4 Şubat 2012 Cumartesi

Bitti... Bitti... {7}


Sonunda birkaç ürünümü daha bitirdim. Valla bu bitti yazılarını yazarken acayip rahatlıyorum. Dolabımın içindekiler her geçen gün daha da azalıyor. Depolama işinden çoktan vazgeçtim. Artık ne kdar az ürün o kadar iyi...

{1} Oriflame Üçü Bir Arada Temizleyici: Bu temizleyiciden şurada bahsetmiştim. Ucuz ve kremsi yapıda bir ürün arıyorsanız tavsiye edeceğim bir ürün. Ancak tek başına makyaj çıkarma gibi bir özelliği yok.

{2} Privacy Vücut Kremi: Bu krem, parfüm setinin içinden çıkmıştı. Privacy ucuza satın alınabilecek çok güzel bir koku... Kremini de çok beğendim. Kokusu saatlerce kalıyor.

{3} Natur Vital Hacim Veren Saç Kremi: Natur Vital'in ürünlerini çok severim. Hem doğal, hem de yağlı saçlar için uygun ürünleri mevcut. Ancak bu saç kreminden memnun kalmadım. Saçlarımı çok çabuk yağlandırdı. Ben de içine yağlı saçlar için olan saç kreminden karıştırdım. Tam istediğim gibi oldu. Saçlarım hem kolay tarandı, hem de çabuk yağlanmadı. Daha ne isterim.

{4} Neutrogena Yoğun Bakım Kremi: Bu kaçıncı kutum bilmiyorum. Çok sevdiğim bir ürün... Kolay emiliyor, kokusu rahatsız etmiyor. Hem de ucuz... Daha ne olsun. Bunun yerine Nivea aldığım için çok pişmanım. En kısa zamanda geri dönüş yapacağım.

{5} Davidoff Cool Water Game Parfüm: Yaz boyunca bu parfümü kullandım. Çiçeksi kokusuyla zaten bahar ve yaz ayları için ideal... Kokusu da orta kalıcılıkta... Çiçeksi kokulardan çok fazla beklentim yok zaten... O yüzden problem değil.

Aranızda bu ay ürün bitiren var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...