6 Mart 2014 Perşembe

Skin Food: Salmon Darkcircle Concealor Cream {Mükemmel Göz Altı Kapatıcısı}



Beğenerek kullandığım ürünlere devam... Bu ürünün aynı seriden göz kremini kullanmıştım. Yorumu hatta şurada var. O üründen memnun kaldığım için kapatıcısını da denemek istedim ki iyi ki denemişim.

Ben bir ürünü sevemezsem bir daha elim kolay kolay gitmez ama ne zamanki bir ürünü çok beğendim, tamamdır o ürünleri alıp saklayasım, ninniler söyleyip şımartasım geliyor içimden. Bu da onlardan birisi, bitirdiğim kaçıncı kutu bilmiyorum.

Benim makyajda olmazsa olmazlarımdan birisi göz altı kapatıcıları. Cildimde büyük sorunlar olmamasına rağmen ne yazık ki eskiden beri boğuştuğum bir göz altı morlukları şikayetim var. Bu kendimi bildim bileli böyle. Hele ki uykusuz gecelerin sabahı ve bilgisayar başındaki uzun saatlerin getirisi bana göz altı morlukları olarak geri dönüyor. Birçok markanın kapatıcısını denedim -Lancome, Laura Mercier, L'oreal, Flormar, Pastel bunlardan birkaçı- ama üst üste kullanıp bitirdiğim ve memnun kaldığım en iyi kapatıcı bu oldu.





Bu krem bir kapatıcı yani likit olanlara oranla biraz daha ağır ama cildinizi kurutmuyor. En azından ben diğer krem kapatıcılar gibi bir durum sezmedim. Uyguladıktan sonra en az 8 saat dayanıyor. 10 gr bir ürün bu ve kolay kolay bitiremezsiniz. Ben bile kapatıcı canavarı olarak en az 3 ay kullanıyorum. Ebay'deki satış fiyatı ise 8-10 dolar arasında değişiyor. Bence gayet uygun.  Ürünün altında son kullanma tarihi 2015 olarak gösterilmiş. Bence çok sık makyaj yapmayanlar için bir artı.

Ürünün tek negatif yönü sadece iki renginin bulunması. Bende ki 2-Natural Beige. Bunu kullandıktan sonra Isa Knox pudramla -onun da yazısını yakında yayınlayacağım çok beğendim çünkü- üzerinden geçiyorum. Hepsi bu. Sadece bunu ve pudramı uygulayıp Sephora'ya gittiğim gün oradaki makyaj uzmanı çok beğenmiş, sadece üzerine bir aydınlatıcı geçmişti.

Umarım sizin de bir gün deneme imkanınız olur. Bu kapatıcı canavarına önereceğiniz göz altı kapatıcıları var mı?  

7 yorum:

  1. bunun kremini çok istiyorum bennnn:)

    YanıtlaSil
  2. Hayatımın kapatıcısı. Sanırım kullanalı 2 sene oldu ve ne kadar kapatıcı kullandıysam da bunun yerini tutan olmadı. Morlukları süper dengeliyor, çok nemli bırakıyor ve aydınlık duruyor. Daha ne olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh ya sadece ben değilmişim bunu övüp duran... Bunu kullanmaya başlayalı başka kapatıcıya elim gitmedi.

      Sil
  3. Bende göz altı morluklarından şikayetçiyim ama ebay'den almaya cesaret edemiyorum sahte ürünlere denk gelirim diye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Top-rated satıcıları dene dnz. Onlar daha güvenilirdir.

      Sil
  4. Acaba 2 numarası mac teki hangi numaraya/renge denk geliyor ? ☺️

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...