14 Şubat 2012 Salı

Oriflame Beauty Kajal Eye Liner


Hazır bu hafta makyaj malzemelerinden bahsetmişken, bu ürünü de aradan çıkarayım dedim. Eye linerları çok sevmeme rağmen blogumda pek yer vermemişim. Bundan sonra fırsat buldukça bahsetmeye çalışacağım.

Bu tarz bir kalem daha önce hiç kullanmamıştım. Yakın bir arkadaşım çok sevdiğini ve kuzenimin de ikinci kutusunu aldığını öğrenince ben de bir denemek istedim. Hata yapmışım. Beni bilirsiniz, blogda yer alan yorumlarımdan Oriflame ürünlerini genelde beğendiğimi anlamışsınızdır ama bu ürününü hiç sevemedim.


Gelelim artılarına;

-Yumuşak bir ürün, sürümü kolay...
-Uygun fiyatlı... Tabi kampanya dönemlerine denk getirebilirseniz.
-Çantada taşımak için uygun...

Eksileri;

-Yazın size zorluk çıkartabilir. Göz çevreniz yağlı bir yapıdaysa önereceğim bir ürün değil.
-Satış fiyatı!!! 18.9 TL... Şaka mı bu? Bu ürünü bu fiyata alacağınıza gidin Flormar'ın Ultra serisinden bir kalem seçin kendinize. En azından sürmeniz kolay olur.
-Açma problemi... Kalem traşla açamazsınız. Hani bıçakla falan halledin desem, benim gibi sakar bir yapıdaysanız onu da tavsiye etmem.


Kuzenim bu ürünü yan yatırarak sürmemi tavsiye etmişti, bir denemeye kalktım ki, mazallah, gözlerimin etrafında sanki iki kilometrelik halkalar oluştu. Ben de daha önceden Justmakeup'ın tavsiye ettiği bu yöntemi denedim. Fırça Elf'e ait... Rengi Carbon Black ama siyahlık bir durum yok ortada. Rengi, ten üzerinde daha çok koyu bir griye çalıyor.

Dip Not: Ben genelde eyeliner olarak siyah rengi tercih etsem de ne yazık ki tam siyah diyebileceğim bir renk henüz bulabilmiş değilim. Eğer ulaşabilirsem Kanebo'nun siyah jel eye linerını deneyeceğim. Rengi nasıl mı anlıyorum? Benim göz rengime dikkat ederseniz siyah... Kahverengi falan değil. Hatta florasan ışıklarında koyu lacivert gibi duruyor.

Bana tavsiye edebileceğiniz tam siyah renkte bir eye liner var mı?    

1 yorum:

  1. yalnız bu ürün eyeliner gibi değil, sürme gibi çekilmesi gerekiyor. eyeliner kullanımı için tasarlanmış bir ürün değil. sürme olarak kullanırsanız belki memnun kalırsınız. sürüş şekli için internette videolar mevcut

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...