10 Mart 2012 Cumartesi

Kitap Yurdu'ndan İlk Alışverişim


Ne zamandır internetten kitap alışverişi yapmıyordum. Bu ara popüler serileri takip ettiğim için, o kitapları her yerde bulmam kolay oluyor ve internetten aramama gerek kalmıyordu. Aradığım birkaç kitabı almak için bu sefer ki tercihim Idefix değil, Kitap Yurdu oldu.

Aldığım kitaplar;

Dövüş Kulübü - Chuck Palahniuk
Japonuma Laf Söyletmem Arkadaş - Erdal Güven
Agarta Illuminati Savaşı - Birol Ertan
Tanrı'nın Gölgesi II. Abdülhamit - Joan Haslip


Siparişimi 7 Mart tarihinde verdim. İstediğim kitaplardan sadece birisi aynı gün postalanabiliyordu. Diğerlerinin yanında 2-3 gün içerisinde temin edilebilir ibaresi mevcuttu. Nitekim postam bugün (10 Mart) elime ulaştı. Kitaplarım hem boncuklu poşetlere hem de üstü karton kaplı şekilde sarmalanmış halde geldi. UPS kargoyla sorunsuz teslim aldım. Kitapların içine ayrıca bol bol kitap ayıracı koymuşlar. Benim gibi ha bire kaybeden biri için süper bir şey...


Kargo bedava... Kitap Yurdu'nda şöyle bir uygulama var ki keşke her sitede olsa diye içimden geçirmedim değil. Kargosu bedava olan promosyonlu kitaplar var. Onların içinden seçtiğiniz bir kitabı sepetinize eklediğiniz zaman tüm kargo ücretini Kitap Yurdu ödüyor. II. Abdülhamit adlı kitabı ben böyle aldım. Fiyatı 12.6'tı ve kargosu bedavaydı. Sepete ekleyip tüm kitaplarımın kargosunu karşıladım hem de elimde bir kitabım daha olmuş oldu. Oley!!!

Son olarak bir şey hakkında yorum yapmadan geçemeyeceğim. Birkaç kez sipariş vermeyi denediğim halde, site ya Paypal hesabımı kabul etmedi, ya kredi kartınız dolmuş gibi saçma sapan bir bahane gösterdi ki ben kredi kartımı iki gün önce yatırmıştım. O nedenle sipariş verirken böyle şeylerle karşılaşırsanız şaşırmayın derim.

Sizin kitap aldığınız siteler var mı? Tavsiyeleri bekleriz.

3 yorum:

  1. Ben okuoku'dan alışveriş yapıyorum. Kargo ödeyen kitaplar orada da var. Kitapyurdu'ndan da kaç kere alışveriş yapmaya niyetlendim ama yine de okuoku daha cazip geldi, kampanyalar açısından okuoku'nunkiler çok daha iyi diye düşünüyorum:) Bir de kredi kartı kullanmadığım için havale, posta çeki ve kapıda ödeme gibi seçenekleri onu çok daha cazip kılıyor :D

    YanıtlaSil
  2. Önerin için sağol selocan. Ben internetten alışverişlerimde ödeme olarak genelde Paypal'ı kullanıyorum artık. Daha güvenli çünkü. Okuoku'ya da bir göz atacağım. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. kitapların cok güzel çok heyecanlanıyorum bende kitaplarım geldiğinde büyük sevinç benim için bende kitapyurdundan alıyorum kitaplarımı :))) blogunda çok güzel kitap severleri seviyorum be!!!!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...