3 Ocak 2012 Salı

Oriflame Beauty: Yeni Yıl Kataloğundan Çıkanlar


Yeni yıl yaklaşırken birçok kozmetik markası gibi, Oriflame de çoğu ürününde indirim yapmıştı. Ben de bu indirimlerden kuzenim aracılığıyla haberdar oldum. Online kataloğundan seçtiğim ürünleri bir hafta sonra elime ulaştırdı. Bu ürünlerden şimdilik sadece Feminelle Refreshing Intimate Wash ve Milk&Honey duş jelini kullanma fırsatı bulabildim. 

Feminelle Refreshing Intimate Wash: Bu tarz ürünleri seviyorum. Daha önce Avon'un da buna benzer bir ürününü kullanmış ve memnun kalmıştım. Bu nedenle eğer denemediyseniz kesinlikle tavsiye ederim. Ben genelde duştan çıkmadan hemen önce bunu kullanıyorum. Bu ürünün tek kullanımlık ve jel tarzında olanı da mevcut. Bundan memnun kaldığıma göre diğerlerinden de en kısa zamanda edineceğim. Özellikle şehir dışına çok seyahat edenlere şiddetle tavsiye ederim. Tek kullanımlık mendil şeklinde olanları hayat kurtarabilir.

Milk&Honey Duş Jeli: Ballı cilt bakım ürünlerine zaafım var. Hatta arada şampuanımın içine bal kattığım olur. Bu ürünün peelingine de almıştım ama bundan daha çok memnun kaldım desem yeridir. Cildinizi yumuşacık yapıyor. Üzerine nemlendirici geçince bu yumuşaklığı daha uzun süre hissediyorsunuz. Tek eksik yanı şişesinin kapak kısmı pek kullanışlı değil ve gramajı biraz düşük geldi sanki bana.

Aldığım diğer ürünler:

Studio Artist Pressed Powder
Tender Care Protecting Balmlar
Lipspa Therapy

Bu ürünler hakkındaki yorumlarımı da en kısa zamanda okuyacaksınız.

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...