2 Haziran 2011 Perşembe

Project 10 Pan: Bitirme Projesi Başlasın


Project 10 Pan hakkında sanırım bir şeyler biliyorsunuzdur. Ben de ne zamandır yapmak istiyordum ama cilt bakım ürünleri dışında kozmetik bitirme özürlü olduğum için pek yanaşmak istemiyordum açıkçası... Sonunda dayanamadım ve kendi çapımda bu işe girişmeye karar verdim. 

Aslında bunu yapmamın bir nedeni de bu ürünlerin artık bitmesini istemem. Yoksa başka ürünler aldıkça onları kullanıp bunları erteliyorum. 10 ya da 15 günlük aralarla ürünlerin durumlarını resimleyip sizlerle paylaşacağım.  Ne kadar eğlenceli ya da işkenceli bir dönem geçireceğim bakalım hep birlikte göreceğiz.

Genelde bu çalışmayı yapanlar ürünleri bitene kadar başka kozmetik almamaya yemin etmişler ama ben kendi açımdan bir değişiklik yapıp bunu sadece makyaj malzemeleriyle sınırlı tutmaya karar verdim. Benim gibi biri için gayet makul bir şart öyle değil mi?

Peki bakalım sepette neler var?

Rebel Parfüm: Favori parfümüm olur kendisi... Hele havalar ısınmışken tam kullanma zamanı diye düşündüm ama her gün sıkmama rağmen bitmiyor, bitmek bilmiyor.

Dermokil Nemlendirici Krem: Dermokil ürünlerini genelde severim ama bu kremini nedense sevemedim. Bir daha almamak için bunu bitirmek istiyorum.

Nivea Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi: Havalar ısındığı için artık makyajları da hafifletme zamanı... Bu nedenle bu üründe hafif göz makyajını çıkarmada daha uygun gibi geldi bana...

L'oreal Yumuşatıcı Yüz Temizleme Jeli: Bu ürün cildimin hafif parladığı şu dönemlerde iyi gelecek. Bitmesi için bir fırsat çıktı en azından...

Oriflame Powershine Ruj Sexy Plum: Bu sanırım en son aldığım kozmetiklerden birisi... Ağzına kadar dolu... Diğerlerinin boşluğunu bununla dolduracağım artık...

Avon Super Magnify Rimel Siyah: Rimelin fırçası iyi de kokusuna dayanamıyorum. Bir daha almayacağım için bitirip çöpe gitsin istiyorum.

Maybelline Affinitone Kapatıcı: Garnier'in kapatıcısını aldıktan sonra buna hoşçakal dedim ama neredeyse ağzına kadar dolu... İsraf olmasın bu da bitirme projesinde yerini alsın...

Elf Luscious Liquid Lipstick: Naneli koktuğu için artık bitireyim istiyorum. Dudaklarımı yakmasından pek hoşlandığım söylenemez...

L'oreal Bare Naturale Mineral Allık: Gül kurusu rengindeki bu allık da ten rengime yakışıyor. Bozulmadan bitireyim gitsin.

Keranove Tiftiklenmeyi Azaltan Sprey: Ne zaman aldığımı hatırlamıyorum bile. Yeni ürünler denemek için buna veda etmenin vakti geldi.

Eğlence başlasın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...