6 Mayıs 2012 Pazar

Oriflame: Optimals Clarifying Scrub



Uzun zamandır bu scrubı kullanıyorum ama malum cilt bakımı ürünü olduğu için ancak yazmaya fırsat bulabildim. 

Benim aslında bu tarz ürünlerle aram çok iyi değil. Sevemedim bir türlü... Bana maske, losyon, tonik falan deyin ama bu ürünlere sıra gelince anlaşamıyoruz bir türlü. Çoğu scrub sizde nasıl etki ediyor bilmiyorum ama benim cildimi, özellikle elmacık kemiklerimi hafif yakıyor. Yıkadıktan sonra bir gerilme oluşuyor. O hadiseyi sevmiyorum işte. Cildimle ilgili önemli bir sorunum da olmadığı için bu ürünleri çok sık kullanmıyorum. Haftada bir kez bana yetiyor.

Eğer bana uygun fiyatlı ama işini yapan bir ürün tavsiye et derseniz bu ürünü öneririm. Ben kampanya döneminde 13 TL gibi bir rakama almıştım. Cildinizi canlandırıyor, burun kenarlarındaki siyah noktalara iyi geliyor. Ben de işe yaradı. Hafif çiçeksi bir kokusu var. İçinde mavi topcuklar bulunuyor. Çok bastırmadan cildinize yediriyorsunuz. 



Ürünle ilgili söylemem gereken bir şey var. Başta kullandığımda nefret ettim. Suratımda üçer beşer sivilceler oluştu ki benim gibi bir cilde sahip birisi için bu çok anormal bir durum. Dedim bu ürün bana iyi gelmedi. Sonra aklıma kullandığım bazı ürünlerin önce sivilce yaptığı ama sonra cildime iyi geldiğini hatırladım. Kullanmaya devam ettikçe hem cildim düzene girdi, hem de ürün işlevini yerine getirdi. 

Tavsiye eder miyim? Uygun fiyatlı bir ürün arıyorsanız ve cildinizle ilgili çok büyük sorunlarınız yoksa denemenizi öneririm. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...