17 Ocak 2012 Salı

DHC: Deep Cleansing Oil {Makyaj Temizleme Yağı}


Japonlar böyle bir ürün çıkarsınlar ve siz onları sevmeyin. Böyle bir şey yok... Adamları severdim, bana böyle bir güzellik yaptıkları için daha da çok sever oldum. Sevindirik olmuş Peri seni!!!

Bu benim kullandığım ilk cleansing oil yani Türkçe'ye çevirecek olursam temizleme yağım... Aslında şimdiye kadar diğer ürünlerle boşuna savaşmışım makyajımı çıkarmak için vallah. Cahillik kötü şey... Bu tarz bir ürün daha önce kullanmadıysanız ve bilginizde yoksa kısa bir özet geçeyim. Makyaj temizleme yağları son yıllarda makyaj çıkarmada çok kullanılan ürünlerden bir tanesi... Özellikle kat kat boyanan yüzlerde derinlemesine temizlik sağladığı ve kolayca uygulandığı için bayanların gözdesi haline geldiği için artık birçok marka kendi temizleme yağlarını çıkarmaya başladı. 


Peki, nasıl kullanılır bu temizleme yağları... Bundan elinize -makyajın yoğunluğuna göre- bir ya da iki pompa damlatıp, yüzünüze yavaş yavaş yediriyorsunuz. Bir-iki dakika sonra zaten makyajınızın yavaş yavaş dağıldığını hissedeceksiniz. Daha sonra ılık suyla yüzünüzü yine dairesel hareketlerle yıkıyorsunuz. Makyaj akıp gidiyor. İşte hepsi bu kadar...  

Ben bu ürünü göz makyajımı çıkarmak için de kullanıyorum. Bazı temizleme yağları göz için uygun değilmiş. DHC bunlardan değil. Waterproof ürünleri bile rahatlıkla çıkarıyor. Zeytinyağı gibi bir kokusu var. Ben rahatsız olmadım. Bir de kapatıcı fırçalarımı ve Mehron süngerlerimi bu ürünle temizliyorum. Pırıl pırıl oluyorlar.

Peki, siz daha önce bu ürünü kullandınız mı? Tavsiye edeceğiniz temizleme yağları var mı?

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...