23 Ekim 2011 Pazar

MAC: Prep + Prime Eye


Ne zamandır bloga yazıyorum ama gözlerimin içler acısı halini size göstermemiştim. Eh, aramızda artık yabancı yok. Gizli saklı da... Bu resimler gecenin bir yarısı çekildi. Yaklaşık 4 saatlik uykuyla ve yorgun, bilgisayar başında geçirilmiş bir günün ardından üstelik. Sabahları işe giderken ya resim çekmeyi unutuyordum ya da makyaj yapmaya bile vaktim olmadığı için mecburen ertesi güne bırakıyordum. Resimlerin yeni makinemle çekildiği belli oluyordur sanırım.

Beni takip edenler biliyordur. Göz altı morluklarıyla başım dertte... Cildim istediğim kadar düzgün olsun, eğer göz çevreniz yorgunsa hiçbir işe yaramıyor. Birçok kapatıcı denedim ancak istediğim gibi bir sonucu hiç elde edemedim. Eğer uykusuz, stresli ve bilgisayar başında bir gün geçirdiysem zaten işin içinden çıkamıyorum.

MAC Bahariye şubesinden Özgür Bey de bu ürünleri bir denememi tavsiye etti. Renk düzenleyici bir şeylere ihtiyacım olduğunu biliyordum ama deneyerek almak gibisi yok. Pelin Hanım da Medium Dark'ı uyguladı. Malum tenimin rengi ortada. Ancak kışın tenim açılırsa bir de mediumu denemeliyim.  Üstelik bu ürünü baz olarak da kullanabiliyorsunuz. Çok amaçlı bir ürün anlayacağınız. Gerçi ben göz kapağına uygulamadım hiç. Çünkü farlarla pek işim yok.


Sevdiğim yanları kapatıcının kalıcığını artırıyor. Kutusu çok hoş bir kere... Simli ve ışıkta parlaması çok güzel. Ayrıca çok kolay uyguladım ben. Köpüksü bir yapısı var. Birçok MAC ürünü gibi bu da kokusuz.

Resimlerde gördüğünüz gibi sadece göz altlarıma uyguladım. Kirpik diplerime sürmediğimi fark etmişsinizdir. Gece yarısı pek uğraşmadığımı söylemiştim sanırım. İlk resimde çıplak göz, ikinci de sadece MAC Prep+Prime Eye, son resimde ise şurada bahsettiğim Garnier Kapatıcı Roll-On var. İkinci ve son resim arasında pek fark yok gibi geliyor. Bunun nedeni Garnier kapatıcı... Ten rengime uygun olmadığını o yazımda belirtmiştim.


Çıplak Göz - Pek iç açıcı değil 


MAC Prep+Prime Eye


MAC Prep+Prime Eye + Garnier Kapatıcı Roll-On

Tabi üzerine pudra geçince bu görüntüden eser kalmıyor. Mükemmel bir görüntü değil ama ilk resimdeki halinden iyidir. Üstelik siz uygularsanız benim gibi baştan savma yapmayın. Bu ürünü kullanan var mı, memnun kaldınız mı bilmiyorum. Çünkü her kozmetik ürünü gibi bu ürün de kişiye göre değişiklik gösterebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...