15 Temmuz 2013 Pazartesi

Golden Rose Rich Color 44 + 19 {Kalyon Ambiance}



Ne zamandan beri oje yazısı yazmamıştım. Malum benim ojeyle pek aram yok, çok sık kullandığım da söylenemez. Üstelik hemen sıkılır, iki gün geçmeden tırnaklarımı temizlerim ama bu yazıyı yazmadan edemedim.

Türkiye'den ayrılmadan önce burada denerim belki diyerek, Golden Rose'un yeni çıkan serisinden birkaç tane bavuluma atmıştım. İyi ki de atmışım, çünkü Rich Color serisine bayıldım desem yeridir. Malumunuz Golden Rose'un ojelerinin renk dağılımı çok iyi olsa da, kalite bakımından aynı yorumu yapamıyordum. Gerçi 1 TL'ye alınmış bir üründen de çok fazla beklenti içinde olunmamalı. Ancak Rich Color serisi beni oldukça şaşırttı. Tam hatırlamıyorum ama bu serinin fiyatları diğerlerinden biraz daha pahalı ama değer...




Tırnaklarımda 2 kat bulunuyor. Kalın bir tabaka halinde tek kat sürdüğümde oldu, çünkü fırçası diğer serilerine göre daha kalın ve uygulaması kolay. Benim gibi sakar ya da eli titreyenler için ideal anlayacağınız. Yüzük parmağımda olan koyu renk 19, diğeri bu yaz için favorim olan 44... 19 bana daha çok sonbahar ve kış rengi gibi geldi. Ben böyle yüzük ya da işaret parmağıma farklı renkte oje sürmeyi çok seviyorum. Kimileri beğenmese de tek renk kullanımından daha hoş geliyor gözüme.




Gelelim Kalyon'un oje koruyucu, renk canlandırıcı ürününe... Ben bu tarz ürünleri genelde kullanmıyorum. Oje sürerken bile acayip sıkılan bir insanım, ekstra ürünler kullandığımda ne kadar bunaldığımı varın, siz düşünün. Hele bir de kuruma süreleri hesaba katılınca... Koruyuculuğu hakkında 4. günün içerisinde olmama rağmen tırnaklarıma hiçbir şey olmadı, maşallah taş gibi ama parlaklık bakımından Kalyon'un bu ürünü bana biraz ortalama gibi geldi. "Eh işte kötünün iyisi!" diyebilirim. Renkleri daha canlı yapan ürünler görmüştüm çünkü...


 

Pepsi'nin reklamını yaparmış gibi oldu -ne kadar asitli içeceklere düşkünlüğüm olmasa da- ama oda arkadaşımın annesi Pepsi'de çalışıyor ve bana sürekli reklam yapıyor. "İyi!" dedim seni mi kıracağım.

Golden Rose'un bu seri ojelerinden denediniz mi? Favori renkleriniz var mı?
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...