19 Şubat 2012 Pazar

Sıkıldım... {Ne Yapmalı Acaba?}

Bu aralar nedense içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor. Bloguma eklemek, bahsetmek istediğim o kadar çok konu var ki, Kayıtları Düzenle başlığında o kadar çok "Taslak" birikti ki hangi birinden başlasam bilemiyorum. Onun yerine bir günüme ait bu resimleri paylaşmak istedim sadece...   


Sanırım benim için alınabilecek en güzel hediyelerden birisi çikolata... Komşumuzun Fransa'dan iş gezisinden getirdiği bu çikolatalara bayıldım.


Milletin komidinin üzerinde abajur, örtü falan bulunur. Ben de durum aynen bu... O boş yığınla kutu da göz damlama ait. Ne yapayım? İçinde tek damla bir sürü kalmış. Bitmeyi bekliyorlar.


Şifonyerin üzeri... Kremleri gece yatmadan önce, diğerlerini ise sabah evden çıkmadan kullanıyorum. Odamda makyaj malzemesi bulunduranlardan değilim.


Sudoku çözmeyi seviyorum ama çok becerikli olduğum söylenemez. Kolay olanlarla idare ediyorum işte...


Son olarak neredeyse kışın her gün babam için yaptığım kestane kebap...

Sizin günleriniz nasıl geçiyor?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...