8 Ekim 2011 Cumartesi

Bitti... Bitti...{4}


Geçen hafta blogda film ve dizi bombardımanı vardı. Bu hafta biraz kozmetiklere değinmek istiyorum. Geçen ay biten ürünlerimi annem sağolsun direk çöpe atmış. Bu aykileri kurtardım neyse ki...

{1 ve 2} Dalan d'Olive Saç Bakım Seti: Bu setten şurada bahsetmiştim. Saç kremini kullanmaya devam ediyorum ama şampuanı bıraktım. Saç diplerimi çok yağlandırdı.

{3}Institut Arnaud Dengeleyici Tonik: Bu tonikten de şu yazımda bahsettim. Harika bir ürün... Şu an ikinci şişeyi açmış bulunuyorum. Devamlı ürünlerim arasına girdi.

{4}Institut Arnaud Nemlendirici ve Besleyici Vücut Kremi: Ne zamandır bitsin diye gözünün içine bakıyordum. Şurada bahsetmiştim kendisinden zaten. Sonunda bitti. Tavsiye ederim ama bir daha alır mıyım bilmiyorum. Bitiremiyorum çünkü. Bozulacak diye ödüm patlıyor sonra.

{5}Oriflame Nail Colour Expert Oje: Herhalde bitirdiğim tek oje desem yeridir. Çok güzel bir renk... Flormar'ın efsane 323 bordo siyahına rakip bile olabilir. Bir daha alırdım ama şu ara etrafımda satan biri yok.

{6}Golden Rose Style Rimel Yeşil: Bu rimelden şurada bahsetmiştim. Aslında tam bitti sayılmaz ama yapısı çok cıvık olduğu için emekliye ayırdım diyebilirim. Bir daha alacağımı zannetmiyorum.

{7}Beyu Long Lasting Mascara Siyah: Beyu pek bilinmeyen bir marka olsa da ben ürünlerinden genel de memnun kaldım. Bu maskarada onlardan birisi. Kirpiklerinizi çok uzatmıyor ama dolgunluğu fena sayılmaz. İki katta benim için yeterli oldu. Kirpiklerinizi de yapıştırmıyor. Elimdeki rimel stoğu biterse tekrardan alırım diye düşünüyorum.

{8} Elf Waterproof Eyeliner Pen Siyah: Bu eyelinera waterproof denmiş ama vallahi yalan olmuş. O yazıyı bir an evvel kaldırsınlar bence. Sıcak suyla öyle güzel çıkıyor ki anlatamam. Renk olarak da siyah diyemem. O koyuluğu yansıtmadı bana. Onun dışında sürümü falan kolaydı. Bir şey demiyorum. Zaten yasak nedeniyle Elf'ten alışveriş yapamıyoruz, bir daha da alacağımı sanmam.

Benim geçen aylarda bitirdiğim ürünler bunlar... Peki, sizin en son biten ürününüz ne?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...