29 Mart 2014 Cumartesi

Bitti... Bitti... {18}



Bu dönem de bayağı ürün bitirmişim. Hadi bakalım...

Earth Science Göz Makyaj Temizleyicisi: Makyaj dolabımın vazgeçilmezi... Ayrıntılı yorumum şurada mevcut zaten.

Herbal Essence Bal Özlü Şampuan: Bu şampuanı severek kullanıyordum. Kokusu çok güzel, saçları yumuşacık yapıyor. Oriflame'in bal-süt özlü serisine benziyor. Ancak eğer saç tipiniz yağlı ise ona pek bir etkisi yok. Bu kutuyu bitirdikten sonra almadım zaten.

Herbal Essence Bal Özlü Saç Kremi: Bu da aynı serinin saç kremi. Ben saç kremini şampuandan daha çok beğendim. Zaten saç kremi alırken kuru saçlara yönelik alırım dengeyi sağlamak için. Malum saç diplerim ne kadar yağlıysa uçları o kadar kuru.

Nivea Invisible Deodorant: Siyah kıyafetlerin kabusu beyaz lekelerden kurtulmak için bu deodorant çok iyi ancak bu tarz ürünler ben de öksürüğe neden oluyor. O nedenle zor durumda kalmadıkça kullanmamaya çalışıyorum. Yoksa ürünün suçu yok.

Elastine Saç Essence: Koreli ne kadar tanıdığım varsa hepsi Elastine'nin saç ürünlerini tavsiye etti. Kimisi şampuanını, kimisi maskesini, Koreli ev arkadaşım da illa bu ürünü al diye tutturdu. Kırıkları onarıyor, parlak bir görünüm veriyor. Kokusu da çok güzel. Ancak hacim bırakmıyor saçınızda benden söylemesi.

Lancome Effacernes Waterproof Kapatıcı: Kapatıcı canavarı olarak öve öve bitirilemeyen bu ürünü de denedim sonunda. Bana göre ortalama bir kapatıcı bu. Çok abartmaya, ballandırmaya gerek yok. Bu fiyata piyasa da çok daha iyi ürünler bulabilirsiniz. Üstelik gramajı da çok düşük. Zaten favori kapatıcımı bulmuşken bir daha dönüp bu ürünü almam.

L'oreal Volumious Rimel: Favori rimelim... Hem dolgunluk veriyor, kararında bir uzunluk sağlıyor. Üstelik ben gün içerisinde tazeleme gereği de duymuyorum. Sanırım Türkiye pazarına da girmiş. Alın, kullanın.

Nivea Fresh Natural Deodorant: Sürekli kullandığım deodorantım... Kokusu rahatsız etmiyor. Alerji, kaşıntı yapmıyor. Elbiseler de leke bırakmıyor. Daha ne olsun.

Hepinize keyifli hafta sonları...
 

6 yorum:

  1. Elastine ürünleri hem uygun ve hemde gayet iyilerdi bence de ;) Gelsin yeniler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, şampuanını deneyeceğim bir dahaki sefere. :)

      Sil
  2. favori kapatıcın hangisi, merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Skin Food'un Salmon kapatıcısı favorim. Blogda yazısı var hatta. >)

      Sil
    2. ´ya evet onu okumuştum doğru, keşke burda da satılsa

      Sil
    3. Umarım Türkiye'de de satışı yakında başlar.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...