1 Mart 2012 Perşembe

İki Yeni Saç Bakım Ürünü: Uniq ONE ve Kitoko


Benim yapımı artık az çok anlamışsınızdır. Evi kullanmadığım makyaj malzemeleriyle doldurmaktan vazgeçtim. Onun yerine çok çabuk bitirdiğim cilt ve saç bakım ürünleri alıyorum. Çok sevdiğim bir MAC make-up artistin bir sözü vardı. "Cilt, tıpkı bir ressamın tuali gibidir. Ne kadar düzgünse resimde o kadar güzel görünür." Haklı valla... Ne diyeyim!

Saç spreyim bitince ve Oriflame'in şampuanından memnun kalmayınca yeni arayışlara girmiştim. Bu ürünler kuaförümün tavsiyesi... Özellikle bakım ürününü öve öve bitiremedi. Daha kullanmaya yeni başladım. Ayrıntılı yorumlarımı yaklaşık bir ay sonra yazabilirim.


İlk ürün bu saç spreyi ama sprey demek yanlış olur. Sadece ambalajı sprey şeklinde... Yapısı kremsi ve öyle bir kokusu var ki sırf kokusu için bile alınabilecek bir ürün bu... On etkili olduğu söyleniyor. Renk koruyucu, ısıya karşı koruma faktürü, nemlendirme bu özelliklerden birkaçı... Üzerinde Made in Spain ibaresi mevcut. Daha önce hiç İspanya'da üretilmiş bir ürün kullanmamıştım. Kullandıysam da dikkat etmemişim sanırım.

Bu ürünü alıp kullanmak isterseniz, muhtemelen dışarıdaki kozmetiklerde bulamazsınız. Kuaförünüzü sıkıştırmanız gerekiyor.


Kuaförde sürekli Kitoko'nun argan ve karite yağından oluşan saç bakım setini görüyordum. Benim argan yağım olduğu için almamıştım. Ancak şampuan olarak bir denemek istedim. Hacim veren şampuanı aldım. Malum saçlarım ince telli... Saç kremim ve maskem daha bitmediği için diğer ürünlerine el sürmedim çok şükür...

Sitesinde geçen ibare aynen şu; safsızlıkları ortadan kaldırmak ve hacim vermek için hurma, yeşil çay, fire tulip, Karite, A ve E vitaminleri NMF ve smectic clay içerir. Bundan başka farklı saç tiplerine yönelik şampuanları ve bakım ürünleri mevcut...

Arnızda bu ürünlerden kullanan var mı? Gerçi Uniq One daha yeni piyasaya çıkmış ama sormak istedim. Bu ara saçlarıma taktım kafayı... Yardım please...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...