30 Eylül 2013 Pazartesi

Bitti...Bitti... {16}



Bu ay ikinci kez dolabımı karıştırıp biten ürünlerimi çıkardım. Çöpe giden kutuları gördükçe seviniyorum. Çünkü bu aldığım ürünleri kullandığım ve bitirebildiğim anlamına geliyor. Yoksa dolapta bekleyip bozulması çok daha kötü...

1- Laneige Moisture Deep Cleansing Oil: Şurada kendisinden detaylı bahsetmiştim. Memnun  kaldığım bir ürün. eğer deneyecek bir sürü cleansing oil olmasaydı bundan bir kere daha alabilirdim.

2- Revlon Uniqone All in One Hair Treatment: Bu sprey benim devamlı kullandığım saç bakım ürünleri lğstesine girdi. Şurada da bahsettim zaten... Tüm saç tipleri için uygun, herkese tavsiye ederim.

3- The Body Shop Wild Rose Nourishing Hand Butter: İndirimdeyken aldığım bir üründü bu. Sırf gül kokusu için almıştım zaten ama garip bir şekilde gül kokusuyla birlikte plastik gibi bir kokusu vardı. Nemlendiricilik deseniz orta düzeyde... İndirimli hali dışında alın diyemem. Orta karar bir ürün...  

4- The Body Shop Honey & Oat 3 in 1 Scrub Mask: Bu ürünü çok sevmiştim ben. Hassas ciltler için tavsiye edebileceğim bir maske. Cildi tahriş etmiyor, kurutmuyor. Gerilmelere neden olmuyor. İçinde bal olduğu için kokusunu çok sevmiştim. Özelliği bakımından orta karar bir ürün...

5- Bepanthol El ve Yüz Kremi: Bu kremden mutlaka edinin bir adet... Cilt bakımından anlamasanız da, tonikmiş, emulsiyonmuş karıştırıyorsanız, bu kremi sadece gül suyu ile kullanın. Ben arada -özellikle güneşten yanmış cildim için- kullanıyordum. Güneşlendikten sonra kullanamızı ayrıca tavsiye ederim.. Kesinlikle alın, kullanın.

6- MAC Gel Eyeliner Blacktrack  Bu ürünü duymayan yoktur herhalde. Benim sürekli makyaj ürünlerim arasında... Bir seneden fazla süredir kullanıyorum. Eğer jel eyeliner kullanabiliyorsanız kesinlikle edinin.

7- Makeup Forever HD Foundation: Favori fondötenim... Şurada detaylı yorumum mevcut... Bundan sonra makyaj dolabımda kesinlikle olacak. Elimdeki bb krem stoğunun azalmasını bekliyorum. Mutlaka ekleyeceğim

8- Rohto Hydra Göz Damlası: Bir süredir bu damlalardan kullanmaya başladım. Benim aslında sürekli kullandığım doktorumun şart koştuğu bir damlam var. Ancak gözleim en ufak dokunuşla kızardığı için bu damlalardan da kullanıyorum artık. Önceleri yeşil olanla başlamıştım. Sonra bu beyaz olana geçtim. Gözlerinizi biraz yakıyor haliyle ama hem rahatlama sağlıyor hem de kırmızılığı azaltıyor. Başka özellikleri varsa da bilmiyorum açıkçası.

9- Vitacreme B12 Yüz Kremi: Annemin favori ürünü... Bağımlısı oldu kadın, her paket yolladığımda bundan istiyor. Ben de kullandım, memnun da kaldım ama düzenli kullanıma geçip daha ayrıntılı yorumumu yazmak istiyorum.  

Yeni haftanızın keyifle geçmesini dilerim...


  

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...