12 Ocak 2012 Perşembe

Oriflame Beauty: LipSPA Therapy Dudak Koruyucusu


Kış geldiğinde, soğuklarda iyice bastırmışken benim en fazla dert yandığım mevzu cildimin, özellikle de dudaklarımın kurumasıdır. Hele ki hastaysam, soğuk algınlığı falan geçirdiysem ilk ceremeyi dudaklarım çeker. Piyasada bulunan birçok dudak kremi ne yazık ki benim derdime derman olamamıştı. Ta ki bu ürüne kadar...

Gelelim ürünün vaad ettiklerine:

Derinlemesine bakım sağlayan dudak koruyucusu kurumuş dudaklarınızı rahatlatır. Çift etkili yapısı ile derinlemesine nemlendirme sağlar, dudaklarınızı çevresel faktörlere karşı korumaya yardımcı olur. SPF 8. 1.6  g.


Fazla söze gerek yok. Ürün vaad ettiklerini fazlasıyla yerine getiriyor. Şu soğuk kış günlerinde dudaklarıma ayrı bir önem göstermişim gibi hissettim kendimi. İki katmanı var. Dıştaki pembe kısmın ortasında bir de beyaz kısım var. Almanya'da üretilmiş. Tek kusuru sanırım gramajı... Sadece 1.6 gr... Bu beni ne kadar idare eder bilemiyorum. Tavsiye eder miyim? Kesinlikle ederim.

Peki, sizin favori dudak koruyucunuzun markası ne? Hadi, paylaşalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...