11 Şubat 2012 Cumartesi

SKIN79: Sea Weed Cooling Mask


Kuru cilde özgü ürünlere devam... Gerçi bu ürünü sadece kuru ciltler için önermemişler. Bana kalırsa karma cilde sahip olanlar da rahatça kullanabilir. Bu ürünün bir de daha yoğun nemlendiriciliğe sahip olanı ve gül özlüsü mevcutmuş. Mümkün olursa onlara da bir göz atmak istiyorum.

Güney Kore markası olan SKIN79'un daha önce, kullandığım BB kreminden bahsetmiştim. Aslında SKIN79'un cilt bakım ürünleri daha fazla çeşite sahip... Üstelik sitelerinde de ayrıntılı açıklamaları mevcut. 


Gelelim Artılarına:

- Kıvamı jöle gibi... Yüzünüze sirdüğünüzde akma, dökülme olmuyor. 
- Ambalajı çok kaliteli... Kaç kere düşürdüm bana mısın demedi.
- Kokulu bir ürün ama kokusu rahatsız edecek cinsten değil.
- Kutusunun üzerinde İngilizce olarak detaylı anlatımı mevcut.
- Kutunun içinden ürünü sürmek amacıyla küçük bir kaşığı da çıkıyor ama elle de uygulanabilir.

Eksileri;

- Ambalajı nedeniyle çok hijyenik değil. Tüpte bir ürün olsa daha uygun olurmuş.
- Kokulu ürün sevmeyenler için uygun bir ürün değil.
- Gramajı biraz düşük sanki. 75 ml... Daha fazla olabilirdi.


Ben ürünü haftada bir gün uygulamaya çalışıyorum. Eğer o gün makyaj yaptıysam onu çıkardıktan sonra bu ürünü göz çevrem dışında yüzüme uyguluyorum, 15 dakika bekliyorum. Sonrada ılık suyla yıkıyorum. Bu ürünü, Uzak Doğu'da çok yaygın olan sleeping pack amaçlı da kullanabiliyormuşsunuz ama ben hiç denemedim. Sabaha kadar uyuyamam ben onunla. Geyşalar gibi tek kalıp şekilde yatmak bana göre değil. 

Sonuçlarına gelirsek, kullandığım gün yüzüm yumuşacık oluyor. Çok aşırı bir etkisi yok ama en azından kış aylarında bana biraz olsun rahatlama sağlarsa bile benim için kardır. Ben yüzüme ağda yaptırmıyorum ama yaptıranlar varsa bu maske rahatlatıcı etkiye sahip bir ürün. Üstelik bu fiyata aldığım bir üründen de çok beklentim olmaz. Bir daha alır mıyım? Sanırım almam. Daha deneyecek bir sürü ürün var çünkü.

2 yorum:

  1. Bunu internetten mi alıyorsun?

    YanıtlaSil
  2. Evet, internetten almıştım ama alalı bayağı oluyor. Gittigidiyor'da bazı satıcılar getiriyor. Bir bak istersen.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...