12 Şubat 2012 Pazar

Bir Cumartesi Gecesi {Biri Beni Durdursun!!!}


Siz, beni hafta sonu fink atıp gezenlerden sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Aslında evde oturup merak ettiğim bir filmi izlemek ya da sakin sakin kitap okumak bana daha uygun. Biraz ajitasyon yapacak olursam, tüm arkadaşlarım Ankara'da kaldı. Tek başına gezmek de bana göre değil. Burada da arkadaşlarım var ama tam kafa diyebileceğim ve akşamları beraber çıkabileceğim tipte değil. Olanlar da karşı tarafta buluşması zor. Neyse ben de miskin miskin evde geçirdiğim cumartesi akşamını bu fotoraflarla süsledim.

Kitap çılgınlığım devam ediyor. Ne zamandan beri istediğim Taht Oyunları'nın çıkan kitaplarını aldım. Yanına da Açlık Oyunları'nın daha okumadığım 2. ve 3. kitabını ekledim. Bu seriyi bitirdiğimde ayrıntılı yorumumu yazacağım.


Tabi, gitmişken MAC Bahariye şubesine de uğradım. Ne zamandır gitmemiştim. Şu meşhur açılı eyeliner fırçasını ve blacktracki aldım. Sizi bilmem ama ben kozmetik mağazalarına genelde makyajsız giderim. Çünkü ürünleri yüzümde deneyip, alıp almamaya öyle karar veriyorum. Yoksa pişman oluyorum. Üstelik makyajsızım diye bilmişlik taslayan çalışanları da sinir ediyorum. Kötü ben...

Bu arada, ben Ankara'dan geldiğim için forumlarda falan genelde Beyoğlu'ndaki MAC'in övüldüğünü okuyorum ama ben orayı hiç sevemedim. Ortam çok soğuk ve mualar ilgisizdi. Bahariye şubesinin çalışanları daha sıcak ve sorduğum 5343983495 tane saçma soruya sabırla cevap veriyorlar.


Son olarak ben de daha önceden bulunan Iris Eyes'la yan yan resimlerini çektim. Bu arada 150 kişiyi aşmışız. Önceki çekilişlerde hep kozmetik ürünleri seçmiştim ama bu sefer kitap vermek istiyorum. Sizin önerileriniz var mı? Yorum kısmına düşüncelerinizi yazabilirsiniz.


Hazır onları çekmişken size bu güzelliği de göstermek istedim. Bu kutu bana hediye olarak geldi. Üzerindeki resim el boyaması... Kokoş kadınlar çok güzel... Benim çok hoşuma gitti. Hemen içine küpe, kolye v.s. doldurdum.


Kozmetik manyaklığının sınırlarını burada görebilirsiniz. MAC fluidline senin o kutuda ne işin var Allasen? Çık bakim dışarı...

Sizin cumartesi geceniz nasıl geçti? Yalnız olmadığımı söyleyin lütfen... Böhü!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...