29 Şubat 2012 Çarşamba

MAC: Mineralize Charged Water Skin Hydrating Mist


Ürün adı ve resim uyuşmuyor farkındayım. Çünkü nedense MAC'in sitesinde ben de olan ürünün resmini bulamadım. Biraz garip bir durum. Hani MAC'ten gidip kendim almamış olsam, sahte ürün mü aldım diyeceğim. Neyse, bir de duyuru yapayım. Film ve dizi yazılarımı özleyenler var mıdır, bilmiyorum ama biraz daha bekleteceğim sizi. Son dizi yazımdan beri bir diziyi bitirdim, birini de yarıladım. Ayrıca bir iki film hakkında da ayrıntılı yorumlarımı yazacağım. Beklemede kalın bakim.


Bu ürünü alalı bayağı oldu. Ancak elimde olan Elf'in ürününü bitirmeye uğraşıyordum. Benim cilt yapım kuru... Makyaj yapmadan önce cildimi hazırlayacak ve nemini koruyacak bir ürüne ihtiyacım vardı. Aslında bunun normal serisinden alacaktım ancak bitmiş, ben de mineral olanını aldım mecburen.

Ürün birçok MAC ürünü gibi kokusuz. Sabahları makyaj yapsam da yapmasamda bunu mutlaka yüzüme sıkıyorum. Makyaj bittiğinde de tekrar üstünden geçiyorum. Kalıcılığı artırıp artırmadığı hakkında bir yorum yapamam. Şu ara makyajsız geziyorum desem yeridir. Üstelik benim makyajım 12 saat dayansın, yüzümde taş gibi dursun gibi bir mantığım ve anlayışım da yok. O nedenle bu ürünle ilgili öyle bir sorunum olmadı.


En sevdiğim yanı kapağı oldu. Kilitli sprey şeklinde ve seyahatte de kolaylıkla yanımda taşıyabilirim. Resimleri kullanmaya başladığım dönemde çekmiştim. Üçte birini bitirdim neredeyse... Genel olarak memnun kaldım ama bir dahaki sefere başka bir ürün denemek istiyorum.

Bu ve buna benzer önereceğiniz ürünler var mı? Tavsiyelerinizi bekliyoruz kızlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...