10 Ocak 2012 Salı

Tekcan Poşette...


Herkse yeniden selam...

Malumunuz geçen hafta yılbaşıydı. Yoksa ondan önceki hafta mıydı? Her neyse... Peri'nin aldığı kocaman pasta poşetini çok beğendim. Uyku tulumu olarak kullanabilir miyim diye düşünürken baktım tam benim bedenime göre hazırlanmış. Hemen içinde aldım soluğu... Ancak beni kıskandığı için poşeti çöpe attı hain Peri... Ben de bugün onun dedikodusunu yapayım bari...


Bu kız yemeyi çooook sever. Valla bak... Abur cubur, pasta, hele çikolata demeyin dayanamaz. Yeni bir çay keşfetmiş, Büyülü Bohça mı ne ismi... Ona da bayılıyor. Hatta tadı çok güzel diye bana bile içirmeye kalktı. Ben ne anlarsam bitki çayından...


Haksızlık olmasın. Mutfağa girmeyi de çok sever. Özellikle hamur işi, sebze yemekleri ve salata çeşitleri yapmaya bayılır. Eh tadları da fena sayılmaz. Arada kendi uydurduğu tarifleri de hayata geçirir. Bakınız: Üstteki resim...


Duyduğuma göre iş yerinde de bu alışkanlığı devam ediyormuş. Mısır patlattırıp neredeyse yarısını mideye indirmiş. Yuh... Neyse bu kadar dedikodu yeter...  Siz de Peri gibi yemek yemeyi seviyor musunuz bakalım?

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, hoşçakalın...

1 yorum:

  1. kış günlerinin vazgeçilmezi mısırrr :)

    çekilişime beklerim


    http://betirella.blogspot.com/2012/01/benimm-cekilisimmm.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...