20 Ekim 2011 Perşembe

MAC: Fall Colour MSFleri Lightscapade ve Porcelain Pink


Yaklaşık bir ay önce şu yazımda MAC Fall Colour msflerinden bahsetmiş ve Peri Kutusu'na eklemiştim. Koleksiyon dün satışa sunuldu. Daha bir gün geçmeden MAC Bahariye'ye gittim ve ne göreyim, msflerden sadece üç tane kalmış. Lightscapade'in sonuncusunu ben aldım. Şanslı mıyım, yoksa değil miyim bilmiyorum. Çünkü sen o kadar takip et, gün gün geleceği zamanı bekle ve içinde neredeyse hiç mavi olmayan bir taneyle yetin. Halbuki bir ay evvel Temptalia'nın yazısında gördüğüm msfye vurulmuştum. Neyse hiç yoktan iyidir diyerek kendi kendimi avutuyorum.

Porcelain Pink ise allık olarak rahatlıkla kullanılabilecek bir msf... Neyseki onun içindeki altın ışıltıları beni tatmin etti. Lightscapade'yi ise aydınlatıcı dışında far olarak da kullanabilirim. Bir ara diğer msflerimi de burada göstersem mi acaba?

Benim koleksiyondan seçtiklerim sadece bu msfler... Peki, siz koleksiyondan ne seçtiniz? 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...