24 Ekim 2011 Pazartesi

MAC: Semi Precious Rose Quartz MSF ve Neden Peri TV?


Sadece ürün tanıtımıyla ilgili bir yazı değildir. Aşağıda blogumla ilgili bir açıklama da var.

Bu koleksiyondan ürün almayacağım diye kendi kendime söylenip duruyordum. Normalde msf çılgınlığım var ve Semi Precious Koleksiyonu'nda dört tane yeni msf çıkmıştı. Ne yalan söyleyeyim. Şekillerinden, ortada bulunan o garip görüntüden çok hoşlandığımı söyleyemem. Sonra swatchlardan Pearl'ü beğenip, eğer bulabilirsem alırım diye düşünmüştüm. Ne yazık ki çoktan tükenmiş.

Peki, ne oldu da fikrim değişti? Bu msfyi MAC Bahariye şubesinden aldım. Özgür Bey sağolsun beni ikna etti. Gerçi aldıktan sonra, kullandıkça neden almam için ısrar ettiğini de anladım. Çünkü gerçekten çok, çok güzel bir ürün... Çok simli değil. Üstelik iki renk içermesinden dolayı 3 farklı kombinasyon yaparak kullanabiliyorsunuz. Alttaki resimde işaret parmağımda; ortadaki kısım, orta parmağımda; dış kısım, yüzük parmağımda ise her ikisinin karışımı bulunuyor. Üstelik çok simli olmadığı için gündelikte gayet rahat kullanılabilir.


Bu msfyi aslında diğer msflerimle göstermek istiyordum ama ayrı bir hikayesi var benim için. Bunun yüzünden Özgür Bey tarafından deşifre edilmiş durumdayım. Kendisi "Blogger mısınız?" diye sorunca nasıl şaşırdığımı anlatamam. Hiçbir yerde ağzımı yaya yaya "Benim blogum var. Hem de makyaj blogu..." tarzında bir konuşmam olmamıştır. Zaten burası da makyaj blogu değil. Birkaç arkadaşım dışında kimse bilmez. Hatta ve hatta ailem bile bilmez. Bilgisayar başına gelen kardeşim birkaç ay evvel; "Bu Peri Tv de neymiş? Ne saçma bir isim. Ne zaman gelsem bu site açık oluyor." gibi bir şeyler söylemişti.

Peki, blogumun ismi neden Peri TV? Birçok sitede nickim ismimin anlamı olan Su Perisi'nden geliyor. Peri ve kombinasyonlarını kullanmışımdır hep. Haliyle eğer diğer sitelerden de beni arayıp bulanlar olursa diye Peri nickini kullanmaya karar vermiştim. Bunun dışında blogumda neden bu kadar çok konu var? Neden bu kadar çeşitli? 

Blogumu başta sadece film, dizi ve kitap yorumlarımı eklemek için açmıştım. TV kısaltması nereden geliyor diye düşünebilirsiniz. Sonradan gezi yazıları da eklendi listeye. Birkaç arkadaşım neden kullandığın makyaj ürünlerini de eklemiyorsun diye sormuştu. Çünkü benim, yanlı yorumlarda bulunan makyaj bloggerlarından ne kadar nefret ettiğimi ve bu yüzden birkaç kere mağdur olduğumu da biliyorlardı. Ben de en azından kullandığım ürünleri koymak istedim. Böylece, araya reklamlar şeklinde kozmetik ürünlerini de almış olduk.   


Son olarak çekmecemden bir kare... Özgür Bey, koleksiyonu bayağı tamamladığımı söylemişti ancak eğer bu yazıyı okuduysa, bayağı eksiğim olduğunu görmüştür. Neyse ki, MAC yeni koleksiyonlarında eski msflerine yer veriyor.

Peki, siz Peri TV'de yayınlanan yazılardan memnun musunuz? Görmek istediğiniz özel şeyler, daha farklı yorumlar var mı?

2 yorum:

  1. Sevgili Peri,
    Blogunu zevkle takip ediyorum. Her gün düzenli onlarca makyaj + dizi + kitap + uzak doğu blogu izleyen biri olarak hepsini bir blogda okuyabilmek çok güzel. Daha sık ve çok yazman her zaman dileğim..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Işık...

    Kendi zevklerim neye yönelikse sizlerle onları paylaşıyorum. Bu benim için de zevk doğrusu... Elimden geldiğince sık yazmaya çalışırım. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...