi

Bitti... Bitti... {11}


 
 
Bu ürünleri bitirip resimlerini çekeli bir aydan fazla oldu. Neyse geç olsun güç olmasın. Soldan sağa doğru:
 
 
Uniq One Hair Treatment: Bu üründen daha önce bahsetmiştim. Blogda yazısı mevcut... Çok memnun kaldım. Netten ikinci şişesini sipariş verdim ve şu an kullanıyorum.
 
Natur Vital Şampuan ve Saç Kremi: Bu seri Türkiye'deyken favorimdi. O nedenle buraya gelirken de bir set yanımda getirmiştim. Ne yazık ki çok dayanmadı bana. Şu an başka bir set kullanıyorum ama bu seriyi arayacak gibiyim.
 
Nivea Double Effect Roll-On: Bir başka favorim daha ama ne yazık ki burada bulamadım yav... Başka bir marka kullanıyorum şu an...
 
CVS Cocoa Butter: Güneşlenirken kakao yağı sürmeyi çok seviyorum. Bu ürün ucuz olduğu için alıp denemiştim ama pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim.
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...