16 Şubat 2012 Perşembe

Sushico {Bağdat Caddesi}


İstanbul'a geldiğimden beri alışveriş merkezleri ve evimde yaptığım ramenler dışında Uzak Doğu mutfağına ait yemekler yapan bir restorana gidip, yemek yememiştim. Geçen gün Bağdat Caddesi'nde bir işim çıkınca tesadüf eseri Sushico'yu gördüm. Dışarıdan çok sessiz, sakin bir yere benziyordu. Eh, tam benim tarzım bir yer diyerek içeri girdim.


Sushico'nun Türkiye ve Kıbrıs'ta olmak üzere toplam 20 şubesi var. Ben daha önce neden gitmedim diye sızlandım durdum. Menüde Çin, Tayvan ve Japon mutfağına ait yemekler ve suşi çeşitleri bulunuyor. Eğer siz de benim gibi Uzak Doğu mutfağından ve sessiz sakin ortamlardan hoşlanıyorsanız, bir deneyin derim. Gitmeye üşenirseniz de dert etmeyin, şuradan online olarak sipariş alıyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...