8 Haziran 2012 Cuma

Burası Neresi? Yoksa Ben mi Yolu Şaşırdım!!!



Bu Amerika'ya üçüncü gelişim ancak her seferinde yeni şeyler öğreniyorum. Bir ülkeyi tamamen tanımanız için farklı şehirlerinde en az iki-üç sene kalmanız gerekiyor. O zaman bıle yeterli değil ya...Türkiye'yi düşünün mesela, İstanbul'daki yaşamla, Karadeniz'de ya da Hakkari'deki bir olur mu?

Eğer bir gün benim gibi buraya yolu düşenler olursa diye yazıyorum bunları. Benım en çok dikkatimi çeken ve hoşuma gıden yanlarından biri eczaneleri. Birisi size, bir eczaneye girip ekmekten, kozmetiğe, ağrı kesiciden, deterjana hatta ve hatta hediye kartına kadar her şeyi alabileceğinizi söylese pek ihtimal vermezsiniz. Ben de vermezdim ama Amerika'daki dev süper market tarzındaki eczaneleri görünce inandım.

Not: Resimleri gizli gizli telefonumla çektiğim için bazıları net çıkmamış ama siz vermek istediğim mesajı anlamışsınızdır. Bir de eczane dedim ama ilaç reyonunu koymadım, koyamadım. Çünkü o kısımda görevliler vardı.

 

Eczaneler genelde bloklar şeklinde ayrılmış ve her blogun tepesinde bizdeki marketlerde olduğu gıbı ne bolumu olduğu yazıyor. Ne yalan soyleyeyim Türkiye'deyken arayıp bulamadım şeyler şimdi elimin altında ama geldiğimden beri bir iki acil ihtiyacım dışında hiç kozmetik almadım desem inanır mısınız? Sanırım yasaklar beni cezbediyor. Buradayken gerekli olanları alıyorum.



Essie ojeler... Fiyatları 9 dolar civarında... Burada daha çok Sally Hansen gidiyor sanırım. Essielerin başında duran benden başka kimse yoktu.

İkinci resimdekiler ise bahsettiğim hediye için poşetler... Yan tarafında gift cardlar vardı.



Favorilerimi sona sakladım. OPI ve Nicole by OPIler... Kardashianlar'dan nefret ettiğim için almadım, almayı da düşünmüyorum. Zaten koleksiyonda beni al diye bağıran bir renk de yok.

Umarım hoşunuza gitmiştir. Facebook'tan,Twitter'dan mesaj atanlara çok teşekkürler... Bir sonraki yazımda büyük ihtimalle neler yiyorum ondan bahsedeceğim.

6 yorum:

  1. Güzel bi yazi dizisi olur bence bundan.orda ne yaptigin.yada oraya gidecekler icin püf noktalar falan..Allah kolaylık versin sana..yemek falan zor oluyordur sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yiyecek işi çok zor değil. Her şeyi buldum ben burada. Biraz becerikliysen her yemeği yapabilirsin.

      Sil
  2. essie lerde burda genelde cam kabartma sekilnde essie yazio orda baski yazi yaygin galiba. revlon revlon revlon <3 senden bi de victoria s secret ve sephora yazisi bekliorum peri =P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essielerde kabartma var canım ama arka tarafa gelecek şekilde dizmişler. Victoria's Secret okula yakın yerde var. Bir gün baskın yapacağım ama Sephora uzak yav.

      Sil
  3. aslında ülkemizde eczanelerde ilaç dışı satılan krem pamuk gibi ürünleri dahi eczacıdan istiyorsun. Tamam amerikalılar gibi yiyecek koymayalım ama en azından ıvır zıvır rafları ortada olsun market gibi :)
    güzel paylaşım olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konuda haklısın pembecim... O ürünleri biz zaten kendimizde seçebiliriz. Ekmek olayını da belki açlık krizine giren biri olmuştur da zamanında o nedenle koymuşlardır. Bilemiyorum. XD Aklıma başka seçenek gelmiyor. XD

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...