8 Şubat 2012 Çarşamba

Make Up For Ever Lift Concealer


Sizin için iyi mi, yoksa kötü mü bilmem ama şunu söylemeliyim ki benim kapatıcı yazılarımın sonu gelmez. Fondötende ne kadar az takıntılı biriysem, tam tersine kapatıcı da mükemmel ürünü bulmak için uğraşır dururum. Gerçi daha mükemmeli bulamadım ama neyse... Ancak MUFE'nin bu kapatıcısı bu sene içinde deneyip en fazla memnun kaldığım ürün diyebilirim.

Gelelim artılarına;

- Çok hafif bir ürün... Kapatıcı sürmüş gibi bir his bırakmıyor teninizde. Özellikle göz çevresinde yoğun makyaj sevmeyenler için kurtarıcı bir ürün.
- Kıvamı çok iyi, ne çok cıvık, ne de yoğun. Tabi, krem tarzı ürünler gibi bir yapısı yok.
- 15 ml... Bu bana herhalde altı aydan fazla gider.
- Çok doğal bir görüntüsü var. Bülent Ersoy gibi olma riskiniz pek yok. Tabi ürünü ten rengine göre seçmeniz ve sabitlemeniz şartıyla...
- Ambalajı mükemmel... Hem hijyen hem de kullanım açısından harika...

Eksileri;

- Renk seçeneği çok kısıtlı... Sadece beş seçeneğiniz var.
-Altına corrector kullanmak zorunda kalabilirsiniz. Tabi bu da sizin göz çevrenizdeki problemle alakalı. 


İsteyenler alttaki resimlere bakmadan da geçebilir. Zira göz çevremin en problemli olduğu hali bu... Şişmiş, morluklarla çevrilmiş ve kızarmış... Bütün sorunları içinde barındırıyor. MUFE'nin kapatıcısı ne yapsın? Bu sorunlarla ancak alttaki resimde olduğu şekliyle baş edebildi.

Bende ki renk pink beige. Aslında naturel beige daha uygun olurmuş ama kış geliyor, ten rengim biraz açılır diye bu renk almıştım. Hata yapmışım. Neyse ben onu da seviyorum. Üstelik altına MAC Prep+Prime Eye'ı uygulayınca ten rengime çok yakın bir görüntü elde ediyorum.

MUFE'nin HD serisinin kapatıcısı da mevcut. Hatta denemeyi çok istiyorum. Ancak bir şey söylemeden geçemeyeceğim. MUFE bir Fransız markası ve ben son günlerde Fransız ürünlerini almamaya çalışıyorum. Elimdeki ürünlerin ve yazıların bitmesini bekliyorum sadece. Ne kadar sinir olsam da bir gerçek ki Fransızlar bu işi gerçekten iyi yapıyor ama ben muadilleri olan markaları da bulacağım.

P.S. : Göz kenarındaki birikmenin nedeni benim suçum. Hasta olduğum dönemde cildim çok kurur. Bu seferde göz çevremin o gölgesi bu durumdan nasibini aldı. Ne kadar nemlendirici kullansam da ancak bu kadar geçirebildim. Kapatıcıyla bir ilgisi yok.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...