5 Şubat 2014 Çarşamba

Sık Sorulan Sorular ~ Kore Kozmetikleri





Bana da her bloggera olduğu gibi zaman zaman mail yoluyla birçok soru geliyor. Hemen hemen hepsini yanıtlamaya çalışıyorum ama böyle bir başlık olması gerektiğini düşündüm. Hani olur da bunları okurken aklınıza bir soru takılır yorum kısmından yazarsanız, onları da eğer olursa ikinci başlıkta cevaplarım.

Kore kozmetiklerine nasıl ulaşıyorsun?


Ben 1.5 senedir yurt dışında yaşıyorum. Haliyle posta yoluyla her ürüne ulaşmam zor olmuyor.


Kore kozmetikleri Türkiye'de satılıyor mu? Varsa nerelerde satılıyor?


Kore kozmetikleri mağaza şeklinde henüz piyasaya girmedi bildiğim kadarıyla. (Yanılıyorsam düzeltin. Malum Tr'de değilim uzun zamandır.) Ancak online satışı olan Missha, Face Shop gibi firmalar var ama gördüğüm kadarıyla fiyatları benim aldığım rakamın 3 katı kadar. Durum bu ne yazık ki...


Hangi Kore markaları Türkiye'de satılıyor ya da pazara hangi markalar girecek?


Bana zaman zaman şirketlerden de mailler geliyor. Evet! Hangi markayı tavsiye edersiniz, sizce hangi ürünler Türkiye pazarında gider şeklinde azımsanmayacak kadar mail aldım. Hatta ithal edecekleri markaları da sormuştum ama kesinleşmeden paylaşmak doğru olmaz. Missha ve The Face Shop dışındakiler hakkında bir bilgim yok.


Ben yurt dışında yaşıyorum. Kore kozmetiklerine nasıl ulaşırım? Acaba burada satışı var mıdır?


Buna en iyi cevabı aradığınız markanın sitesinden ulaşabilirsiniz. Birçok Kore markasının Asya ve Amerika'da satış yerleri mevcut ama bir L'oreal kadar yaygın değil. Ben her zaman ki gibi online alışverişi tercih edin derim.


Kore markalarını hangi sitelerden almamızı tavsiye edersin?


Ben genelde ebay ve sasa.com'dan alıyorum. Zaten Alışveriş başlığında internetten yaptığım alışverişler mevcut. Oradan detaylı bakabilirsiniz. Ayrıca g-market, testerkorea ve koreadepart gibi sitelerden de alışveriş yapılabilir.


Ürünleri internetten sipariş verdim diyelim, gümrükten geçer mi?


Bunun cevabını en iyi, şu an Türkiye'de yaşayan ve denemiş arkadaşlar verebilir. Bu yönden bir garanti yok şu an için. Ben şahsen küçük paketlerin geçeceğini düşünüyorum ama riskli tabi...


Bu Kore ürünleri birkaç çeşit... Essence, emulsion, skin falan bir sürü ürün var. Hangi sıraya göre kullanmak gerekiyor?


Eğer tüm ürünlere sahipseniz Skin + Essence + Emulsion + Krem sıralamasını tavsiye ederim. Tüm ürünler yoksa da zaten olmayanı atlayıp, diğerlerini uygulamak gerekiyor.


Kore kozmetiklerinin içinde domuz katkısı var mıdır?


Benim kafamı karıştıran soruların en başında bu geliyor. Meret yiyecek değil ki, içeriğini okuyup söyleyeyim. Zaten o yazdıkları da benim anlamadığım profesyonel iş dili... Üstelik kullandığımız batılı birçok markanın içinde ne var ne yok onu bile doğru düzgün bilmiyoruz. Yalnız şunu biliyorum, Müslüman ülkelere ihracat yapan Kore markaları var. Eğer domuz ürünü olsa zaten bir şekilde ürünlere yasak getirilirdi. Bir de su bazlı ürünler kullanmanızı tavsiye ederim. Riski azaltmış olursunuz. Bu konuda bu yazıyı okuyan uzman varsa onların görüşlerini bekleriz. Ben bu konuda insanları yanıltmak istemem.


Sorularınız varsa yorum bölümünden atabilirsiniz.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...



4 yorum:

  1. Skin79 urunleri turkiyede internet uzerinden satisi yapiliyor kore siteleriyle(w2beauty,ebay)karsilastirdim fiyatlar ayni hatta bazi urunlerin fiyatlari tr sitesinde daha ucuz

    YanıtlaSil
  2. Ben skin79 urunlerini almayi dusunuyorum ama kalite olarak nasil pek bi bilgim yok bu markayla ilgili bb kremi disinda bi bilgin var mi acaba

    YanıtlaSil
  3. Skin 79'un TR sitesinin açıldığını bilmiyordum. Teşekkürler bilgilendirme için. İyi olmuş. Fiyatlara da baktım bana makul geldi tabi doların çıkışını bahane edip artırmazlarsa bence siteden bir iki ürün alın derim. Neyse bu markanın bir maskesini kullanmıştım ben. Fiyatına göre de hoşuma gitmişti. Bir iope ve laneige ile karşılaştırılamaz ama orta karar fiyatı olan ve vaad ettiklerini sunan bir marka benim gözümde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgilendirmen icin tesekkurler.ben de bb krem siparisi vermistim bugun geldi ve ben sue nem setini merak ettigim icin sagolsunlar hem nem setinin testerini hem de bb kremlerin butun cesitlerinin testerlarini gondermisler yani anlayacagin musteri ile iliskileri cok iyi ne zaman arasam her seferinde yardimci olmak icin ellerinden geleni yapiyorlar ayrica aldigim urun kapida odemeyle birlikte 21 tl tutuyordu urunlerde bana indirim yapmislar ve ben sadece 18 tl odedim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...