5 Ekim 2011 Çarşamba

Sonbaharın Habercisi: Pastel Oje No 43


Uzun zaman önce aldığım bir oje bu ama yaz boyu hiç sürmemiştim. Havalarda yavaş yavaş soğuduğu için bu tarz nötr renklere dönüş de başlayacak. En azından benim için... Kimileri yağmurlu havalarda bordo, lacivert, grileri tercih etse de ben bu tarz renkleri daha çok seviyorum.

İçinde pek de belli olmayan ışıltılar var. Ben flaşlı çekim yaptım ki belli olsun. Bir de bu renkler herkeste farklı görünüyor. Ten ya da tırnak rengine göre pembe ya da daha nude tonlarda resimler görmüştüm birkaç blogda. Ben de daha çok sütlü kahve durmuş.

Son olarak serçe parmağım sakarlığımdan nasibini almıştı o akşam ama sonra düzelttim onu. Oje sürerken en büyük sıkıntım elime, ayağıma hakim olamamam zaten.

Rengi nasıl buldunuz? Bu renge yakın pembe, nude ya da daha kahveye yakın önerileriniz var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...