22 Haziran 2011 Çarşamba

Golden Rose: Style Rimel Yeşil


Golden Rose ürünlerini makyaj bloglarında pek göremiyorum ama şahsen kullandığım birkaç ürünün yorumunu burada yazmazsam olmazdı.

Golden Rose ismin, çeşitliliğin iyi, güzel, Türkiye dışında da çalışmalarınız devam ediyor, ben Türk markalarıyla övünmek isterken bu gibi ürünlerde hayal kırıklığı yaşamak çok kötü... Aslında hayal kırıklığı demek pek doğru olmaz benim açımdan çünkü üründen pek bir beklentim yoktu ama yine de insan rimelden bir iki güzel yön bekler.

Benim bu rimelde beğendiğim özellikler rengi ve fırçası... Rengi zümrüt yeşili ve aynı seride bulunan diğer renklerde mavi ve mor... Bu renklerde rimel bulmak gerçekten zor... Zaten ben de rengine vurulup almıştım. Fırçası ise kirpikleri ayırıyor, yapıştırma gibi bir sorun yaşamadım ben şahsen. Onun dışında rimelin yapısı bana cıvık geldi. Haliyle eğer makyaj çekmecenizde unutursanız aylar geçse de bir şey olacağını sanmıyorum. Fiyatı 10 TL gibi bir rakam. Bu rimel eğer indirimde falan değilse bu fiyata almayın derim.

Gelelim eksikleri neler?

Dolgunluk vermiyor. Eğer benim gibi dolgun kirpiklerden hoşlanıyorsanız 3 kat geçerseniz ancak sonuç alırsınız ki o bile benim için yeterli gelmedi. Üstelik ben rimelimi 2 katta bırakırım. Uzunluk açısından 3 katta ancak sonuç alıyorsunuz. Altına baz uygularsanız daha iyi bir sonuç alırsınız. Diğer bir eksik yanı da çok geç kuruması... Bu nedenle bulaştırma ihtimaliniz yüksek... 

Bu rimeli tavsiye eder miyim? Eğer uygun fiyatlı ama şöyle her yerde bulunmayacak bir renk istiyorum derseniz alın derim. Pek bir beklentiye girmemek koşuluyla tabii ki... 

Peki siz bu ürünü daha önce kullandınız mı? Görüşleriniz neler?  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...