13 Ocak 2012 Cuma

Oriflame Beauty: Tender Care Protecting Balm {Cikolata + Sade}


Şimdi, bu yazıyı okurken bir yandan da en yakın Oriflame temsilcisi kimse ona bu ürünlerden en az birini sipariş ediyorsunuz. Evet, bir ürünü bu kadar övdüğüm görülmemiştir ama Oriflame'in Tender Care ürünleri bunu sonuna kadar hak ediyor.

Şu yazımda Tender Care'in karamel ve vanilyalısından bahsetmiştim. Zaten daha önceden de sade olarak tabir ettiğim -ki aslında öyle bir kelime falan yazmıyor üzerinde- ürünü kullanmıştım. İyi ki Oriflame bunların içine aromalıları da eklemiş.


Karamel ve vanilyalısını da kullandığım için bir sıralama yaparsam, en çok beğendiğim çikolatalısı oldu. Çünkü çikolataya bayılan bir insan olan ben bu ürüne aşık oldum desem, sanırım yanlış bir tabir olmaz. Kokusu doğru bir ifadeyle Negro bisküvinin kokusuyla birebir aynı... Zaten o bisküviyi de çok sevdiğim için ürün gözümde ayrı bir yer etti.


Bunlar da açık halleri... Ben bu ürünleri genelde dudak bakımı için kullanıyorum ama kuruluk hissettiğiniz bölgeler -diz, dirsek, tırnak etleri gibi- için de rahatlıkla kullanabilirsiniz. Fiyatları da indirim döneminde 6.90 TL'ye tekabül ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...