21 Nisan 2013 Pazar

MUFE: HD Elixir + HD Foundation {Nemlendirici Serum ve Fondöten}


Yine sevdiğim bir marka ve sevdiğim ürünler... Makeup Forever'la tanıştığımdan beri kullandığım tüm ürünlerinden memnun kaldım. Markayı genel olarak tavsiye eder miyim? Kesinlikle ederim.

MUFE HD Elixir {Nemlendirici Serum}: Ürün makyajdan önce cildinizi nemlendirmek amacıyla kullanılıyor. Aslında kuru ciltler için fondöten ya da bb altına baz olarak da uygulanabilir. Ben denedim ve sonuçtan gayet memnun kaldım.

Ürün isminin hakkını fazlasıyla yerine getiriyor. Cildinizi nemlendirip, makyaj için hazır hale getiriyor. Özellikle kış ayları için ideal... Biraz geç kaldım yazmakta bu ürünü ama idare edin. Aslında bu serumu ilk başta pek sevememiştim. Sanki yüzüm yapış yapış olmuş, cildime uyum sağlayamamış gibi gelmişti. Üzerine cilt makyajı yaptığınızda ya da en azından bir pudra geçtiğinizde etkisini daha iyi göreceksiniz.



Ancak bir sorun var ki 12 mllik ürünün fiyatı 40 dolar civarında... Gerçekten gramajına göre çok pahalı bir ürün bana göre... Ben ebay'den ucuz bir rakama kapatmıştım bunu. Ancak bir daha almam büyük ihtimalle. Derseniz ki Peri bunun muadili yok mu? O zaman sizi şöyle alayım. Laneige Purify-Tox Essence bu serumun görevini fazlasıyla yerine getirecektir. Üstelik fiyatı da uygun. İlla derseniz ki ben bu marka olsun istiyorum, parası da mühim değil, o zaman size bir şey diyemem.




MUFE HD Foundation (Fondöten): Ben fondöten insanı değilim. Eskiden beri ısınamadım bu merete... Özellikle bb kremlere dadanmışken, kullanmak pek aklıma gelmiyordu. Sanki hep yüzümden akacakmış gibi bir hisse kapılıyordum. Ancak kendiniz için en mükemmel ürünü bulursanız, o zaman aşık olmanız da mümkünmüş. MUFE'nin bu serisi işte onu sağlıyor. Ben aşık oldum zira...

Ürünün yarı kapatıcı özelliği var. Sivilceleri kapatmıyor, sadece yüzünüzdeki renk farklılıklarını gideriyor. Zaten benim amacım da bu olduğu için kendisini çok sevdim. Ayrıca güzel bir ışıltı veriyor. Parlama yapmıyor. Yağlı bir his bırakmıyor. Ayrıca ürün pompalı bir şişede olduğu için oldukça hijyenik... Benim gibi fondöteni çok fazla kullanmayan makyaj severler için ideal...



Bu ürünün dikkat ettiğim bir özelliği de şu: Malum ürün HD serisinde yani high definition... Ben bu ürünü kullandığım günlerde ya da gecelerde çekildiğim fotoğraflarda cildimin tonunu, pürüzsüzlüğünü, kullandığım diğer ürünlere göre daha çok beğendim. O nedenle özel günler için makyajımda mutlaka kullanacağım ürünler arasında çoktan yerini aldı.

Fiyatları biraz tuzlu olsa da, ben iki üründen de oldukça memnun kaldım. Özellikle fondöten favorilerim arasında çoktn yerini aldı. Tavsiye eder miyim? Bir şans verebilirsiniz.

MUFE'nin ürünlerinden denediğiniz ve memnun kaldıklarınız oldu mu? Tavsiye edeceğiniz ürünler var mı? Malum bir süredir sahalardan uzak kaldım. Eski performansıma geri dönmeliyim.
 

4 yorum:

  1. hiç anlamasam da sizinyazılar benı bılgılendırınce bırde ben yazaym dedım IOPE temızleme köpüğü ile ilgili sewdiğiniz konular hehe umarım amerıka da ıyı gecıyordur gunler bıraz da gunluk hayattan kesıtler paylaşsanız hos olabılır tabı çok ozel olmayacak sekılde. kolaylıklar dılerım.
    http://guneykoreveben.blogspot.com/2013/05/iope-temizleme-kopugu-nature-republic.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Kleinn... Şu an Türkiye'deyim. Bir süre daha burdayım ama geri döneceğim. Amerika hakkında zaten filmlerden çok şey öğreniyoruz o nedenle yazacak bir şey bulamıyorum pek. Tabi garip bir şeye raslasam elbette paylaşırım.

      Sil
  2. Bu fondöten benim "alınacaklar" listemde ilk sırada.
    Genel olarak olumlu yorumlar okudum. BB kremlerim bitince hemen en yakın mufe mağazasında alacağım soluğu :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...