20 Şubat 2012 Pazartesi

Bitti... Bitti... {8}


Madem bu kadar sıkıldım, yeni uğraşlar bulayım dedim. Gidip makyaj dolabımı düzelttim ve biten ürünlerimi ayıkladım. Bakalım neler varmış?

{1} Institut Arnaud Balancing Toner: Bitirdiğim kaçıncı kutu bilmiyorum. Özellikle yaz aylarında çok da memnundum ama değiştireceğim. Çünkü Arnaud bir Fransız markası... Üstelik nemlendirici özelliği daha iyi olan bir ürün denemek istiyorum. Önerileri beklerim bayanlar.

{2} Oriflame Tender Care Vanilya: Çok seviyorum bu seriyi. Kaç kere bahsettim. Ben de üç kutu daha var. Bitsin. Yenilerini de alacağım.

{3} Oriflame Milk&Honey Smooting Sugar Scrup: Bu ürün adının hakkını veriyor. Ben aslında vücut ürünleri bakımından çok da dikkatli bir tüketici değilimdir. Anlamıyorum ama bunu kullandığım zaman cildimin yumuşacık olduğunu fark ettim. Eğer denemek isterseniz önerebilirim.

{4} Keranove Tiftiklenmeyi Önleyici Saç Spreyi: Daha önce bahsettim ve çok da memnunum. ancak yakınlarda satan bir yer yok. Ankara'ya da bu ara gidemem. Onun yerine bir şeyler de denemeyi çok istiyorum.

{5} Elf Makeup Mist and Set: Makyajdan önce ve bittiğinde yüzüme sıktığım bir üründü. İçinde E ve A vitamini varmış. Fiyatına göre fena bir ürün değil ama MAC'in Charced Water gibi bir etkisi de yok.

Şimdilik sadece bu ürünleri bitirebilmişim. Peki, sizin en son bitirdiğiniz ürününüz hangisi?

2 yorum:

  1. Ne güzel ürünler, çoğundan da memnun kalmışsın. Ben daha hiç oriflame ürünü kullanmadım. Ama sayende denemek istiyorum..

    YanıtlaSil
  2. @Aytül teşekkür ederim ama Oriflame'in de her ürününü tavsiye etmiyorum. Mesela Kajal'ından hiç memnun kalmamıştım ama bu demek değil ki sen de memnun kalmazsın. Beklenti meselesi...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...