22 Ekim 2011 Cumartesi

The Walking Dead: 2. Sezonuyla Geri Döndü...


Benim yazılarımda -en azından ilk yazdığım dizi yorumları hariç- spoiler pek bulamazsınız. O yüzden rahat rahat okuyun.

Geçen sezon altı bölümlük mini bir dizi olarak yayına başlayan The Walking Dead: Yürüyen Ölüler yeni sezon açılışını yaptı. Haliyle bana da yazmak düştü.

Zombilerle ilgili yapımları sevmiyorum. Film, dizi fark etmiyor. Ölümcül Deney Serisi'nden nefret ederim mesela. Milla'nın oradan oraya zıplayan görüntüsü çok saçma çünkü. Peki, bu diziye nasıl başladım ve neden devam ediyorum?

Bir kere Ölümcül Deney'den çok daha inandırıcı. Yapımlar ne kadar fantastik ya da bilim kurgu olarak lanse edilip, bu gruplara dahil edilse de ben onlarda da birazcık mantık kırıntısı ararım. Ölümcül Deney'de bu yok. Dahası, bu dizide insanlar, şehirler daha gerçekçi. Olaylar, insanların bakış açıları çok daha inandırıcı. Ayrıca bazılarına göre sinir bozucu olsa da bölümlerin az olması nedeniyle tadı damakta kalan bir yapım The Walking Dead...

İlk bölümü izlemeye başladığımda konu hakkında hiçbir fikrim yoktu. Geçmişe mi dönüş yapılacak -Rick'in hastane odasındaki hali, salgının başladığı ilk zamanlar- yoksa kaldığı yerden devam mı edilecek bilmiyordum. Spoiler bombardımanıyla dolu blog yazılarını okumaktan pek hoşlanmıyorum. Hiçbir tadı kalmıyor o zaman izlemenin. Şunu söyleyebilirim ki -spoiler olmaz sanırım- dizi kaldığı yerden devam ediyor.

Belirtmem gerekir ki, geriye dönüş olsa süper olurdu. Grup nasıl bir araya geldi, Shane ve Lori'nin ilişkisi nasıl başladı, hepsi tek tek cevaplanmış olurdu. Önceki sezon izleyicide çok soru işareti bırakılmıştı. Bu sezon da bu gidişatla devam ederse bütün sorulara cevap alacağımızı sanmıyorum. 

İkinci sezon başlar da ben kendime bir favori seçmez miyim? Elbette, soğuk adamlardan birini daha buldum. Dizide Daryl Dixon karakterini canlandıran Norman Reedus... Daryl'in tavırlarını, Yüzüklerin Efendisi'nin Boromir'ine benzetsem sanırım yanlış olmaz. Başta lanet bir adam gibi görünse de ikinci sezon hem yetenekleri, hem de karakteriyle göz dolduracak gibime geliyor. Hadi hayırlısı...
Son olarak, diziye devam edip edemeyeceğimi bilmiyorum. Bu aralar zombi dizisi izleyesim yok açıkçası. Uzak Doğu'ya diktim gözümü. Üztelik hayvan ölüleri görmekten pek hoşlandığımı söyleyemem. Diyeceksiniz, insan ölüleri iğrendirmiyor da hayvan ölüleri mi iğrendiriyor? Hayvansever olarak dayanamıyorum ne yapayım...

Peki, izleyenler dizinin bu sezonuyla ilgili ne düşünüyor?

1 yorum:

  1. ben insanseverim:) her iki türün de ölülerini görmek igrendiriyor beni.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...