26 Mart 2012 Pazartesi

Kitoko: Volume Enhance Cleanser {Hacim Veren Şampuan}


Sıradaki saç bakım ürünümüz ve benim son gözdem Kitoko'nun meşhur şampuanlarından birisi: Volume Enhance Cleanser nam-ı diğer hacim veren şampuanı... Gramajı 250 ml... Yurtdışı satış fiyatı 11.95 Euro... Türkiye satış fiyatı ise 40 TL civarında... 

Şu yazımda kullanmaya başladığımdan da bahsetmiştim. Geldik yorum kısmına... Yorumlardan önce şu ibareye dikkat edin. 

Kitoko Advanced Hair Therapy products are not 100% free from man-made chemicals, however they are completely free from sulphates, parabens, waxes or mineral oils, making them as kind and gentle as possible to both your hair and skin. 

Bu ne demek? Bu serinin ürünleri paraben gibi birçok zararsız maddeyi bulundurmuyor demek. Bu tarz şeylere dikkat ediyorsanız denemeniz gereken bir seri Kitoko... 


Ben şampuan seçerken genelde yağlı saçlar için olan serileri takip ediyorum. Kremde de tam tersi kuru saçlar olan için olanları benim saçlarıma çok iyi geliyor. Bu benim saç yapımla alakalı bir durum.   Herkesin aynı şekilde seçmesi zaten mümkün değil... Kitoko'nun şampuanları içinde aynı yöntemi kullanacaktım ama kuaförüm bu sefer ince telli olan saçlarıma hacim veren şampuanı almamı önerdi. Biraz ön yargılı yaklaşsam da yanılmışım. Üründen çok memnun kaldım. Ayrıca kokusu çok güzel... Aromatik yağlarla, fresh sabunların karışımına benziyor.

Bir aydan uzun zamandır bu şampuanı kullanıyorum. Hatta dibi buldu desem yeridir. Bana şampuan dayanmıyor mübarek... Şampuanın içerisinde karite yağı bulunuyor. Buna rağmen saçlarımı hemen yapış yapış yapmadı. Bu karite yağının faydaları da saymakla bitmiyor. Şuradan ayrıntılı olarak okuyabilirsiniz. Ayrıca ürün adının hakkını veriyor. Saçlarıma hacim kazandırdığı ortada... Genelde hacim veren şampuanlarda karşılaştığım durum aynen şuydu: Saçlarım kabarır, elektriklenir ve çok zor taranırdı. Bu şampuanın en sevdiğim yanı hacim verme özelliğinin yanında saçlarımın kolay taranmasını sağlaması ve yumuşaklığını kaybetmemesi... Gerçi bunda kullandığım diğer saç bakım ürünlerinin de rolü vardır. Buna şüphe yok... Ancak farklı kremler denediğim günlerde de sonuç pek değişmedi. 

Peki Kitoko ürünlerine nasıl ulaşılır? Eğer denemek isterseniz kuaförlerden temin edebilirsiniz. . 
Bir de Duranlar Kozmetik kendi sitesinden satış yapıyor. Ben denemedim ama şuradan ulaşabilirsiniz. 

Blogumun istatistiklerinde en fazla bu ürünü araştırıp gelmişler Google amcadan. O nedenle Kitoko ürünleri hakkında yorumlarınızı bekliyoruz bayanlar... 

Kitoko ürünlerinden kullanan var mı aranızda? Tavsiyeleri bekleriz... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...