25 Haziran 2013 Salı

Laneige: Deep Cleansing Oil Moisture {Makyaj Temizleme Yağı}

 
 
Aslında güncelleme yapıp yapmamak konusunda çok kararsızdım. Biliyorum Türkiye'deki ortam hala tam olarak rayına oturmadı. Ben de her dakika bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum. Ancak blogumun üzerindeki ölü toprağını atmak istedim.
 
Diğer temizleme yağı yazıları için sizi şöyle alayım. DHC ve IOPE... Buradan da Laneige'in kendi sitesinden ürünü inceleyebilirsiniz.
 
Makyaj temizleme yağlarını yani nam-ı diğer cleansing oillere takıntımı artık bilmeyen yoktur. Bu sanırım 4 ya da 5. makyaj temizleme yağım... Deneme boyu olarak da bitirdiğim çok ürün olduğu için onları saymıyorum bile.
 
Laneige ürünlerini artık ayrı bir kategoride değerlendirmeye başladığımı söylemem gerekiyor. Bu markadan kullandığım her üründen memnun kaldım. Üstelik ürün performansları, ambalajları, gramajı ve fiyat oranıyla bence geçer not olabilecek markalar arasına çoktan girdi. Gelelim bu ürüne...
 


Ürün 175 mllik gayet orjinal bir ambalajda geliyor. Ayrıca diğer Laneige ürünleri gibi kutulu bir şekilde elinize ulaşıyor. Benim tercihim kuru ciltlere yönelik olan Moisture olanı ki, bir de yağlı ciltler için Refresh olanı mevcut... Çiçeksi, insanı rahatsız etmeyen hafif bir kokusu var. Cildinizi tahriş etmiyor, yıkadıktan sonra yanaklarınızda bir gerilmeye neden olmuyor. Şimdiye kadar denediğim temizleme yağları için şunu söyleyebilirim ki, performansları hemen hemen aynı... Yalnız ben tıpkı denediğim diğer ürünler gibi bunu da göz çevresi için önermiyorum. Göz çevrem için bulduğum mükemmel bir ürün var, onu da bir ara yazarım.
 
Gelelim fiyat olayına... Laneige'in diğer ürünleri gibi bu da çok ucuz değil ama fiyatı hak ettiğini söylemeliyim. Ebay'de şu an satıcısına göre 25 ile 32 dolar arasında satışa sunulmuş. Ne diyelim umarım bu marka en kısa zamanda Türkiye'ye gelir. Beklediğim yeni bir temizleme yağı var, çok heyecanlıyım blog. Umarım sizin de bu markayı deneme fırsatınız olur...
 
Sizin deneyip memnun kaldığınız temizleme yağları var mı? Yeni tavsiyeleri bekliyoruz...
 

4 yorum:

  1. Ah Peri'cim, Türkiye'ye gelsin dediğim o kadar çok Uzakdoğu markası var ki.. Ama Laneige kesinlikle onlardan biri ♥
    IOPE ve bu Laneige yağı deneyeceğim, ama eylülde :)
    Göz çevren için bulduğun ürünü yazmanı da bekliyorum^^
    Öperim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canımcım... Laneige ilk tercihin olsun iope sonraki... Çünkü ben Laneige'i daha çok beğendim. O üründen de bahsedeceğim...:)

      Sil
  2. Peki kullandıkların içerisinde en memnun kaldığın hangisi? DHC mi bu mu? Ve ya bundan sonra kullandığın mı? (Beautymate aldığını okudum ama onu mu kullanıyorsun şu an?)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an innisfree kullanıyorum yeşil elmalı olandan ve çok memnunum. Tavsiye ederim. Hem ucuz hem de organik...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...