27 Ekim 2011 Perşembe

Sally Hansen: Complete Salon Manicure Purple Pulse


Renk hakkında ne söylesem bilmiyorum. İçinde mavi ışıltıları olan koyu bir mor bu... Çok, çok güzel bir renk... Ayrıca çok da canlı ve gösterişli bir yanı var. Hele ki soğukların kendini gösterdiği şu günlerde, kapalı havalarda çok iyi gideceğini düşünüyorum.

Tırnaklarımda 3 kat bulunuyor. Base ya da top coat yok. Ancak siz koyu bir kıvamda sürerseniz, 2 katta yeterli olur. Tırnakta çizgi bırakmıyor. Flaşlı çekimde mor, ışığın az olduğu yerlerde içindeki mavi ışıltılar sebebiyle lacivert bir görünüm sağlıyor. Bu sonbahar ve kış favori renklerim arasına girdi. Çabuk kuruyor. Yapısı da tam yerinde. Cıvık ya da katı değil.


Ancak şöyle bir sorun var. Ben Sally Hansen ojelerin fırçalarını sevmiyorum. Hatta benim için nefretlik... Ben ince yapılı fırçalardan hoşlanırım. Onlarla daha rahat sürüyorum sanırım. Sally Hansen'ın fırçası özel tasarım ve kalın... Kimileri öyle fırçalarla daha rahat ediyor ama dediğim gibi ben, hep kenarına taşırma gibi bir problemle karşılaştım. Kaç sefer sürüp sürüp tekrar çıkardım bilmiyorum.


Son olarak çok dayanıklı da değil. Orta seviye diyelim. Çok haksızlık olmasın. İkinci günü parmağımı bir yere çarpmışım sanırım, hemen soyuldu. Diğer bir tırnağımda da çizikler var. Diyeceksiniz ki sakarlığının bedelini ojeye çıkarma, top coat kullansaydın. Eee, iyi de ben bu kadar kaliteli bir şey aldığımı düşünürken, üstelik birkaç makyaj blogunda öve öve bitiremediklerini gördüğümde hayal kırıklığına uğramam sizce mübah mı? Zaten sırf rengine vurulup almıştım. O yüzden çok bir beklenti içine girmemem sanırım benim iyiliğime oldu. Ojelerden çok çabuk sıkılıp, iki günde çıkartan biri olarak bu benim için sorun değil ama en az dört-beş gün idare eden insanlar tanıyorum. Eğer siz de onlardan biriyseniz, top coat kullanmanızı şiddetle tavsiye ederim.

 Peki, siz Sally Hansen ojeleri nasıl buluyorsunuz? Rengi beğendiniz mi? Bu rengin tonuna yakın Türk oje markalarından tavsiye edeceğiniz renkler var mı?


Bir sonraki Sally Hansen yazısı I Pink I Can olacaktır.
Ancak ne zaman yayınlarım bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...