23 Şubat 2012 Perşembe

Yaşasın Kırtasiye Kardeşliği


Bu yazıyı daha önce yayınlayacaktım ama ne yazık ki tarayıcımla ilgili bir sorun vardı. Neyse ki hallettim. 

Kırtasiye çılgınlığımı öğrencilik hayatım bittiğinden beri rafa kaldırmıştım. "Yolun Neresindeyim?" blogunun yazarı Serrose sağ olsun o canavarı uyandırdı. Kendisinin rengarenk kırtasiye ürünlerini görmek için tıklayın!

İtiraf ediyorum, öğrencilik döneminde ve şimdi de kurşun kalem olarak Faber-Castell, tükenmez kalem olarak da Uniball'ın kalemlerini tek geçerim. Hem kullanım kolaylığı, hem uygun fiyatlı olması hem de her yerde bulunması sebebiyle ilk tercihlerim oluyorlar genelde....



Lamy kalemleri iş yerime yakın, ofis ürünleri satan kırtasiyede buldum. Aslında en altta eklediğim resimlerdeki iki rengi de buldum ve almak istiyordum ama son anda vazgeçip turkuaz ve pembe olanında karar kıldım. Meğerse turkuaz 2011 yılında çıkan sınırlı sayıdaki seriye aitmiş. Nitekim pembe de öyle... Annem her zaman der; nerede bir şey bulunmaz onu istersin diye zaten.

Yanına kırtasiye elemanı arkadaş hediye olarak beyaz kalem kutusunu verdi. Ben çok beğendim valla.  


Benim yazım çok çirkindir. Benden kimsenin defter istediğini hatırlamam mesela... Ancak en kötü yazıları bile okuyabilirim. Bu kalemler umarım yazı stilimi biraz düzeltir. Gerçi ilkokul 2. sınıftan beri düzelmeyen yazı nasıl düzelecekse....


Son olarak çantamdan ayırmadığım not defterim. Evet, lila rengini seviyorum napim!!!

Alttaki resimler ise inkjournal blogunun sahibine ait. Bir bakmanızı şiddetle tavsiye ederim. Zira hem yorumları çok güzel, hem de fotoğrafları... Aşağıdaki kalemleri mutlaka istiyorum. Özellikle bordo olanını...



2 yorum:

  1. oooo renkler super iyi gunlerde kullan :) sanirim roller ball almissin.Dolma kalem degil?

    Ayrica hediye edilen kalemlige bayildim.
    hepsini iyi gunlerde kullan

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Serrose... Evet, roller ball aldım. Mürekkep doldurma işini yapamam ben sanırım. Etrafa her yere bulaşır. :P

    Belki sen bir videoyla nasıl yapıldığı gösterirsin ha olur mu?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...