24 Mart 2012 Cumartesi

Uniq ONE: All in One Hair Treatment



Şu yazımda yeni başladığım saç bakım ürünlerinden bahsetmiştim. Uniq One benim son zamanlarda kullandığım ürünler arasında en iyisi diyebilirim. Genel bilgi verecek olursam ürün İspanya'da üretilmiş. Üstteki resimde 13.99 Euro olarak görünüyor ama Türkiye satış fiyatı 60 TL civarında...

Ürünün vaad ettikleri ise şöyle;

1-Kuru yıpranmış saçlar için onarım
2-Göz alıcı parlaklık ve bukleler
3-Isıya karşı güçlü koruma
4-İpeksi doku ve pürüzsüz saçlar
5-UVA ve UVB filtreleri ile uzun süreli renk koruması
6-Kolay fırçalama ve düzleştirme
7-Kolayca taranan saçlar
8-Şeklini uzun süre koruyan saç modelleri
9-Saç uçlarındaki çatallaşmayı engelleme
10-Daha hacimli saçlar


Ürün hakkında hiçbir olumsuz yorumum yok. Kokusu süper... Şu an tam hatırlayamıyorum ama Gucci'nin bir parfümünü andırıyor ve kalıcı... Ürün 150 ml... Saçları yumuşacık yapıyor, kolayca açılmasını sağlıyor. Benim saçlarım diplerine göre oldukça kurudur. Kullanmaya başladığımdan beri saçlarım daha ipeksiydi. Yapısı kremsi. Ambalajına bakıp su gibi bir yapı beklemeyin. Saç kremi gibi düşünün. Ben bir duştan sonra bu ürünü kullandıysam, diğer duştan sonra Pantene Doğal Sentez Saç Maskesi'ni kullandım. Maskem bitti ama en kısa zamanda yenileyeceğim. 

Uniq One önerebileceğim bir ürün... Ancak ulaşılması biraz zor ve açıkçası Türkiye satış fiyatı biraz yüksek... Ben kuaförümün tavsiyesi üzerine almıştım. Siz de denemek isterseniz kuaförünüzü sıkıştırın. Eğer internetten alışveriş yapıyorsanız şuradan sipariş verebilirsiniz.  

Son olarak kendime yeni bir saç spreyi daha aldım. Byphasse Keratine Liquide... Bir ürün dururken diğerini neden aldın diyebilirsiniz. Uniq One'ı her gün kullanmayı düşünmüyorum. Benim için haftada iki gün yeterli... Bu sprey keratin içeriyor ve kuru saçlar için... Ben sadece saç uçlarım için kullanmayı düşünüyorum. İlerde bu ürün hakkında da yorumlarımı yazarım. 

Tavsiye edeceğiniz saç spreyi var mı peki? Bekleriz...


1 yorum:

  1. mrb byphass keratine liquideden memnun kaldiniz mi acaba?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...