12 Eylül 2013 Perşembe

Bitti... Bitti... {15}

 
 
Uzun zamandır biten ürünlerim için yazı hazırlamıyordum. Bunun nedeni 4-5 aydır sıkılıp ambalajları direk çöpe atmamdır. Neyse artık bu tembelliği bir kenara atmamın zamanı geldi. Aslında dolabımı kurcalasasm 3-4 tane daha boş kutu bulabilirdim ama onlar diğer yazının konusu olsun.
 
1 & 2- Natur Vital Yağlı Saçlar İçin Şampuan ve Hassas Saçlar İçin Saç Kremi: Bu iki ürün benim devamlı kullandığım ürünler listesine adını çoktan ekledi. Çok seviyorum. Hem doğal hem de aradığım özellikleri tam karşılıyor.
 
3- Dentiste Whiter Fresh Diş Macunu: Türkiye'deyken, gece yatmadan önce bu diş macununu kullanıyordum. Sabah kalktığımızda nefesimiz bir garip gelir ya bize, işte onu azaltmaya yardımcı bir ürünmüş bu. Ürünün tanıtımında doğal ibaresi var. Vitamin C ve doğal özler (papatya, tarçın gibi) içeriyormuş. Benim en çok sevdiğim yanı tadının çok güzel olmasıydı. Bana çocuk diş macunlarını anımsattı desem yalan olmaz. Etkisi bakımından diğer diş macunlarından bir adım önde olduğunu söyleyebilirim. Ancak sabah kalktığınızda nane kokusu gibi bir şey de beklemeyin.
 
4- Earth Science Chamomile & Green Tea Göz Makyaj Temizleyicisi: Hayatımda kullandığım en harika göz makyaj temizleyicisi işte bu... Gözlerinizi yakmıyor, temizledikten sonra kırmızılığa sebep olmuyor. Üstelik rimel, eyeliner herseyi kolayca çıkartıyor. Üstelik doğal ve de diğer göz makyaj temizleyicilere göre uygun fiyatlı. Daha ne olsun. Kaç kutu bitirdim bilmiyorum. Kesinlikle tavsiye ederim.
 
5- Herbal Essences Smooth Collection Shampoo: Amerika'da Natur Vital ürünlerini bulamadığım için ben de bu markaya öncelik tanımak istedim. Beğendim de açıkçası... Gül kokulu olması ve içeriğinin doğal olmasından dolayı hoşuma gitmişti. Şimdi bu markanın başka bir serisini kullanıyorum. O bitsin gül kokulu bu ürüne geçiş yapacağım. Bu arada ürün Fransa'da üretilmiş. Bu da küçük bir not olsun.
 
6- Laneige Water Sleeping Pack: Şurada kendisinden detaylı olarak bahsetmiştim. Yenisini alıp kullanıyorum ve memnun kaldığım bir ürün bu... Tavsiye ederim.   
 
7- Nivea Double Effect Roll-on: Nivea'nın ürünlerine burada hasret kaldım. Bir-iki denemem hüsranla sonuçlanınca Türkiye'den bu ürünleri getirmek zorunda kalmıştım. Başka markalara değişmem.
 
8- Beyu Light Reflecting Concealor:  Bir zamanlar severek kullandığım bir markaydı Beyu... Alman bir kozmetik şirketi aslında... Bu da favori kapacıtılarım arasındaydı. Hafif bir yapısı var. Gözde alerjiye sebep olmuyor. Kapatıcılığı orta seviye... Eğer benim gibi göz altı morluklarından şikayetçiyseniz orta karar bir ürün olarak adlandırırsınız. Orta kapatıcılık ve hafif yapılı ürünlerden hoşlananlara kesinlikle tavsiye ederim...
 
Ürünler hakkında herhangi bir sorununuz olursa yorum kısmından atabilirsiniz. Bir sonraki yazıda görüşürüz canlar... ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...