6 Ocak 2012 Cuma

Oriflame Beauty: Essentials Üçü Bir Arada Temizleyici


Başka bir cilt bakımı ürünüyle karşınızdayım. Aslında bu bir temizleyici ama ben onu nemlendirici maske olarak kullanıyorum desem inanır mısınız? Çünkü kremsi yapısı nedeniyle cildimi çok güzel nemlendiriyor. Şimdiye kadar kullandığım temizleyiciler içinde nemlendirici özelliği en fazla olan ürün bu.

Benim kuru-hassas yapıda bir cildim var. O nedenle cilt bakım ürünü alırken tercihim genelde nemlendirici özelliği olanlardan yana... İçinde E vitamini de olduğu için tercih sebebim oldu. Ben bu ürünü makyajımı DHC Cleansing Oille temizledikten sonra kullanıyorum ancak haftada bir gün yeterli oluyor. Siz bu periyodu artırabilirsiniz.

Kimlere tavsiye ederim? Kuru-hassas cilde sahip, nemlendirici özellikte, ucuz fiyatlı bir ürün isteyenler tercih edebilir.

Peki, siz bu ürünü hiç kullandınız mı? Tavsiye eder misiniz?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...